חיפוש מאמרים

11694 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע המחוקק סובר שפיצוי בגין עופות שהושמדו עקב מגפת שפעת העופות בגובה מחצית משוויין הוא פיצוי נאות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ראיון עבודה קשר עין שפת גוף רושם ראשוני

נושא המאמר: נפלאות יצירת קשר עין בראיון עבודה
מאת: אבי יקואל   שמור מאמר למועדפים


* המאמר נכתב בלשון זכר ופונה גם לגברים וגם לנשים.

שפת גוף כעצמה היא נושא מרתק. היכולת להיכנס לראשו של האחר ולהבין למה הוא מתכוון בתנועות הגוף. הנושא הופך לבעיה בראיון עבודה בו אתה גם קורא וגם ניקרא. כלומר, המראיין קורא את שפת הגוף שלך ובונה פרופיל לתכונותיך. במקביל, אתה קורא את שלו ומבין לפיהן בעיקר האם יש לך סיכוי להתקבל לעבודה או לא. כלומר, קורים הרבה דברים משמעותיים במרחב הזה שבין המראיין למרואיין.

במאמר זה ארצה לבודד מכל עולמה הרחב של שפת הגוף את "קשר העין" כמרכיב דומיננטי בהגדלת סיכוייך לעבור את הראיון בהצלחה.

גש למראה והסתכל בתוך עינייך. הסתכל שוב ושוב. מה אתה רואה? נכון- אישון. חשבת פעם איך אומרים אישון באנגלית? התשובה היא Pupil . כן, אישון באנגלית זהו Pupil , אותה מילה שכולנו מכירים כתלמיד. עכשיו נפרק את המילה אישון ונראה שמדובר ב"איש קטן" (איש – ון). ממש כמו ילדון, פעוטון, טרקטורון. תוספת ה- און לשם העצם מצביעה על אותו מושג אבל בקטן (תבדקו בשפה הרוסית= "זרצ'וק", או בערבית= "בסבוס". אגב, אם תזכרו טוב, תראו גם שיש כזה שיר).

אז מה הקשר בין כל זה לשפת גוף בראיון עבודה?
מאז שהגענו לעולם, אנו לומדים על עצמנו באמצעות תגובות של אחרים. בכך בונים לעצמנו דימוי, שאינו בהכרח נכון!! אבל זהו הדימוי איתו אנו גדלים, ממשיכים לתחזקו ולחפש דוגמאות המוכיחות את נכונותו. עד שמתרחש לו אירוע מתקן שיוצר חוויה מתקנת חיובית. פה נשאלת השאלה האם ניקח את ההבנה הזו בשתי ידיים ונששנה משהו בדימוי שלנו את עצמנו? וכל זה בגלל ש"פעם אמרו לנו שאנחנו טובים ב..." או "פעם אמרו לנו שאנחנו גרועים ב...".

לדוגמא: איך אני יודע אם אני חכם? פשוט מאוד. אמרו לי, או שלמדתי זאת באמצעות הצלחות במדדים כמו מבחנים. כלומר, באותה המידה בה יתכן שקבלנו פידבקים מהסביבה שעיצבו אותנו לחשוב על עצמנו שאנחנו חכמים, יתכן שקבלנו פידבקים מהסביבה שעיצבו אותנו לחשוב על עצמנו שאיננו מוצלחים ואין לנו מה לומר לעולם. באותה מידה, למדנו מהסביבה אם אנו יפים או לא, בעלי יתרון יחסי על אחרים בתחום מסוים או לא, ועוד שאר מאפיינים ותכונות. וכל זה למרות שהוכח לא מכבר שיופי הוא עניין תרבותי.

כעת, אם תסתכלו היטב ומקרוב בעינו הפקוחה של האחר, תגלו שאתם רואים השתקפות של עצמכם, אבל בקטן. האיש הקטן שנמצא לו שם הוא לא אחר מאשר- אתם. הנה האישון המדובר, אותו איש קטן הנמצא לו בעינו של האחר, דרכו אתם לומדים להעריך את רמת ביצועיכם בתחומים שונים של החיים.

בואו נחזור לראיון. נניח שהתחלתם לספר על עצמכם והמראיין מתעסק בערימת ניירות שעל שולחנו. ההנחה הראשונה שתחשבו היא שאינכם מעניינים אותו. זה הפידבק שקבלתם מהאחר, במקרה זה הסקתם תיאורטית בלבד, ורק באמצעות היעדר קשר העין של המראיין עמכם, על רמת הביצועים הנמוכה שלכם, דבר שעלול להביא עימו ירידה בביטחון העצמי ומפה עלולה להתחיל בפועל רמת ביצועים נמוכה בראיון. זכרו שמדובר באפקט "הדלת המסתובבת", שהרי במקרה בו תתרגשו או שתאבדו מיקוד ולא תביטו בעיני המראיין, מיד יהפוך המראיין היושב מולכם למומחה עולמי בפירוש שפת גוף ויקבע כי אתם נטולי ביטחון עצמי, אמינות, רצינות, נינוחות ושאר תכונות אותן חשוב שתוכיחו כקיימות באופן חיובי.

למתעניינים מעבר, מדובר בתהליך קוגניטיבי טבעי לחלוטין הנקרא בשפה המקצועית "הטיית אישוש", בו אנו כבני אדם, אוספים מידע אודות האחר בשניות הראשונות להיכרות ככלי לקביעת הרושם הראשוני, אותו מאוד קשה לשנות בהמשך (שהרי לא במקרה השימוש במילה "קביעת" רושם ראשוני ולא "הנחת" רושם ראשוני").


לסיכום, הנה 6 טיפים שיעזרו לכם לשפר ביצועים בראיון:

1. עיניו של המראיין - הן התרגום בגוף הסרט לקריאת מחשבותיו.
2. פרשנות - ייתכן שלא פירשתם נכון את שפת גופו ואתם בכיוון הנכון.
3. קשר עין מתמיד - התנהגות המשדרת ביטחון.
4. היו ברורים לפרשנות - מתרגשים ולא מתסכלים בעיניים, אמרו שאתם מתרגשים.
5. מבט עומק מייצר הקשבה - "חפשו" את ה"איש הקטן" שלכם בעיניו של המראיין.
6. אפקט "הדלת המסתובבת" - שני הצדדים גם משדרים וגם מפרשים במקביל.



בהצלחה!
אבי יקואל
מייל : aviyakuel@gmail.com
מומחה למבחני מיון ודיבור בפני קהל
כותב הספר "התקבלת!"
https://www.mendele.co.il/product/hitkabalta/












מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי יקואל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."