חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עודף משקל בראש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תרבות ובידור תרבות פנאי אמנים שירה

נושא המאמר: אמנויות הבמה - מנגנים, שרים וחולמים...
מאת: צפורה בראבי   שמור מאמר למועדפים

בס"ד

מנגנים, שרים וחולמים..

משהו בביטוי היצירתי מושך מאוד לעסוק בו. מפני שהאדם הוא ישות מורכבת ורב-גונית. נגינה, שירה, הצגות אישיות – סטנדאפ, או הצגת יחיד. אנשים רבים עוסקים בביטוי יצירתי מלבד חייהם המוכרים לנו. הם בינתיים מתאמנים, לומדים ומחכים שיגלו אותם, או אולי מחכים שיכוונו אותם. לעתים זהו פשוט מקום לפורקן ולהנאה אישית צרופה.

באמת לא תמיד אנחנו יודעים הכל. לא את כל המוצלחים והמוכשרים אנחנו מכירים. לא תמיד יודעים על אמנים לעצמם. על בעלי חלומות. אלו שבביתם, בשעות שהן רק שלהם, עוסקים בדברים עליהם איננו יודעים דבר. עוסקים ביצירה פרטית ואישית הידועה רק להם.
והיצירה היא הביטוי של הנפש הפנימית.

לרבים מאתנו כמיהה לביטוי עצמי. אולי ציור? אולי כתיבה? אולי שירה? גם סוג של הצגות יחיד – סטדאפ, או מונולוג מרתק – יכולים להיות מקום לביטוי עצמי. ובינתיים בבית, בשעות פרטיות שלהם, הם יוצרים מליבם הרגיש והסוער. כותבים שירים, אולי סיפורים. לא בטוחים שזה שווה שיתוף. אבל זה ממלא את ליבם. פיצוי על חיים פרוזאיים מידי, על חיים נדושים וחסרי מעוף.

יש המנגנים בכלים שונים ומגוונים: בכינור משתפך ומרטיט לבבות, בפסנתר סונטות או סימפוניות. חשים הם כאילו על במה הם ניצבים וקהל גדול שומע. יש המכורים לנעימות רקוויאם נוגות בלי סוף. או אולי טבע סוער וחסר מנוח המתחבר להלמות תופים שיבטאו וירגיעו את הלמות הלב.

לא כולם מחפשים דרך לצאת החוצה. לא כולם יודעים לצאת החוצה. בינתיים הם משפרים עצמם בבית. מחכים שיגלו אותם. מחכים ליום בו יופיעו על במות וירגשו את הקהל שיופתע מכישרונם הנפלא.

כי יצירה צריכה קהל. בעידן האינטרנט רבים מפרסמים יצירות כתובות באתרים שונים. מקבלים חיזוקים וביקורות. מתחזקים או נחלשים. החיים ממשיכים והצורך בוער. ואמנות הנגינה וההצגה צריכה קהל. צריכה פידבק כדי לאשר את קיומה. כדי לפתח ולשפר.

בביתם הם מנגנים, מחברים שירים ושרים. מתאמנים על קטעים וחולמים. יום אחד ישמעו אותם. יום אחד ימחאו להם כפיים.

כי זהו טבעה של אמנות זו: הראווה וההקשבה. זהו צורך ודלק לקיומה.

אל תכבו את האש.

site.2all.co.il/teilot


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צפורה בראבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]