חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ג'יפ במבצע 1+1





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ למסעדות יזמים יעוץ עסקי מסעדות

נושא המאמר: האם יעוץ עסקי למסעדות נועד ליזמים צעירים בלבד?
מאת: ליאור   שמור מאמר למועדפים

האם יעוץ עסקי נועד ליזמים צעירים בלבד?
בקרב יזמים צעירים אחד החלומות הנפוצים ביותר הוא לפתוח בית קפה, פאב או מסעדה. מי מאיתנו לא ישב עם החבר'ה וחשב ביחד איתם על עיצוב המקום, הבר התוסס והאנשים הקבועים הבאים לשבת.
טעות נפוצה היא לחשוב שזה מרכז עיסוקם של בעלי המסעדות. אך לא כך הדבר. האקשן והאדרנלין מושך אליו רבים וטובים, אך ללא הזהירות הנדרשת, ניתן לקרוס מהר מאוד.

להבדיל ממקצועות אחרים במשק, רף הכניסה לענף המסעדנות נכון להיום, נמדד בהון העצמי שיש ליזם.
כאשר רוב המקצועות נכון להיום דורשים לימודים ותעודה, הרי שבענף המסעדנות מספיק ביטחון העצמי ותו לא, נדרשת החלטה וכבר מתחיל תהליך החיפוש אחר מיקום, ספקים ובניית תפריט.

ענף המסעדנות הולך ומתפתח עם הזמן. התחרות הקיימת מצד גורמים ותיקים בענף, מציבה רף גבוה המחייב התמקצעות וידע על מנת להתמודד ולהצליח.
על היזם להיות מודע לתהליך אותו הוא הולך לעבור: עליו לבנות ולתכנן תכנית עסקית מסודרת, הכוללתן תקציב הקמה, לגייס צוות, למצוא מקום מתאים ולפקח על הכל מלמעלה ובזמן אמת. לדוגמא - לא ניתן לצייד מטבח של בית קפה או מסעדה מבלי לדעת בדיוק על איזה תפריט הוחלט. דוגמא נוספת היא שצריך שהמטבח יוכל לשרת את כמות הסועדים המיועדת, ולכן, כמות הסועדים נקבעת לפני שקובעים את גודל המטבח.

חוסר הידע והנסיון הבסיסי אצל יזמים רבים, גורם ללא מעט בעיות בניהול הכללי של העסק. בענף המסעדנות נדרשות רצף של התמחויות והתמקצעות שבניגוד להגיון המזון עצמו הוא רק חלק אחד ולאו דווקא הכי גדול מתוכן. מדובר על יכולות ניהול, תפעול מערכות, מתן שירות ברמות הגבוהות ביותר, תפקוד במצבי לחץ, עבודה עם כח אדם זמני המתחלף בתדירות גבוהה, שיווק, פרסום, יחסי ציבור ועוד תחומים רבים ומגוונים - שעל מנת להצליח בסופו של דבר, יש צורך לטפל בכולם. צריך לעבוד קצת במסעדות על מנת להתחיל ולהבין עד כמה מערכות אלו מורכבות לתפעול, ועד כמה חשוב להגיע לתחום מצויידים באנשים הנכונים, מה שהוביל לפריחה בתחום היעוץ למסעדות.

לסיכום, ההשקעות גדולות והתחרות עצומה. הניהול עצמו סבוך ומסואב הרבה יותר ממה שנדמה. על מנת לשרוד ולהצליח בתחום או לפחת לקבל יתרון יחסי מומלץ להצטייד ביועץ עסקי למסעדות. הדבר נכון גם לגבי יזמים צעירים החולמים על צעדיהם הראשונים, וגם לגבי בעלי מסעדות ותיקים המעוניינים לתת לעסק שלהם ערך מוסף.

www.ariehandomri.com/category/%d7%99%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%a5-%d7%9c%d7%9e%d7%a1%d7%a2%d7%93%d7%95%d7%aa/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]