חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מטבחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תקליטנים מוסיקה לאירועים

נושא המאמר: תקליטן לאירועים - בואו לגלות את הדרך היעליה ביותר למציאת התקליטן שלכם
מאת: אקסטרה - קידום אתרים   שמור מאמר למועדפים

מוסיקה לאירועים זה אחד הפקטורים החשובים בכל חתונה, חתונה או בכלל אירוע חייב שהמוסיקה תיהיה טובה על מנת שאנשים יגידו שהאירוע היה טוב.
הבן אדם שבדרך כלל אחראי על המוסיקה הינו התקליטן, תקליטן טוב זהו תקליטן שיודע לקרוא לאן הרוח נושבת באירוע , אם הקהל מעדיף כרגע מוסיקה קצבית יותר או רגוע , ישראלי או לועזי.
בבחירת חברת תקליטנים מאוד חשוב לשמוע המלצות , קיימים אתרי חתונות רבים אשר מפרסמים את המלצות הזוגות אחרי החתונה, אם אתם ממש בקטע של אירוע מושלם ללא שום טעויות ואתם סומכים רק על שיקול הדעת שלכם אתם יכולים לבקר את ה תקליטן באירוע עצמו ולראות איך הוא מנהל את העניינים.
תקליטן לאירועים זהו עסק לא זול אבל לפי דעתי שווה את ההשקעה ברוב המקרים, אם אתם משקיעים 5-6 אלפים על המוסיקה באירוע שלכם לפעמים עדיף להוסיף עוד 3-4 אלפים ולקבל מוסיקה ברמה גבוהה בלי שום סיכון.
הייתי לא במעט חתונת בחיי וראיתי מה תקליטן טוב יכול לעשות ומה תקליטן בינוני לא עושה.

השלבים בבחירת תקליטן הם:

1. חיפוש בפורטלי החתונות אחרי התקליטנים הכי בולטים ( תקליטן טוב לא בהכרח מפרסם את עצמו בהרבה כסף, לא לקפוץ ישר לתקליטן שמשקיע אלפי שקלים בפרסום, דווקא מאלו כדאי לשמור מרחק) תקראו את ההמלצות של כל תקליטן ותקליטן הקיימים, המלצה אחת זה לא מספיק , לפחות 10 המלצות.. כי ברוב המקרים המשפחה של התקליטן רושמת את התגובה "החיובית" בדרך כלל.. ומצד שני לא להיבהל מתגובה שלילית על תקליטן, תמיד יש זוגות קשים שדורשים דברים לא הגיוניים, בכל עסק שעובד יש אחוז מסוים של לקוחות לא מרוצים, אתם צריכים להיות עם תובנה שאנשים מגזימים לכאן ולכאן.
2. בניית רשימה של 10 תקליטנים שהכי "תפסו" לכם את העין , בשלב זה כדאי לעשות את זה רב בעצמכם ולא לערב חברים.
3. סינון ראשוני של הרשימה ל 3-5 תקליטנים , מומלץ להיעזר במשפחה וחברים, להראות להם כל תקליטן ולתת להם את הבמה לחוות דעה על כל אחד ואחד.
4. סינון מתקדם - אחרי שנשארתם עם 3-5 תתקשרו לכל תקליטן ותבקשו להיפגש איתו ולראות מה הוא מציע, איך הוא עובד , עם מי הוא עובד ( צלם סטילס אחד או יותר , עם זרוע או בלי ) , מחיר , אם הוא בכלל פנוי בתאריך החתונה שלכם.
5. אחרי שראיתם עם מי יש לכם אינטראקציה טובה ומי מציע לכם הצעה טובה תסננו ל1-2 .. תסמכו על האינטואיציה שלכם.. בעיקר על בת זוגתכם .. נשים נוטות לצדוק ברוב המקרים ( מצטער אחים יקרים שלי אבל זה נכון ) .
6. תפגשו שוב עם התקליטנים שנשארו לכם ברשימה , לפעמים פגישה ראשונה מאוד שונה מבחינת התרשמות מפגישה שנייה , תראו שעדיין יש לכם אינטראקציה טובה איתו.
7. תבקשו ממנו להגיע לאחד האירועים שלו.. זה לא בושה , הרבה זוגות עושים את זה... זה הערב שלכם , הערב המיוחד שלכם ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בבן אדם הכי טוב בשבילכם.
8. התרשמתם מהתקליטן - תסגרו איתו.. לא התרשמתם - תחזרו אחורה בשלבים ותראו את מי סיננתם בשלב הסינון האחרון ותתנו לו צ'אנס..
תקליטן טוב יכול לעשות את השינוי בין אירוע מעולה לבין אירוע בינוני .. אתם יכולים להשקיע בכל האירוע שלכם הרבה כסף ושהכול יהיה מושלם אבל אם אתם לא מצליחים לקלוע טוב בתקליטן האירוע שלכם יהיה בינוני ..

אני מעוניין לסיים את הקטע הזה בנימה חיובית.. תסמכו את עצמכם בבחירת התקליטן.. לא לבחור תקליטן מהמותן.. תשבו , תחשבו , תתרשמו ותחתמו..

שיהיה המון בהצלחה

www.enter2enter.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אקסטרה - קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]