חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד מנהלים את כספי הפנסיה בישראל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיני משפחה עו"ד משפחה עורכי דין דיני משפחה עורך דין משפה

נושא המאמר: דיני משפחה
מאת: תלמה   שמור מאמר למועדפים

דיני משפחה הם תחום משפטי רחב-היקף, העוסק בענייני משפחה, במעמד אישי, בדיני אישות ועוד. המומחים בתחומים אלו הם עורכי דין משפחה וגירושין, שמרביתם גם בעלי תעודת מגשר מוסמך לפתרון בעיות וסכסוכים על ידי גישור. מטבע הדברים, עורכי דין גירושין עוסקים בדיני משפחה גם מההיבטים הפחות נעימים – כגון גירושין, מזונות, חלוקת רכוש ועוד.

עו"ד לדיני משפחה מטפל גם בניסוח מגוון רחב של הסכמים בנושאים שונים, ובהם: הסכמי גירושין ונישואין, הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים / ידועים בציבור וכו'. עורכי דין משפחה מייצגים את לקוחותיהם במגוון רחב של ערכאות משפטיות, כגון בתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים וערכאות אחרות.

נישואין וגירושין במדינת מוכתבים בעיקר על פי חוקי בתי הדין הרבניים. כל הרוצה להינשא בישראל חייב לעמוד בקריטריונים מסוימים – כגון להיות יהודי, למשל – על מנת שיוכל להתחתן. גם החוק בנוגע לנישואין כפוף, בעצם, לחוקי ההלכה היהודית. הוא קובע שנישואין חוקיים חייבים להתבסס על דת משה וישראל, על מנת לקבל הכרה. נישואין אזרחיים, למשל, אינם מוכתבים לפי חוקי הרבנות – ולפיכך אינם מוכרים על ידי המדינה כנישואין תקפים (על כל השלכותיהם הפיננסיות – משכנתא, מיסוי דירה ועוד).

תפקידו של עו"ד משפחה וגירושין
עורכי דין לענייני משפחה ו/או גירושין חייבים להיות בקיאים במגוון התחומים הללו, בצאתם לעולם המורכב של נישואין וגירושין בישראל. המונחים "נשוי" או "נשואה" נושאים בחובם משמעויות חוקתיות, כלכליות וחברתיות רבות; המדינה מפקחת על מוסד הנישואין, ועורכי דין לדיני משפחה – יחד עם טוענים רבניים – מנווטים את דרכם בים החקיקה והנורמות בנושא זה.

עורכי דין לענייני משפחה וגירושין משמשים יותר מאנשי מקצוע בתחום המשפטי; הם מהווים גם אוזן קשבת למצוקות ולבעיות של לקוחותיהם. ככל שעורך הדין שלך ידע יותר על מצב הלקוח שלו, כך יוכל לטפל בו באופן הטוב והיעיל ביותר. לכן כאשר פונים לעו"ד דיני משפחה וגירושין, כדאי ורצוי "לשפוך את הכול"; הדבר רק ייטיב את עבודתו של עורך הדין.

באשר לגירושין, כמובן שלא הכול חייב להסתיים בכי רע ובפירוק המשפחה. עורכי דין רבים הם גם מגשרים מוסמכים, היכולים לפשר ולגשר בין בני הזוג – ולפתור בעיות רבות בהליך הלא-משפטי שנקרא "גישור". אם הצלחתם למצוא את דרככם אל מגשר, אולי לא אבדה התקווה להציל את נישואיכם ואת שלמות משפחתכם. שיהיה בהצלחה.

www.balas-law.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תלמה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]