חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוראות החלות על "נותני שירותי מטבע" - הלבנת הון - עבירות מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיסטיקה חלומות פתרון חלומות פירוש חלומות

נושא המאמר: כיצד פותרים חלום?
מאת: אחלמה   שמור מאמר למועדפים

כיצד פותרים חלום?


ככל שהבנתו וחכמתו של הפותר רבה יותר הוא יכול להבין את סודות החלום יותר ויותר.


הידע הנדרש לפתרון החלום נחלק לשלוש קבוצות:
א. תכונות הפותר,
ב. הכרת החולם,
ג. הבנת משמעות חלומות

תכונות הפותר

ככל שהבנתו וחכמתו של הפותר רבה יותר הוא יכול להבין את סודות החלום יותר ויותר. לעניין זה, ידיעות בענייני רפואה, חכמת הטבע, הבנת הכוכבים והמזלות, מזלו של אדם, וכדומה תורמים ומוסיפים.

"שבעת הכוכבים"

כל לילה מלילות השבוע נפתח תחת שליטת כוכב אחר לפי הסדר ["כצנ"ש חל"ם"] "כוכב, צדק, נגה, שבתאי, חמה, לבנה, מאדים" כלומר, ליל יום ראשון [ליל מוצ"ש שלפני יום ראשון] נפתח ב"כוכב", ליל יום שני נפתח ב"צדק", ליל יום שלילי נפתח ב"נגה", ליל יום רביעי נפתח ב"שבתאי", ליל יום חמישי נפתח ב"חמה", ליל יום שישי נפתח ב"לבנה", ליל שבת נפתח ב"מאדים".

על הפותר להיות אדם רגיש בעל יכולת להבין את אורחות חייו של אדם שמחותיו ומצוקותיו, וצורת הביטוי של אנשים שונים. הוא צריך להיות אדם היכול לרדת לעומקו של אדם ולהבין אותו. הבנה בלתי נכונה כלפי החולם או החלום יכולה לשנות לחלוטין את הפתרון.

המעלה הכי חשובה מבחינת פותר חלומות, היותו של הפותר "תלמיד חכם". ראשית, משום שאדם הלומד תורה זוכה לכח פתרון החלומות. שנית משום שהידיעה הנרחבת בתורה, תלמוד בבלי, וירושלמי, ובאגדות חז"ל על פירושיהן העמוקים תורמת כלים רבים ליכולת לשפוט את החולם החלום והפתרון בצורה ראויה ובעיקר הדברים אמורים בחלומות הנפש, הנשמה וחלומות המלאכים.

תכונות החולם

כל חכם העוסק בענייני פתרון החלומות מכיר מצבים שבהם שני אנשים יחלמו אותו חלום בדיוק, ולמרות זאת הפתרונות של חלומותיהם יהיו שונים מן הקצה אל הקצה.

במידה מסוימת, תמיד יהיה הבדל בין חלום לחלום על פי האדם החולם אותו. לעיתים יהיה זה הבדל קל ולעיתים הבדל משמעותי מן הקצה אל הקצה.

להסברת רעיון זה מביאים הקדמונים דוגמא פשוטה: תלמיד חכם ושודד, חלמו חלום שנראה כלפי חוץ אותו הדבר. גם התלמיד, וגם השודד ראו שהם נתלים על דקל. משמעות חלום זה מבשרת טוב לאחד ורע לאחר. לתלמיד מסמן החלום שהוא עתיד לעלות לגדולה משום ש"חכם הנראה תלוי בדקל, משמעו שהוא עתיד להתמנות לראש ישיבה" לעומת זאת לשודד זהו איתות כי הוא עומד להיות מובל לתליה.

הפותר צריך להבין את אורחות חייו של החולם, לדעת להבין כיצד פועלת נפשו, מהם תחומי התעניינותו וכדומה, לולי זאת גדולים הסיכויים כי לא יצליח לכוון אל האמת.


הבנת סמלי החלומות ומשמעותם

החלק השלישי הנזקק לפתרון חלומות הוא הבנת והכרת תורת החלום.ידיעת ההבדלים בין מחלקות החלומות השונות, הבנת סמלי החלומות בכל המימדים שלהם, המימד הטבעי, המימד הנפשי והמימד הרוחני שיש בו גם נגלה וגם נסתר.

היודע את תורת החלומות על בוריה, יוכל לקבוע לאיזו מחלקה שייך החלום שהוצע בפניו, ולא יטעה לייחס חלום טבעי לחלומות נפש, טעות אשר עלולה להכשיל את הפתרון הנכון.

ככל שעולים ידיעותיו של החכם בהבנת תורת החלומות כך גדלים הסיכויים שהחלום יתקיים, ובכוחו לנווט את החלום לקיום טוב.

הבנת הרמזים בשפת החולם

לא רק בסיפור החלום יש משמעות אלא גם במילים בהם משתמש החולם כדי לספר את החלום ישנם רמזים הנותנים לפותר רמזים להבין את משמעות החלום.

לדבר זה יש מספר דוגמאות. ביניהן, בחלום השיבולים סיפר יוסף לאחיו שאלומת השעורים שלו נעמדה, הוא אמר שאלומתו "נצבה" מכך למדו האחים שהחלום רומז שיהיה מלך, משום שהביטוי "נצב" כתוב בתנ"ך כלפי מלכים.

עוד כתוב בזוהר שלעיתים למילה הראשונה בה פותח החלום ומספר את חלומו יש משנה חשיבות, כדוגמא לכך משמש חלומו של שר האופים שהתחיל את סיפורו בביטוי "אף אני בחלומי" מכך הבין שחלומו של שר האופים מבשר רע וכעס מלשון "אף וחימה".




www.hidabroot.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אחלמה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]