חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מידע מעניין על אומנות שימושית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיוור אלקטרוני ניוזלטר אקטיב טרייל אינטרנט ועסקים

נושא המאמר: חמש סיבות מדוע צריך כל בית עסק להתחיל לשלוח ניוזלטר - אקטיב טרייל - אינטרנט ועסקים - ניוזלטר
מאת: אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il)   שמור מאמר למועדפים

1. שלא ישכחו אתכם

בעולם של היום, כולנו מופצצים במסרים מסחריים על בסיס יום יומי. האפשרויות רבות, ההצעות מפתות ומשתנות ללא הרף, וקשה לשמור על הכול בתודעה. באינטרנט במיוחד, ההיצע העצום של האתרים והחנויות, והמעבר המהיר בין אתר לאתר מקשים על הגולשים לזכור מה היה איפה, ולאן כדאי לחזור. אתרים חדשים נפתחים בכל יום, חנויות מקוונות שקנינו בהן בעבר נעלמות והאתרים שמציעים לנו מנועי החיפוש מתחלפים לעיתים קרובות.

ניוזלטר יוצר ערוץ תקשורת בר קיימא בין העסק לבין קהל היעד שלכם. אפילו אם הלקוח לא קורא את התכנים שאתם שולחים, הניוזלטר מהווה תזכורת מתמדת לעובדה שאתם שם. עבור מבקר באתר שלכם, הניוזלטר מהווה תזכורת לקיום האתר, ואינדיקציה לגבי העובדה שקורים שם דברים מעניינים (מבצעים, תכנים או מוצרים חדשים וכו'). עבור לקוחות קיימים, הניוזלטר הוא מכשיר אשר שומר אתכם בתודעה לקראת הפעם הבאה שבה יזדקקו לשירותים שאתם מציעים. בשורה התחתונה הניוזלטר שומר אתכם בתודעה כעסק חי ובועט שעדיין יש לו הרבה מה להציע, ולא בתור עוד איזה אתר שקניתי בו משהו לפני מליון שנה.

2. ידע זה עדיין כוח

ממי הייתם מעדיפים לקנות, מאיש מכירות או ממוחה בתחום? מי מהשניים יוכל לדעתכם לספק שירות טוב יותר?

ניוזלטר איכותי (שמכיל מאמרים ותוכן ולא רק מידע מסחרי טהור) משדר ללקוחות מסר ברור: אנחנו מבינים במה שאנחנו עושים. כאשר זה מגיע לבניית אמון מול הלקוחות, אין כמו ניוזלטר אמין ועשיר במידע. הידע שהעסק שלכם מפיץ באמצעות הניוזלטר נותן הרבה יותר מאשר יתרון שיווקי, הוא מאפשר לכם ללמד את הלקוחות על השיקולים והצדדים השונים הנוגעים למוצר או לשירות שאותו אתם מציעים. כאשר יטיבו הלקוחות להבין את הבעיה שאתם עוזרים להם לפתור, הם יוכלו להבין בצורה יותר טובה גם את הנחיצות של השירותים הנוספים שאתם מציעים, או של חבילת הפרימיום שלכם.

3. בטחון מוכר

אמון הוא פרמטר חשוב מאוד בעולם העסקי. הוא חשוב שבעתיים עבור עסקים ברשת מפני שמול הלקוח לא ניצב אדם אלא מסך מחשב. לקוחות רבים (רבים מאוד אפילו) יעדיפו לבצע רכישה במחיר גבוה יותר, אבל אצל עסק שידוע שניתן לסמוך עליו. אף אחד לא אוהב להמר על כספו כאשר הוא מבצע רכישה, והבעיה עם אמון היא שצריך לרכוש אותו, וזה לוקח זמן.

ניוזלטר עוזר לאנשים לסמוך על העסק שלכם. הוא משדר יחסים לטווח ארוך, הבנה בתחום העיסוק, והמשכיות. בנוסף, ובשונה מאתר האינטרנט שלכם, הניוזלטר נצרך על ידי הלקוחות בפרק זמן ארוך. משך הביקור באתר אינטרנט נע בין מספר שניות לכמה דקות במקרה הטוב. הניוזלטר, בין אם הוא מגיע אחת לחודש או אחת ליום, חושף את העסק שלכם אל הלקוחות באופן הדרגתי וממושך.

בנוסף, הניוזלטר ניתן בחינם, ומהווה התחייבות קלה יותר (לעומת ביצוע רכישה) עבור הלקוח. הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם היא אמנם צעד קטן, אך בהחלט צעד בכיוון הנכון. לא משנה מה העסק שלכם, חשוב להשאיר ערוץ מסוג זה זמין בכל עת, ושליחת ניוזלטר היא התחייבות שבה יהיה קל יחסית לעסק שלכם לעמוד.

4. ניוזלטר מגדל את האתר שלכם

מעבר להפניות לאתר מתוך הדיוור עצמו, שליחת ניוזלטר באופן קבוע מאלצת אתכם להכין תכנים חדשים כל הזמן. טעות נפוצה היא להתייחס לתכנים הללו כחד-פעמיים, כלומר לדוור את הניוזלטר ולהמשיך הלאה.

חשוב לזכור שכמעט כל התכנים והמאמרים שהכנתם עבור הניוזלטר ניתנים למחזור. פרסמו את הניוזלטרים הישנים באתר, הוסיפו מאמרים מעניינים לבלוג של העסק וכו'. חשוב לזכור שרבים מהמנויים שלכם (למשל אלה שנרשמו היום) כלל לא ראו את התכנים שדיוורתם עד כה, וחשוב לאפשר גישה לתכנים אלו באתר. תכנים שהצטברו לאחר תקופה ארוכה של משלוח ניוזלטרים יאפשרו לכם להחזיק מאגר ידע גדול בתחום העיסוק שלכם, דבר שימשוך לקוחות רבים דרך מנועי החיפוש.

5. מחסום המכירה השנייה

עסקים משקיעים הון עתק בלמשוך לקוחות חדשים. בין אם מדובר בקידום אתרים (SEO), פרסום בטלוויזיה, הנחות וקופונים או כמובן בדיוור אלקטרוני - משיכת לקוחות חדשים היא משימה הצורכת משאבים רבים מהארגון. לקוחות קיימים לעומת זאת כבר מכירים אתכם, ואתם מכירים אותם. מחסום האמון התמוסס, והם כבר ביצעו אצלכם רכישה.

ניוזלטר הוא דרך מצוינת להזמין לקוחות קיימים לחזור. זוהי גם הזדמנות לחלוק במידע עדכני עם הלקוחות הקשור לתחומי העניין שלהם. באמצעות הניוזלטר ניתן גם להציע מוצרים ושירותים חדשים שלא היו קיימים בעת ביצוע הרכישה הקודמת. דיברנו כבר על השימוש בניוזלטר על מנת שהלקוחות לא ישכחו אתכם, אבל משלוח ניוזלטר הוא גם דרך מעולה להראות ללקוחות שאתם לא שכחתם אותם!

>> מאמרים נוספים ומאגר טיפים ניתן למצוא בבלוג של אקטיב טרייל: http://blog.activetrail.co.il

www.activetrail.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אקטיב טרייל - פתרונות דיוור אלקטרוני (www.activetrail.co.il) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]