חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אמנות כקריירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רגשות אושר

נושא המאמר: תאורית אנרגיית החיים
מאת: פרופ` משה שטרנפלד   שמור מאמר למועדפים


הקשר שבין אור היום והבריאות:
הסינים הקדמונים, שבטי האינדיאנים – האינקה והמאיה והמצרים הקדמונים העריצו את יכולת ההבראה של אור השמש. היוונים והרומאים טיפלו במחלות בעזרת אור השמש. הרופא היווני היפוקרטס, הנחשב לאבי הרפואה, הדגיש את חשיבות הקשר שבין מחלה, דיכאון והשתנות עונות השנה ואור היום הטבעי וזאת כבר לפני 2400 שנה.

הוכח מדעית שחסר באור יום משפיע מהותית על הנפש ואף אחראי על סוגי דיכאון שונים, המכונים כ – SAD) SEASONAL AFFECTIVE DISORDER).

דיכאון ומצב רוח לא מאוזן
עייפות
פחד ותחושת פסימיות
שינה מרובה ולא מאוזנת
עייפות של בוקר
ירידה בתשוקה המינית ( ליבידו )
הימנעות מקשרים חברתיים
צורך באלכוהול ועישון
אכילת יתר והשמנה
מערכת חיסון כושלת
חוסר ריכוז
חוסר במוטיבציה, יצירתיות והערכה עצמית
האטה ביכולת החשיבה ופעילויות נפשיות אחרות

דרך החיים המודרניים בה אנו שוהים בחדרים סגורים מונעת מאתנו לקבל את המנה היומית הטבעית הנחוצה של אור-יום. בתחילת המאה העשרים כ – 70% מכלל האמריקאים עבדו מחוץ לכותלי החדרים, וכיום רק חלקיק ממספר זה עושה כך.
המדען הגרמני פרופ פופ, הוכיח שה – DNA ( הנשא הגנטי שלנו ), אוגר ומעביר אור. תאי הגוף מתקשרים בעזרת הביו-פוטונים, כך שחילוף החומרים המסובך מבוקר בדרך זו. ישנו קשר ישיר בין העיניים ובלוטת האיצטרובל, האחראית על יצירת ההורמון הרגיש לאור, המלטונין. הורמון זה מפקח ואחראי על השינה ואיכותה ועל הפרעות השינה השכיחות אצלנו.

אור יום טבעי מפחית את ייצור המלטונין ל – 10% מרמתו הנוצרת בשעות הלילה. האור הרגיל המלאכותי יכול לגרום לפעילות קלוקלת ביצירת המלטונין כך שבמהלך שעות היום רמת המלטונין עולה ( עייפות יתר ), ומעט מדי מלטונין מיוצר בלילה, שנחוץ לשינה רגועה ( הפרעות שינה – אינסומניה ).

האור הביולוגי כאנרגיית חיים
הבעיה של אור מלאכותי הייתה מהותית לחיילי הצוללות בתקופת מלחמת העולם השניה. על כן ממשלת ארה"ב תמכה בפיתוח אור עם כל הספקטרום ( כל גווני האור ) שנמצא כמעט זהה לקשת האור של השמש. מאז 1970 והילך מדענים מכל העולם מפרסמים את תוצאות השימוש המוצלח בכל קשת האורות כטיפול עיקרי במצבי דיכאון המתפתחים מחוסר חשיפה לאור יום.

אנשים אשר שהו בקוטב ולא נחשפו לאור לאורך זמן, פיתחו מגוון רחב של מחלות אשר המכנה המשותף היה, מערכת חיסון פגומה. הטיפול שניתן היה פשוט, קל וזול – אור השמש. נמצאה ירידה גם בפריון עם ירידה ברורה בהורמוני המין והפריון. בריאותם של העוללים הצעירים גם היא הייתה ירודה יחסית והפתרון המתבקש הוא – חשיפה לאור.

כיום ניתן לרכוש מנורות עם כל הספקטרום, הם יותר יקרים אך אורך חייהם ארוך. מובן שמחירם בשוק גבוה לעין ארוך מהמנורה הדומה במבנה והרגילה. היתרונות רבים והתוצאות מפתיעות. בגרמניה אנשים משלמים כסף בכדי להיחשף לאור הזה. הם יושבים כחצי שעה עד שעה ליום ובריאותם השתפרה מאד. בבתי אבות מטפלים בחוסים כחלק מהטיפול בדיכאון, יתר לחץ-דם, חיסוניות פגומה ועוד ועוד.
אני ממליץ להביא את חיות ובהירות אור השמש אל ביתך. בכך להביא שיפור במצב הכללי, באושר הפנימי ובחיות וכל זאת בעזרת תאורת אנרגיית החיים.

בברכה, פרופ` משה שטרנפלד

nav ayrbpks
tbrdhhv
tbrdhh, vjhho
tbrdhu,

www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרופ` משה שטרנפלד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]