חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חתונה חילונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשימה ריברסינג אימון מדיטציה

נושא המאמר: חמשת מרכיבי הריברסינג
מאת:    שמור מאמר למועדפים

חמשת מרכיבי הריברסינג

כל רגש או כעס מודחק יכול להשתחרר בעזרת טכניקת הריברסינג. הריברסינג משתמש ברגשות שבגוף הפיזי על מנת להגיע לתודעה. כל דבר שעשיתם לא נכון והדחקתם השאיר חותם אנרגיה בגופכם שנשאר שם, מודחק, מחכה לכם שתעלו אותו אל תודעתכם ותשחררו אותו. חמשת המרכיבים של הריברסינג יוצרים אינטגרציה מלאה של התהליך. למרות שהריברסינג הוא תהליך בודד, הוא יכול להיות מתואר בצורה הטובה ביותר במונחים של חמישה מרכיבים.
כאשר כל חמשת האלמנטים פועלים, קיימת אינטגרציה.
הריברסינג הומצא, ונלמד בצורה אינטנסיבית, לפני שחמשת המרכיבים התגלו. ריברסינג המשתמש בחמשת המרכיבים הרבה יותר יעיל מריברסינג שלא משתמש בהם.
חמשת המרכיבים של הריברסינג הם:
1. נשימה מעגלית- כאשר הנשיפה והשאיפה מחוברים יחד כך שאין ביניהם הפסקה, והנשיפה רגועה ואינה נשלטת כלל.
2. רגיעה מוחלטת- כאשר כל הגוף רגוע, ניתן להגיע בקלות לאזורים שזקוקים לשחרור ולעלות אותם למודע.
3. מודעות מפורטת- במהלך הריברסינג אנו רוצים להביא את המטופל לרמת מודעות בזמן ההווה על מנת שיחווה הכל כאן ועכשיו בצורה הכי מפורטת, וכך נוכל להגיע לפרטים הכי קטנים ולפוגג אותם.
4. קבלה מוחלטת-"האמת תוציא אותך לחופשי". אנחנו הופכים כל הקשר שלילי בחיינו לחיובי. דרך התהליך אנו לומדים לקבל את העובדה שכל דבר בחיינו הוא שלם וחיובי, גם אם הוא לא מושלם.
5. כל דבר שקורה בזמן התהליך הוא חלק ממנו-זהו למעשה המרכיב החשוב מכל החמישה. כל דבר שקורה בזמן התהליך (רעשים מבפנים או מבחוץ, תזוזות, הפרעות בלתי צפויות...) משקף את חיינו.

טלי וחנן זהר מקימי בית "להיוולד מחדש"-המרכז הישראלי לנשימה מודעת.
אנו מטפלים ומנחי סדנאות ריברסינג מזה כ-6 שנים באזור המרכז, ומקיימים סדנאות מידי חודש (ארוכות וקצרות), לקבוצות קטנות וגדולות כן סדנאות חוויתיות בים המלח.
תהליך הריברסינג עזר לנו אישית לצמוח ולהגשים את כל משאלותינו, והיעד העיקרי שלנו הוא להפיץ את הכלי הנפלא הזה לכמה שיותר אנשים.
קצת על טלי:
מטפלת ומנחת סדנאות ריברסינג, וחוקרת בתחום הנשימה המודעת. מאמנת אישית ריגשית, מתקשרת, מטפלת ברייקי והילינג, ומורת דרך להתמרה אישית דרך אהבה ומודעות.

קצת על חנן:
מורה ומנהיג רוחני. מכוון ומדריך אל האמת ואל האושר. מוביל אנשים לטרנספורמציה אישית, ריפוי, והעצמה. מטפל ומנחה סדנאות ריברסינג. מטפל ברייקי והילינג.

http://www.rebirthing.co.il

טלי - 052-8566947
חנן - 052-2897824
[email protected]



www.rebirthing.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]