חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דפרסיה (דיכאון) והטיפול הסיני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חופשות סקי חופשת סקי חופשות סקי בצרפת חופשת סקי בצרפת

נושא המאמר: חופשות סקי בצרפת
מאת: אנדרליין   שמור מאמר למועדפים


צרפת נחשבת לאחת המדינות האידיאליות לחופשת סקי. אתרי הסקי בצרפת מפורסמים בשטחם הרחב וגובהם הרב וכמובן איכות השלג ותחזוקת האתרים. חופשות סקי בצרפת כוללות את הרי האלפים והפירנאים, הרים קלאסיים לחופשות סקי מושלמות, אירועים רומנטיים, כאשר הכל בזכות המיקום, מסלולי גלישה עצומים המיועדים לכל הרמות וכמובן האווירה שרק מדינה כמו צרפת יכולה להעניק למבקריה. בכך גם חובבי סקי וגם גולשים מקצוענים מוצאים מגוון מסלולים לבחירה, מסלולי סנובורד, אקסטרים, אתרים רגועים, אתרים יוקרתיים ואתרים רומנטיים הכוללים ארוחות גורמה, ספא עם שלל פינוקים נוספים. בנוסף לכל, ערך מוסף בחופשת סקי בצרפת היא האפשרות להתחיל או לסיים את החופשה בעיר הרומנטית ביותר בצרפת ואולי בעולם כולו – פריז.

דוגמה לשלושה אתרי סקי פופולאריים בצרפת:

אתר בואל טורן - Val Thorens
אתר הסקי ואל טורן נמצא בעיירה הגבוהה ביותר באירופה. בשל כך נחשב השלג באתר זה לאחד המשובחים שבהרי האלפים, ובעל מסלולים המתאימים לכל רמות הגלישה כולל snowpark אטרקטיבי. בנוסף לכך ואל טורן הינה עיירה מדהימה ביופייה המכילה מקומות בילויי מהנים לכל מטרה.

אתר טין - Tignes
אתר הסקי טין נחשב לאחד המפורסמים בצרפת. תנאי הגלישה בטין נוחים כמעט בכל עונות השנה. הגולשים באתר יכולים לבחור בין מגוון מסלולים המתפרסים על שטח של 300 קילומטר. בנוסף לכך ניתן לגלוש באתר גם בשעות הקטנות של הלילה כאשר האזור משופע במוקדי בילויי רבים.

אתר קורשבל - Courchevel
למי שמחפש אתר סקי יוקרתי מומלץ להגיע לקורשבל. אתר סקי זה בנה לעצמו משך השנים מוניטין של אחד מאתרי הסקי הטובים בעולם אם לא הטוב שבהם. באתר ניתן ליהנות משילוב של מסלולים מטופחים, מסעדות יוקרה, חנויות מעצבים וכדומה.

אתרי סקי נוספים בצרפת:
לה פלאן Plagne L' ואל דיזר Disere Va, לה דוז אלפ Les Deux Alpes.

www.skibid.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אנדרליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]