חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חרדה - קריאה לאהבה - איך להפכה לתקשורת לא אלימה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קעקועים קעקוע טאטו

נושא המאמר: דיוויד בקאהם והקעקועים שלו
מאת: אלון   שמור מאמר למועדפים

דיוויד בקאהם נולד תאריך השני למאי בשנת 1975 הוא שחקן כדורגל אנגלי נכון להיום הוא משחק הקבוצת כדורגל בליגה אמריקאית "הלוס אנגל'ס גאלקסי" ובנבחרת אנגליה. חוץ מכוכב כדורגל ואישיות ספורט מוערכת הפך בקאהם לאייקון תרבות עולמי גם בזכות הקעקועים הרבים שעל גופו.

על גבו יש מספר קעקועים :

Brooklyn - זה הוא שמו בנו והכתובת קעקע נמצאת באזור הגב התחתון

Romeo - השם של בנו השני ונמצא מתחת לעורף

Cruz - שמו של בנו השלישי - ממוקם במרכז הגב מתחת לדמות של המלאך השומר

המלאך השומר - המלאך השומר זה השם שנתן דיוויד לקעקוע שבין שכמותיו בהתחלה הכנפיים היו קטנות אחר הוא עשה השלמה והגדיל את הכנפיים

צלב עם כנפיים - הקעקוע הזה נעשה בשנת 2004 ע"י המקעקע האנגלי לואיס מאלוי בזמן טורניר כדורגל יוקרתי.

אותיות סיניות - הקעקוע הזה הוא אחד האחרונים נכון להיום והוא נעשה בצד שמאל של הגוף והתרוגם שלו הוא "חיים ומוות קבעו להפגש. עושר וכבוד נקבעים בשמיים"

גם על ידו השמאלית יש מספר קעקועים ורובם מוקדשים לאשתו ויקטוריה מהספייס-גירלס עם הכינוי פוש-ספייס אשר מקועקע באותיות הודיות. לפי מה שאומרים ישנה שגיאת כתיב בקעוקע הזה. מתחת לקעקוע הזה ישנו קעקוע בלטינית שאומר Ut Amem Et Foveam
בתרגום לעברית : שאני אוהב ומעריך.

בנוסף יש לו גם אותיות בעברית "אני לדודי ודודי לי הרעה בשושנים".
ביאנור 2008 נולד קעקוע חדש של אשתו ויקטוריה והתמונה הזאת היא העתק של שער מגזין שפורסם ב2004 ... זאת התמונה האהובה על דיוויד ולכן קיעקע דווקא אותה. מסביב לויקטוריה ישנם מספר כוכבים וכתוב "תמיד לצידך" ו "עד שהמוות יפריד בינינו" .

על ידו הימנית ישנם קעקועים שקשורים בעיקר בקריירה שלו כנראה ... ישנה הפסרה הרומאית שבע , שזה היה מספרו בקבוצת הפאר האנגלית מנצסט'ר יונייטד יש לו גם קעקוע לטיני שאומר "רוחניות מושלמת" ... למעלה יותר ישנו מלאך גדול שבתוכו ישנם מלאכים קטנים יותר באפריל 2007 המקעקע האנגלי לואיס מאוולי סיים שרוול מלא לכל היד כשהוסיף עוד מלאך , להבות והכיתוב "תן להם לשנוא כל עוד הם פוחדים".



www.kakoim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]