חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית אתרים ליצירת מקסימום לידים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סוני פליסטיישן סוני פליסטיישן משחקים

נושא המאמר: הפלייסטיישן 3 לעת עתה מאכזב
מאת: סת שיסל   שמור מאמר למועדפים



הפלייסטיישן 3 לעת עתה מאכזב. זו אמנם קונסולה חזקה ומתקדמת מבחינה טכנולוגית, אבל איכשהו נדמה שבסוני שכחו שהיא נועדה לגרום הנאה




הווארד סטרינג'ר, יש לך בעיה. קונסולת המשחקים החדשה של החברה שלך פשוט לא מספיק טובה. בשנה שעברה מונה סטרינג'ר למנכ"ל סוני, ומאז טוענים בחברה שקונסולת פלייסטיישן 3 תציל אותה. גם אחרי שמיקרוסופט ניצחה במלחמות משחקי הווידיאו לפני שנה בעזרת אקס-בוקס 360 החדשנית, התעקשה סוני שפלייסטיישן 3 תנצח את המתחרות, ותעניק לגיימרים הנאה מסוג חדש. אבל נראה שלא הצליחה לקיים את ההבטחה.



מבחינה טכנית, פלייסטיישן 3 היא בהחלט קונסולת המשחקים החזקה ביותר בעולם. ואולם מבחינת חוויית המשחק זו קונסולה מרשימה פחות ממתחרותיה. יש הבדל גדול בין שני ההיבטים, ונראה שסוני בילבלה ביניהם.

לפלייסטיישן 3, שהושקה לפני כשבועיים בצפון אמריקה במחיר 600 דולר לגרסה המתקדמת ביותר, בהחלט יש גרפיקה מרהיבה - אבל לא יפה יותר מזו של האקס-בוקס 360. חשוב מכך, המערכת כולה מתגלה במפתיע כמגושמת להפעלה ופשוט לא מספקת פונקציות בסיסיות רבות שהמשתמשים מצפים לקבל, במיוחד באינטרנט.

ביליתי יותר מ-30 שעות עם הפלייסטיישן 3 ושיחקתי במגוון גדול במיוחד של משחקים - 13 במספר. החברה הפעילה את השירות המקוון של PS3 רק עם השקת המערכת, ובסוף אותו שבוע נוצרה תחושה ברורה של אכזבה מהקונסולה בקרב גיימרים רבים.

"מוזר ש-PS3 היתה אמורה לצאת לשוק באביב, יצאה לבסוף בסתיו ועדיין התחושה היא שלא גמרו לעבוד עליה", אמר כריסטופר גרנט, עורך "Joystiq, אחד הבלוגים הגדולים ביותר בעולם למשחקי וידיאו. "זו לא המערכת המנצחת שציפינו לה. כרגע סוני מנסים להדביק את מיקרוסופט בהרבה מובנים, לא רק מבחינת המכירות אלא גם מבחינת הפונקציות והשימוש הבסיסי במערכת".

לצערה של סוני, הדרך הטובה ביותר להסביר את החסרונות של פלייסטיישן 3 היא לנסות להדגים עד כמה השימוש בה שונה מהשימוש במתחרה הראשית שלה, אקס-בוקס 360. בביקורת על ה-360 שהתפרסמה בשנה שעברה כתבתי: "12 דקות אחרי שפתחתי את הקופסה כבר הספקתי ליצור לעצמי כינוי ולהיות בעיצומו של משחק '4 Quake'. התפלאתי כמה זה פשוט".

התחושה היתה שונה מאוד כשהשתמשתי בפלייסטיישן 3. 12 דקות אחרי שפתחתי את הקופסה הבנתי שסוני, מסיבה לא מובנת, לא מספקת באריזה כבלים לחיבור הקונסולה לטלוויזיית היי-דפינישן. אחת התכונות שסוני הדגישה בשיווק הקונסולה היתה שפלייסטיישן 3 קוראת תקליטורי בלו-ריי לצפייה בסרטים בטכנולוגיית היי-דפינישן. והכבלים להיי-דפינישן? נמכרים בנפרד. אקס-בוקס 360, לעומת זאת, נמכרת עם כבל אחד שמתאים לטלוויזיה רגילה וגם לטלוויזיית היי-דפינישן.

לפני שאפשר בכלל להתחיל להשתמש ב-PS3, צריך לחבר את בקר המשחק "האלחוטי" ליחידת הבסיס בעזרת כבל USB, כדי שהשניים יזהו זה את זה. אם תביאו את בקר המשחק שלכם לבית של חבר, תיאלצו לחברו שוב. בקר המשחק האלחוטי של 360 הוא באמת אלחוטי - אין צורך לחברו בכבלים.

יש דבר אחד שבו מצפים מסוני לשלמות, המוסיקה, אבל גם בתחום הזה החברה מאכזבת. נכון, אפשר לחבר נגן מוסיקה דיגיטלי לקונסולה. אבל ברגע שנכנסים לתוך משחק, המוסיקה נפסקת. לעומת זאת, אחד הדברים שתמיד נהניתי מהם במיוחד באקס-בוקס 360 הוא האפשרות להקשיב למוסיקה לפי בחירתי תוך כדי המשחק. זה לא נראה מסובך מאוד, אבל PS3 לא מסוגלת לעשות את זה. בכלל, נראה שפלייסטיישן 3 לא מסוגלת לעשות שני דברים יחד.

חוויית הרשת שמעניקה PS3 עשויה טלאים ולא-מלוטשת. באקס-בוקס 360 יש לכל משתמש רשימת חברים אחת לכל המשחקים, כך שאפשר לעקוב אחרי החברים ולתקשר אתם בקלות, לא משנה באיזה משחק משחקים. בפלייסטיישן 3 יש רשימות חברים נפרדות לרוב המשחקים, ובחלקם אין בכלל פונקציה של יצירת חברים.

יש לקונסולה כמה נקודות חזקות. הקרבות רבי-המשתתפים ב"Resistance: Fall of Man" מצוינים. האקשן במשחק "Blast Factor", שאפשר להוריד מהרשת ומזכיר מכונות משחק, תזזיתי בהתאם.

אבל פלייסטיישן 3 גם אחראית לאכזבות רבות - החל בצ'ט קולי ללא תמיכה מספקת ועד למערכת הודעות הטקסט המרגיזה, שמזכירה בהפעלתה טלפונים ניידים (מרוב תסכול חיברתי בסופו של דבר מקלדת USB). בסך הכל נדמה שסוני השקיעו מאמצים רבים ביצירת מערכת חזקה ככל האפשר, אבל שכחו שהעוצמה הטכנולוגית לא מספיקה כדי לגרום למשתמש לחייך.

וכך מדהים לגלות שבחזית משחקי הווידיאו נעות מיקרוסופט וסוני בכיוונים הפוכים מהצפוי, בהתחשב בהיסטוריה שלהן. מיקרוסופט הפכה את אקס-בוקס 360 למערכת חזקה אבל גם אינטואיטיווית וידידותית למשתמש. פלייסטיישן 3, לעומתה, יוצרת לרוב תחושה של מחשב חזק אבל גם קצת סורר (סוני אפילו מבקשת מהמשתמשים לחכות לטלאי מערכת שיתקן חלק מהמגרעות). אבל אם המשתמשים היו רוצים להשתמש במחשב, הם היו פשוט משתמשים בו.

בעשורים של הווקמן וטלוויזית הטריניטרון יצא לסוני שם של אמנית בייצור מוצרי אלקטרוניקה קלים לשימוש וחזקים. אבל לאחרונה נדמה שהיא איבדה את דרכה, ראשית בתחום נגני המוסיקה הדיגיטליים - שבו שולט האיי-פוד של אפל - וכעת בתחום קונסולות משחקי הווידיאו. לעת עתה נדמה שהטכנולוגים של סוני הפסידו לאנשים שמתמחים ביצירת כיף.

מבחינה מעשית, בהתחשב בכמויות המוגבלות שסוני הצליחה לייצר, כל קונסולות הפלייסטיישן 3 בוודאי יימכרו בארצות הברית בתקופת החגים. אם לא תצליחו למצוא אחת, אל תדאגו. לסוני עדיין יש הרבה עבודה. כפי שניסח זאת גרנט, העורך של "Joystiq": "אולי בעוד שישה חודשים הקונסולה תהיה גמורה. אולי בסתיו הבא אוכל לעשות את כל הדברים הקוליים שציפיתי להם. אני עדיין מחכה".

www.haaretz.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סת שיסל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]