חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבות העיסוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פלוטו אינטראנט פורטל ארגוני רשת פנימית

נושא המאמר: יישום של פורטל ארגוני - חלק 2
מאת: פלוטו - חבברה לבניית אתרים בע"מ   שמור מאמר למועדפים

החלק הקודם של המאמר בנושא פורטלים ארגוניים (אינטראנט) עסק בתיאור הכלי ויתרונותיו עבור חברות וגופים, המבקשים פתרונות יעילים, מבחינה כלכלית ומבחינות נוספות, להפצת מידע בתוך הארגון.

אבל איך עושים את זה? איך מייצרים פורטל ארגוני יעיל, שישרת את הארגון על הצד הטוב ביותר?

בחלק זה של המאמר נציג מספר טיפים ליצירת רשת אינטראנט טובה, התואמת את צרכי הארגון או החברה:

1. לא לנסות לייצר את הרשת לבד – גם מבחינה כלכלית, וגם מבחינות אחרות, משתלם יותר להעביר את מלאכת הבנייה של הרשת לחברה מקצועית. הכשרת עובדים פנימיים שיטפלו בפיתוח, רכישת תוכנות וחומרה, עקומת למידה – כל אלה יעלו לארגון יותר משימוש באנשי מקצוע, שחיים את העולם האינטרנטי, ומעודכנים בכל החידושים התכופים שמתרחשים בו – ובסה"כ, לא מדובר בהשקעה גדולה.

2. לא לנהל את האתר ע"י וועדות וקבוצות חשיבה גדולות. ניהול יעיל ונכון של הרשת הפנימית יכול להתבצע על-ידי מקסימום 2-3 מנהלי רשת, שזה עיסוקם המרכזי. לצוות המנהל את הרשת הפנימית צריכה להיות שליטה על קבלת ההחלטות מהירה (לא לקבל אישור לכל הזמנה של אפליקציה או פיתוח...) כמו כן, על אף שמנהלי הרשת צריכים לקבל אינפורמציה ולהיות קשובים למידע שזורם אליהם מכל המחלקות, העובדים והמנהלים – ההחלטות הסופיות לגבי ניהול הרשת צריכה להיות של צוות האינטראנט המצומצם, ורק שלו.

3. לדאוג שהאינטראנט יהיה הדבר הראשון שהעובדים רואים על המחשב כשהם פותחים אותו. יעילות הרשת הפנימית תלויה, בראש ובראשונה, בכך שהעובדים כולם יכירו אותה, יבינו איך היא עובדת וישתמשו בה באופן יומיומי. אם למשל, מעלים לרשת ספר טלפונים פנימי, שמתעדכן באופן רציף – הדבר צריך להחליף, כמעט לחלוטין, את השימוש של עובדי החברה במרכזיה לשם ניתוב שיחות או בירור מספרי טלפון פנימיים – אי שימוש במידע שמופיע ברשת הפנימית יוביל לכך שהמידע ברשת לא יעודכן בקצב מספיק, עובדים לא יודיעו בזמן על שינויים או על שגיאות במידע המפורסם, והמידע לא ישרת איש.

4. ניהול נכון של קטגוריות (נוח לשימוש עבור העובדים). קטגוריות שימושיות לדוגמא: ספר טלפונים פנימי (אפשר לצרף תמונות של העובדים), טפסים פנימיים, מדריכים עם עצות לעובדים, הנחיות ומדיניות החברה, פרסומים מהתקשורת, לוחות זמנים, תמונות מאירועים חברתיים, מכרזים פנימיים למשרות וכיו"ב.

5. לאפשר לכולם לפרסם ברשת הפנימית. בלי חסימות ואבטחה מוגזמת. הניסיון מלמד, שעובדים שזוכים בהזדמנות לפרסם מידע ולהביע את עצמם, לא עושים שימוש לרעה בזכות הזו, ולא מחבלים במזיד במערכת.

6. לא לאפשר הפצת מיילים לרשימות תפוצה גדולות ע"י כלל העובדים. אימיילים בתפוצה רחבה מייצרים תחרות מיותרת לתקשורת באמצעות הרשת הפנימית.

www.pluto-group.co.il/viewarticle.asp?artid=106


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פלוטו - חבברה לבניית אתרים בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]