חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתי יש צורך בשירותי פורץ מנעולים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק שיווק רשתי עבודה מהבית דודו טופז

נושא המאמר: דודו טופז תקף גם אותי !
מאת: אוהד יעקב   שמור מאמר למועדפים

דודו טופז תקף גם אותי!


אתם בטח שואלים את עצמכם האם באמת דודו טופז תקף אותי? התשובה היא לא. הכותרת הזאת נועדה להראות לכם מהו מיתוג אישי ואיך אפשר להרוס עבודה של שנים אם לא מתחזקים את המיתוג האישי. בימים האחרונים אנו רואים את ההמולה התקשורתית סביב דודו טופז אז מה אנו יכולים ללמוד מהנושא הזה על העסק שלנו? דודו טופז היה ידוע שנים רבות ככוכב על בטלוויזיה והוא שבר את כל שיאי הרייטינג אז מה קרה לו? אני לא יכול להגיד שהוא היה שחצן כי אני לא מכיר אותו אישית אבל זה מה שמשתמע כיום. האף שלו היה בשמיים הוא היה מלך הרייטינג הבלתי מעורער של ישראל אף אחד לא התקרב לשבירת השיא של 51% רייטינג. דודו טופז הוא מותג, כמעט כל אחד מכיר אותו ומי שלא הכיר אותו עד עכשיו מכיר את הצד האפל שלו. בכל אופן דודו טופז הוא מותג שהיה צריך להמשיך לתחזק את המותג "דודו טופז" אבל ההצלחה שלו עיוורה אותו והוא הפסיק להשקיע בנכס הכי יקר שלו. הוא עצמו. ומצד שני הוא רואה כוכבים שהתחננו להתארח אצלו בתכנית כובשים את הבמה והוא נשאר בצד ולא ממש סופרים אותו, זה הטריף אותו. הוא ניסה לעבוד בשיטות הישנות של הטלוויזיה ולא הבין שהטלוויזיה והעולם עברו לריאליטי דודו טופז לא הצליח להבין את זה, הפסיק להתחדש ולשמור על המותג "דודו טופז". היום הריאליטי השתלט על כל חלקה טובה בטלוויזיה ובאינטרנט ומה אנו לומדים מכך? אנשים אוהבים ריאליטי בגלל המציצנות האנושית. ואנחנו יכולים להשתמש בזה לטובת העסק שלנו אבל זה נושא למאמר אחר שיפורסם בקרוב. אז מה אנו מבינים מפרשת דודו טופז ? גם אם הצלחת בחיים ויש לך הכול כסף, משפחה, קריירה, וכו' אם אתה לא תמשיך לתחזק את המיתוג האישי שלך יום אחד הכול עלול לקרוס. בניית מותג שאורכת הרבה זמן עלולה להיהרס בגלל החלטה שגויה אחת לכן אני תמיד אומר תלמדו, תתחדשו, תהיו יצירתיים, ותשמרו על הדבר הכי יקר שלכם השם שלכם, המיתוג האישי שלכם. "טוב שם משמן טוב" בנוסף באינטרנט אם אתם עושים איזושהי טעות ומישהו כתב עליכם משהו שלילי זה נשאר שם לעולם. זה לא עיתון שהוא לא שווה את הנייר שעליו הוא מודפס לאחר שקראתם אותו. באינטרנט כל אזכור שלילי נשאר שם לעולם לכן תמיד תהיו ישרים, הוגנים, חכמים, ולמידים. תלמדו מטעויות של אנשים אחרים כי כבר אמרו חכמינו ז"ל "אין חכם כבעל ניסיון". רוצים ללמוד איך עושים מיתוג נכון ברשת? http://or4you.synthasite.com/ בברכת הצלחה בכל אשר תפנו אוהד יעקב "הדרך שלך להצלחה"


מ"ח : דודו טופז susu yupz

or4you.synthasite.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוהד יעקב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]