חיפוש מאמרים

12391 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אילו דברים צריך לקחת בחשבון לפני שקונים אופניים חשמליים?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנית שותפים מסחר באינטרנט פרסום באינטרנט להרוויח באינטרנט

נושא המאמר: שיתוף פעולה בין עסקים ואתרי אינטרנט, או "תוכנית שותפים" - איך לעשות כסף אמיתי מהפניית גולשים לאתרי אינטרנט
מאת: יובל מכלין   שמור מאמר למועדפים

"אם תפנה אליי קונים, אני אתן לך אחוזים",

יעקב הסנדלר הפנה לקוחות לשמחה התופרת,

שלמה הסוכן ביטוח סיפר לנו כבדרך אגב על שמעון הרואה חשבון,

התקליטן על המאפרת, הספרית על המטפלת ועוד ועוד,

ככה זה היה תמיד, עסקים עושים בין אנשים.

היום, בעולם המציאות המדומה, קשה יותר ליישם דרך עסקית פשוטה

אך יעילה זו לרכישת תשומת ליבם של לקוחות.

מצד שני, בעל עסק שרוצה שמישהו יראה את אתר האינטרנט שלו, צריך פרסום.

עברו הזמנים שהקמת אתר אינטרנט פשוט עושה את העבודה. כיום קיימים מילוני אתרי אינטרנט

ובכדי שיראו את האתר יש צורך לקדם אותו. לקדם אתר עולה היום הרבה מאוד כסף.

תנועת מבקרים באתר, ניתנת לקנייה ע"י תשלום על מיקום פרסומות באתרים בהם יש תנועה רבה

או ע"י תשלום על כניסות גולשים לאתרך הנובעות מצפייה במודעות שמוצגות בסמוך לתוכן המופיע במנועי חיפוש, שאתה סבור כרלוונטי לתחום שלך.

במהלך שנות קיומה של מדיית האינטרנט, הפרסום באינטרנט עבר אבולוציה מהירה.

מאות שנות "מרקטינג" ומודלים פרסומיים מסורתיים תורגמו במספר שנים למודל מעשי

המוצע לפתחו של כל בעל עסק שיש לו אתר באינטרנט.

בראשית, בעל עסק שרכש להנאתו באנר הציג אותו באתרו הוא כאמצעי ויזואלי לעניין את הגולשים.

לאחר מכן נדרש לשלם הון על מיקום פרסומת המפנה לאתרו באתרים אליהם מגיעים גולשים רבים.

מודל משוכלל יותר שהושפע רבות מגוגל הינו מודל של תשלום בעבור כניסות לאתר.

במקרה זה בעל העסק לא משלם מראש אלא משלם סכומים נמוכים יחסית אך בעבור כניסות רבות.

השלב הבא היה תשלום בעבור הפניות עסקיות (="לידים"). מתן ליד היא פעולה של איסוף פרטי

מתעניינים במוצר מסוים ומכירתם לבעל העסק. מכאן על בעל העסק לפנות למתעניין ולבצע

מכירה. תחום זה ממשיך ומתפתח אלא שאליה וקוץ בה... על מנת לאסוף לידים יש צורך בפרסום

בשיטה הנחשבת לטורדנית, דואר זבל (="ספאם").

דואר זבל נחשב לחוקי במידה והנמען הסכים לקבל מידע פרסומי מאת השולח / בעלי רשימת התפוצה,

אך כדי להשיג כתובות דואר אלקטרוני לא צריך להתאמץ יותר מדי, ניתן לעשות זאת בדרכים לגיטימיות

כגון מתן מידע שהגולש זקוק לו בתמורה לרישום והסכמה לקבל משלוח דואר אך ניתן גם להשתמש

בתוכנות "צייד" שכל גולש יכול להוריד היום בחינם.

השלב הבא, מחזיר אותנו למעשה להתחלת כתבה זו: "אם תפנה אליי קונים, אני אתן לך אחוזים",

גם באינטרנט ניתן ליישם כלל זה. המודל נקרא "תוכנית שותפים" המודל מיושם ע"י תוכנה פשוטה לשימוש

אך מסובכת לפיתוח לכן לקח מס' שנים עד שהמודל התייצב וצבר תאוצה.

סטטיסטיקות של השנים האחרונות מראות כי השימוש במודל עסקי זה צובר תאוצה במהירות רבה,

כבר כעת נמכרים בארה"ב ובבריטניה מוצרים באופן זה במחזורי מכירות של מיליארדי דולרים בשנה.

יש הצופים כי עד לשנת 2012 רוב הפרסום באינטרנט יהיה מבוסס על מודל זה.

בעל עסק שיש לו אתר, יכול לפרסם ברבים או בקרב לקוחותיו, כי הוא מעוניין שיפנו אליו גולשים לאתרו

ולשלם בנדיבות למפנה לאחר שהגולש אכן קנה באתרו.

כך כל הצדדים נהנים. זה מרוויח קונה וזה מקבל תגמול הולם על הפנייתו. מונחים כמו "יחס המרה"

בין מבקרים לקונים הפכו לרלוונטיים מאוד. יחס ההמרה הטוב ביותר במודל זה צפוי כאשר תחום

האתר המפנה משיק לתחום האתר של בעל העסק, שכן כך הגולש מקבל תמונה מלאה יותר בתחום
המעניין אותו.

"אם תפנה אליי קונים, אני אתן לך אחוזים", כעת ניתן למימוש באינטרנט.

הכותב הוא מנכ"ל חברת אפילוסופי בע"מ, הראשונה בישראל ליישום את מודל תוכניות השותפים, www.affilosophy.com,

אפילוסופי פיתחה לאחרונה מודל המאפשר לכל עסק להקים תוכנית שותפים, גם עבור עסקים שלא מוכרים באינטרנט - www.promokod.com.

www.affilosophy.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יובל מכלין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]