חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חיסון נגד סרטן צואר הרחם - פפילומה אנושית גניטאלית (HPV) - איתור נגיפי ה HPV ע"י מערכת החיסון - הזיהום בנגיפי ה- HPV והתפתחות מחלת הקונדילומה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רקדניות לאירועים רקדנים לארועים רקדניות לארועים רקדנים לבת מצווה

נושא המאמר: רקדנים ורקדניות לאירועים מזווית הראיה של בעלת השמחה
מאת: יפה   שמור מאמר למועדפים

רקדנים סמויים... גאון מי שהמציא את זה...
עד היום אנחנו מקבלים תגובות מטורפות על אותו אירוע – החברים מפרגנים ההורים מבסוטים ואפילו הדודים הכי "כבדים" מודים שהיה אירוע כייפי במיוחד.
אם להיות כנה, חששנו בהתחלה מהרעיון, מה שאני אזמין "אורחים שתולים"? האמת התלבטתי הרבה...
חברה שלי אמרה לי שכדאי לי מאוד ושזה הטראנד היום בתחום החתונות, וכמה זה יכול לקבוע אם האירוע יהיה הצלחה או כישלון, וכמה שהיא צדקה....
אמרתי יאללה ננסה, רע מזה כבר לא יכול לקרות וגם בייננו זאת לא הוצאה מי יודע מה יחסית לכל ההוצאות שהיו לי בחתונה והיו לי הרבה.
ידעתי שהאולם משגע, החתן תודה לאל מתוק, השמלה מושקעת,אבל בתכלס האנרגיות וכמות העינתוזים ברחבה הם אלו שייקבעו אם החתונה שלי הייתה עוד אחת מיני רבות או אירוע של פעם בחיים, וזה גם הזיכרון שיישאר בסופו של דבר מסרט החתונה. מה, כשנהיה זקנים, לא נרצה להראות לילדים איזה חתונה מגניבה הייתה להורים שלהם?
רציתי אירוע נוצץ, מושקע, שלא ישכח. עיקר החשש היה בתחום הריקודים אך כבר בתחילת ההכנות החלטנו שאנחנו לא רוצים רקדניות אקטיביות שירקדו על הרחבה בלבוש חשופני ויקחו את כל הפוקוס מהחתן והכלה.
רציתי רקדנים שידאגו שיהיה שמח על הרחבה, אבל גם שישמרו שהפוקוס ישארו על החתן והכלה ושכל העניין יהיה סביבם.
רק לאחר שהתייעצתי עם כמה חברות, גיליתי שקיים בכלל דבר כזה שנקרא "רקדנים סמויים" – רקדנים מקצועיים שמתלבשים בצורה מכובדת לאירוע ודואגים שיהיה שמח על הרחבה תוך כדי שמירה שהפוקוס ישאר על החתן-כלה.
אפילו לא סיפרתי לבת שלי שהזמנתי "רקדנים סמויים", זאת הייתה ההפתעה שלי, ורק ביום האירוע סיפרתי לה שהחברה שמקיפים אותה הם לא באמת חברים מהצבא של בעלה לעתיד, אלא "רקדנים סמויים".
לימודו מאיתנו, באירוע שאנחנו מוצאים עליו כל כך אלפי שקלים, כדאי להוציא עוד כמה שקרלים גם על רקדנים סמויים, תאמינו לי לא תתחרטו.
בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לרקדנים והרקדניות של "לטינו דאנס" שדאגו לי לאירוע בלתי נשכח. אם אתם מחפשים רקדנים ורקדניות לאירועים, החברה האלו כבר ידאגו לכם לאירוע בלתי נשכח.
תסתכלו באתר החברה http://www.latinodance.co.il, שם גם תוכלו לראות קטע קצר מהחתונה של הבת שלי. שיהיה לכם אירוע שמח ואל תשכחו לחייך ולרקוד...

מזל טוב
מאת: יפה זוהר, מכתב תודה לצוות "לטינו דאנס", חתונה ב-.2.8.2009

www.latinodance.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]