נושא המאמר: איך להשאיר את הגולש באתרך מעבר ל- 8 שניות ? - סרטי תדמית - סרטי הדרכה - סרטונים ויראלים - הפקות וידאו
מאת: אסף לנדזין שמור מאמר למועדפים
איך להשאיר את הגולש באתרך מעבר ל- 8 שניות ? - סרטי תדמית - סרטי הדרכה - סרטונים ויראלים - הפקות וידאו
סרטון לפי סקרים על התנהגות גולשים באתרי אינטרנט נמצא כי גולש ממוצא שוהה באתר עד 8 שניות, אם בזמן זה לא זיהה את הצורך שלו באתר הוא יוצא ועובר לאתר אחר. הצלחת פרויקט אינטרנטי נמדדת לפי מס' לא מבוטל של פרמטרים אחד מהם הוא משך זמן שהיית הגולש באתר. הסוד הוא חווית גלישה חיובית באתר שתרתק את הגולש ותמשוך אותו להישאר באתר זמן רב. איך להשאיר את הגולש באתר מעבר ל- 8 שניות אלו ? אחד הדברים החשובים ביותר להשגת המטרה (השארת הגולש ) באתר היא למצוא דרך לא לאבד את הגולש שכבר נמצא באתר וכמובן לא לתת לגולש לאבד זמן או עניין, אחד מהפתרונות השכיחים הוא כמובן תוכן מעניין עם מסרים שיווקים שאמורים להשפיע על החלטת הגולש האם להמשיך באתר או לעבור לאתר אחר. פתרון אפקטיבי יותר : הכנסת סרטון וידאו באתר הבית עם תכנים המתאימים לאופי האתר, לא סתם אומרים ש "תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים" הכנת הסרטון עם תסריט שיווקי מותאם יצור את האפקט הרצוי לגולש, התעניינות במוצר ע"י צפייה בסרטון, קליטה ויזואלית מהירה ועיבוד נתונים מהיר יותר מאשר קריאת התוכן הנמצא באתר. קידום חיצוני לאתר חלק מתהליך SEO פרסום ויראלי – סרטונים היום, בעידן השיתופי של ה- WEB 2.0 מידע מעניין וייחודי מתפשט ברשת כמו כדור שלג. אם יצרתם לכם סרטון וידאו מעניין מצחיק או שיווקי , קיימים אתרי שיתוף רבים כמו YOUTUBE, DIGG, del.icio.us - דרכם ניתן לחשוף את האתר שלכם בפני גולשים. אם המידע שתפרסמו באמת יהיה מעניין וייחודי, אין קידום טוב מזה. תהליך הפקת סרטון פשוט מקפי שנשמע ! הדבר היחיד שאתה צריך להחליט הינו תקציב להפקת הסרטון והמסר. כל תהליך ההפקה נעשה בליווי שלנו, מהחלטה על התקציב, דרך העברת המסר באופן שיווקי נכון ועד העלאתו לאתר האינטרנט שלך.
www.cliptvpro.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסף לנדזין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.