חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לבחור טבעות אירוסין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיסי ביקור עיצוב כרטיסי ביקור בית דפוס בתי דפוס

נושא המאמר: כרטיסי ביקור
מאת: dotansh   שמור מאמר למועדפים

לכרטיסי הביקור תפקיד מכריע בעיצוב התדמית של העסק/החברה, או האדם הפרטי, משום שדרכו משתקף הארגון, רצינותו שרותו ללקוחותיו ולפרטים הקטנים בעסק/חברה/אירגון ובקיצור אם קיבלתם כרטיס ביקור שמעוצב בטוב טעם, מוקפד ומודפס כהלכה, סביר להניח שהאדם העומד מאחריו או הארגון ששלח את אותו כרטיס הביקור הם גם כאלה.

גודל כרטיסי הביקור:

כרטיס הביקור צריך להיות קומפקטי וזאת על מנת שיכנס בנוחות לארנקו של המקבל. הגודל הסטנדרטי לכרטיסי ביקור הוא 5X 9 ס"מ יש להימנע מלהדפיס כרטיסי ביקור גדולים יותר הנתקעים או נכנסים כשהם מקופלים לארנק או להפך כרטיסי ביקור קטנים יותר שיש קושי להוציאם מהארנק.

סוגי נייר לכרטיסי ביקור:

הניירות המקובלים ביותר להדפסת כרטיסי ביקור הם ניירות הכרומו 300 גרם מומלץ בגימור מבריק/מט וזאת מהסיבה שהם ניירות חלקים וההדפסה עליהם יוצרת את התוצאה הטובה ביותר מבחינת איכות ההדפסה. יחד עם זאת, קיימת אפשרות להדפיס כרטיסי ביקור גם על סוגי נייר אחרים היוצרים מראה טבעי יותר, כמו ניירות הבד, ניירות הטקסטורה או הניירות ממוחזרים. כך יוצרים לכרטיס הביקור מאפיין מיוחד ואישי.

גימורים לכרטיסי הביקור:

למינציה - דרך אחת להשביח את כרטיס הביקור היא על ידי ציפויים בשכבת למינציה שהיא שכבת ניילון השומרת על מראהו ומגינה עליו מפני כתמי זיעה, שומנים ושריטות ובנוסף עמיד יותר בפני קריעה בשוגג. זו היא דרך מומלצת מאוד והיא אינה כרוכה בעלות גבוהה במיוחד,בפרינטקארד זה נעשה חינם.
פינות עגולות - פינות עגולות שנעשות כהלכה בכרטיסי הביקור שלכם מומלץ מאוד לעשות, מהסיבה שפינות עגולות הנעשות בצורה עדינה ומדויקת יוצרות לכרטיס הביקור מראה אלגנטי ואסטטי ומאפשרות בקלות את ההחלקה לארנקו של המקבל.

כמה להזמין ?

הכמות להזמנה של כרטיסי הביקור נאמדת ישירות מתדירות השימוש בכרטיסי הביקור,מומלץ להזמין כרטיסי ביקור בכמות שתספיק עד חצי שנה. אם אתם עסק קטן, אדם פרטי, או מורה שנותן שיעורים פרטיים בבית קרוב לוודאי ש – 1000 כרטיסי ביקור יספיקו לכם.להבדיל מזאת אם אתם נציגיה של חברה, סוכני מכירות שטח סביר שתצטרכו 1000 או 2000 כרטיסי ביקור לפחות. אם זו הפעם הראשונה בה אתם מזמינים כרטיסי ביקור מומלץ להזמין כמות קטנה עד 1000 כרטיסי ביקור שתתאפשר לכם תחילה לאמוד את תדירות הצריכה או אם תרצו לשנות משהוא בעיצוב או בתוכנם של כרטיסי הביקור.

בכל מקרה אל תתפתו להזמין את כרטיסי הביקור באתרים המציעים לכם אלפי כרטיסי ביקור במחירים לא הגיוניים סביר להניח שהאיכות בהם תהיה ירודה ולא תרצו לשקף את עסקכם בכרטיסי ביקור כאלה. (זכרו, מה שזול עולה ביוקר )

הפרטים שיש לכלול בכרטיסי הביקור:

לוגו החברה/הארגון
במידה ומוסר כרטיסי הביקור הוא סוכן של חברה/ארגון ישנה חשיבות גדולה להופעתו של לוגו על כרטיס הביקור. כרטיסי הביקור משקפים כנאמר לפני,מרכיב ייצוגי באותו הארגון והאנשים הפועלים בו. לכן חשיבות מרובה ביצירת כרטיסי ביקור היוצרים את הרושם אותה מבקשת החברה להקרין בצורה אפקטיבית ככול האפשר.

שם ושם משפחה על כרטיסי הביקור:

כרטיסי הביקור הוא אישי ועליו לכלול בצורה (מודפסת) את שמו של נותן כרטיס הביקור. יש לרשום תמיד את השם הפרטי לפני שם המשפחה.
יש להימנע מלהדפיס כרטיסי ביקור כלליים ללא שם לפנייה. על מקבל כרטיס הביקור לדעת את שמו של האדם שיענה לו מצידו השני של הקו הטלפון כשה ירצה להתקשר עימו. הוספת השם בכתב יד על גבי כרטיס ביקור לא מומלצת כלל ומעידה על חוסר רצינותו של החברה/הארגון שמוסר כרטיס הביקור ומהווה על כן טעות ביצירת הרושם הנכון.

רשום תפקיד על כרטיסי הביקור:

גם כאן קיימת חשיבות רבה לכתיבה ברורה של תפקידו/עיסוקו/תחום התמחותוו של בעל כרטיסי הביקור. אם אתה עורך דין, רואה חשבון, נציג מכירות, אינסטלטור,רופא וכו'

רשום מספר טלפון על כרטיסי הביקור:

יש לעשות הכל על מנת להקל על הלקוח המקבל כרטיס ביקור כשירצה ליצור קשר עם מוסר כרטיס הביקור. לכן, יש לציין לפחות מספר טלפון קוי אחד לרבות הטלפון הנייד, למספר טלפון קווי אחד לפחות, יש חשיבות גדולה בכרטיס הביקור משום שהוא מלמד על קיומו של בסיס,משרד,בית,ממנו פועל מוסר הכרטיס הביקור.

רשום טלפון נייד על כרטיסי הביקור:

כאשר במקרים בהם מוסר כרטיס הביקור, מתוקף תפקידו, נמצא חלק משעות היום מחוץ לאזור בו יש טלפון קויי יש לציין מספר הטלפון הנייד.

רשום מספר פקס על כרטיסי הביקור:

מספר הפקס בכרטיס הביקור הוא כלל ברזל מכיוון שהוא מאפשר העברת מסמכים או חתימה על מסמכים.

רשום כתובת אי מייל על כרטיסי הביקור:

כתובת האי מייל בעידן האינטרנט, מי שלא רוצה להישאר מאחור מבין שדרך זו ברורה כדי להפשר דרך נוספת להיתקשרות בין מוסר כרטיס הביקור ומקבלו.

רשום כתובת אתר אינטרנט על כרטיסי הביקור:

תמונה שווה אלף מילים, ומה שננסה העביר דרך שיחת טלפון ארוכה ומיגעת לפעמים, יסביר אתר אינטרנט, במידה ויש, בקלות גדולה יותר. כך שאם יש לכם אתר אינטרנט מומלץ לציין את כתובתו על כרטיסי הביקור.

רשום כתובת על כרטיסי הביקור:

אדם ללא כתובת משול לחברת קש, ואין כרטיס ביקור ללא ציון כתובת מדוייקת.

www.p-card.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י dotansh שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]