חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תהליך פיתוח מיזם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוקר קזינו משחק פוקר

נושא המאמר: פוקר או מתמטיקה
מאת: אילנית   שמור מאמר למועדפים


בשורה לחובבי הפוקר העבריים: "ספר פוקר הירוק" של פיל גורדון, שנחשב לאחד מספרי היסוד הטובים ביותר בתחום, תורגם לעברית. הספר מיועד לשחקנים שכבר ראו כמה פלופים בחיים שלהם, שלא לדבר על שילמו עליהם.


הקטע של גורדון זה שהוא ממעט בסטטיסטיקות של פוקר ובטבלאות סיכויים כי הוא יודע שלא פחות חשוב שתבינו את העקרונות, ולכן הוא המציא את עקרון השתיים-ארבע שמתייחס למתמטיקה כמו שלוח הזמנים של רכבת ישראל מתייחס לשעון: לא מדעי, אבל מספיק קרוב כדי להשתמש בזה.


עקרון השתים-ארבע עוסק ב-Outs, "קלפי הפגיעה" שאתה רוצה לקבל אחרי הפלופ (פעם אחרונה שאנו מסבירים – פלופ הוא שלושת הקלפים הראשונים שנפתחים במרכז השולחן) כדי לקבל יד שאיתה תוכל לשחק. החוק מאפשר לך לחשב בקלות ובמהירות את הסיכוי שלך לקבל אחד מהם – וכך לקבוע כמה כסף אתה מוכן לסכן בשלב הפלופ. כך, למשל, אם יש לך שני לבבות ביד, ובין שלושת הקלפים שכבר שעל השולחן יש עוד שני לבבות, ואתה משוכנע שאם יגיע עוד לב אחד אין מצב שמישהו ייקח לך את היד – הרי שאתה מחכה ל-9 קלפי פגיעה (הלבבות הנותרים) שמסתובבים בחפיסה. הסטטיסטיקה מדברת על 19.1 סיכוי לקבל לב בקלף הרביעי, ועוד 19.6 לקבל אותו בחמישי אם פספסת ברביעי – וביחד 35% שהלב יגיע באחד מהשניים הנותרים.
 


בא פיל גורדון ואומר: עזבו אתכם מהחישובים המורכבים האלו עם הספרות שאחרי הנקודה וכל ההתאמות העדינות האלה. בחפיסת הקלפים יש 52 קלפים, כלומר, כל קלף מייצג קצת פחות משני אחוז. בערך שני אחוז זה מספיק טוב ליד השולחן, ככה שהסיכוי שלך הוא מספר הקלפים שחסרים לך כפול שתיים לכל קלף שעוד צריך לצאת. אז תשעה קלפי פגיעה שנמצאים בחוץ כפול שתיים זה 18 אחוז סיכוי שתקבל אותם בקלף הרביעי, ועוד 18 אחוז שתקבל בקלף החמישי וביחד זה יוצא 36 אחוז — וזה לטענת גורדון מספיק קרוב בשביל שתתכנן את ההימור שלך. למעשה, מבחינתנו זה אפילו מספיק פשוט כדי שגם אם יש לך בפה סיגריה ביתית שקמרלינג הכין תוכל לחשב כמה סיכויים יש לך.


כך למשל אם יש לך ביד שני קלפים שגבוהים יותר מאשר השלושה שעל השולחן פוקר, ונדמה לך שמי שמולך השלים כנראה זוג קטן והוא מהמר אז הסיכוי שלך לפי שיטת גורדון לקבל את הקלף שייתן לך זוג גבוה יותר הוא 24%: שישה קלפי פגיעה אפשריים כפול שתיים כפול שני הקלפים שצריכים להגיע (לפי מתמטיקה אמיתית הסיכוי הוא 24.1, שזה עדיין כרבע מכל הידיים) . וזה אומר הרבה יותר מהכלום שהיה נדמה לך שאתה מחזיק ביד, ובטח מצדיק הימור נוסף שגודלו יהיה פחות מרבע הקופה

פוקר כולל בתוכו מרכיבים של מזל, יכולת אבחנה פסיכולוגית, התמודדות עצמית וביצים גדולות, לא פחות ממתמטיקה והסתברות. אבל כל מי הקרח שזורמים לך בעורקים לא יצילו אותך אם לא תלמד לחשב במהירות את הסיכוי האמיתי שלך אחרי הפלופ. אם נדמה לך ולו לרגע שאנחנו קצת מגזימים ושכל החישובים האלו זה שטויות – מה נאמר? אתה צודק, תפסת אותנו, עכשיו בוא לפה ותשים כסף על השולחן.

www.israholdem.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילנית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]