חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דליות - דלקת וורדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים הסרת משקפיים בלייזר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: הסרת משקפיים
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ההתפתחויות הטכנולוגיות של סוף המאה ה- 20 הביאו לעלייה גדולה במספר טיפולי האסתטיקה בקרב הציבור הרחב. אחד הטיפולים שנמצאים בעלייה מתמדת כבר למעלה מ- 20 שנה הוא הסרת משקפיים בלייזר. הסרת משקפיים באה לענות על צורך רפואי ואסתטי כאחד: היא עשויה להוות פתרון עבור מי שעדשות מגע או משקפיים אינם פותרים לחלוטין את בעיית הראייה שלו, כמו גם עבור מי שאינו מעוניין בעזרי ראייה מסיבות של אסתטיקה או נוחות.

בתחילת הדרך הסרת משקפיים הייתה הליך ניסיוני, שטמן בחובו סכנות רבות וחמורות עד כדי פגיעה בלתי הפיכה בראייה. עם השנים התפתח ההליך עד לבלי הכר והשתפר מאוד הן מבחינת בטיחות והן מבחינת תוצאות, וכיום הסרת משקפיים נחשב להליך קצרצר, פשוט ובעל אחוזי הצלחה גבוהים יחסית. כיום ניתן לדבר על מאות אלפי אנשים בישראל ועל מיליוני אנשים ברחבי העולם שעברו הסרת משקפיים בהצלחה, והמספרים גדלים מדי שנה. עם השתכללות השיטה גדלו גם מספר העוסקים בה, וכיום יש עשרות מכונים ורופאים המצהירים על עצמם שהם מומחי הסרת משקפיים בלייזר.

למרבה הצער לא לכל ההצהרות הללו יש כיסוי, ויש גם שרלטנים רבים הפועלים בתחום של ניתוחים פלסטיים. מובן שבכל הנוגע לטיפול הסרת משקפיים, מאוד לא מומלץ להמר ולקבל טיפול אצל מישהו שאינכם בטוחים לגבי הכשרתו, ניסיונו או מיומנותו בשימוש בלייזר לתיקון ראייה. ישנן כמה שיטות שיכולות לעזור לכם להגיע למומחים אמיתיים בהסרת משקפיים, ולא ליפול בידיים לא מהימנות. הכלל הראשון הוא לא להתפתות: גם אם קשה לכם לממן הסרת משקפיים ומצאתם בעיתון מחיר נמוך בחצי מכל ההצעות הקודמות, מוטב להמתין ולחסוך עוד מאשר לעבור טיפול לא מקצועי. אין פירושו של דבר כי דווקא היקר ביותר הוא הטוב ביותר, אולם רשת שמציעה מחירי הסרת משקפיים הנמוכים באופן משמעותי ממחירי השוק הממוצעים, לא כל שכן רופא פרטי, בהחלט ראויים לבירור מקיף ומעמיק. דרך נוספת לבדוק מהימנות של רופאים היא המלצות. לרופאים מנוסים יש בד"כ חוג לקוחות גדול שימח להמליץ על שירותיו של הרופא, וניתן בהחלט להיעזר בכך. ניתן גם לחפש המלצות או אזהרות באינטרנט, אך כדאי לקחת בחשבון כי גם בעלי אינטרסים שונים מגיעים לרשת ולכן קחו את המידע בערבון מוגבל.

בנוסף לכל אלו, כשאתם מגיעים לרופא לצורך ייעוץ על הסרת משקפיים הפעילו את האינסטינקטים שלכם. רופא שמצייר תמונה ורודה מדי, מסרב לדבר על סיכונים או תופעות לוואי אפשריים, אינו מתייחס ברצינות לשאלות ואינו מציג תעודות מתאימות צריך בהחלט לעורר את חשדכם. יש מספיק רופאים טובים בארץ שעושים הסרת משקפיים, כל שעליכם לעשות הוא להשקיע קצת ולמצוא אותם.

www.hasarat-mishkafaim.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]