נושא המאמר: משמעות המאמרים בתחום קידום האינטרנט
מאת: tsitut שמור מאמר למועדפים
בעולם התחרותי והאינטרנטי שבו אנו חיים כיום, כל מי שיש לו עסק מקים אתר באינטרנט. נדמה, שאתרי אינטרנט הפכו לשמש ככרטיסי הביקור של פעם, וככאלה, בעלי אתרים מעוניינים שתהיה להם כמה שיותר חשיפה. חשיפה גדולה יותר משמעותה בדרך כלל גם יותר פניות, וכתוצאה מכך - גם יותר הזמנות עבודה והכנסות. זאת הסיבה, שהתחום של קידום אתרים באינטרנט הפך להיות כל כך פופולארי, ושכל מי שיש לו אתר רוצה לדעת מהן הדרכים הטובות ביותר לבצע קידום אתרים עבור האתר שלו. התשובה לכך היא - כתיבת מאמרים.
כאשר אנו ניגשים לכתוב מאמר, למי עליינו להתייחס? לגוגל או לגולש?
התשובה הטובה ביותר היא: לשניהם. אחרי הכל, מצד אחד, אתר שלא מופיע במנוע חיפוש הוא למעשה כאילו "לא קיים". מצד שני, אתר שמדורג גבוה ומניב תנועה אבל לא מכיל בתוכו שום תוכן מעניין, מקורי או איכותי הוא אתר שלא יצליח ולא משנה כמה גבוה ידורג.
www.says.co.il
מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י tsitut שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".
צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.
הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.
בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.