חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עטים עם לוגו , עטים מודפסים לפרסום ושיווק העסק ולקידום מכירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סקי סקי באירופה סקי באלפים סקי באיטליה

נושא המאמר: טיפים לחופש סקי
מאת: ישראייר   שמור מאמר למועדפים

עונת הסקי האירופאית נפתחת בדרך כלל באמצע חודש דצמבר ובעונות טובות היא נמשכת עד המחצית הראשונה של חודש אפריל. אבל, לקראת חג המולד ובחודש פברואר, אז נערכות תחרויות הסקי, עומס רב יותר ברוב האתרים.

ביטוח הנוסעים הרגיל אינו מכסה את ספורט החורף לכן אל תשכחו לבקש את התוספת מסוכן הביטוח. כדאי לשים לב אם היא הפוליסה שקיבלתם כולל פינוי בהיטס מאתר הסקי, אשפוזים, ליווי והטסה לארץ.

אף פעם לא עליתם על מגלשיים? בדקו מראש אם באתר שאליו אתם מגיעים ישנם מדריכי סקי לגולשים מתחילים (בחלק מהמקומות ישנם מדריכים דוברי עברית) וקחו כמה שיעורים, כמה שצריך. ואל תתפלאו אם לאחר היום הראשון תרגישו כאילו מישהו הכה אתכם מכות נמרצות בכל הגוף. יומיים שלושה נוספים של גלישה ותרגישו כמו חדשים.

שימו לב לנתונים הבאים 5% מכלל הגולשים באתרי הסקי יפצעו, בעיקר באזור הברכיים (גולשי הסנובורד מועדים יותר לפגיעות בשורש כף היד). הסיבות? כושר לקוי ועייפות. רוב הפגיעות מתרחשות בסוף יום הגלישה או במורד האחרון – בגלל העייפות. איך להימנע? אל תפנו למסלולים שלא מתאימים לכם, ואל תגלשו אם אין לכם כבר כוח.
סקי הוא ספורט די מתיש. אם הגעתם לחופשת הסקי שלכם כשבלקסיקון שלכם מופיעות המילים סיבולת לב ריאה, אל תתפלאו עם אחרי שעה תמצאו את עצמכם על סף עילפון. ומה אמרנו בפסקה הקודמת? מי שמתעייף הסיכויים שלו להיפצע עולים. לכן, כדאי להקדיש את השבועות שלפני הנסיעה לשיפור הכושר. המתחילים יכולים לצאת לריצה שלוש פעמים בשבוע. ולמתקדמים כדאי להוסיף עבודה על שרירי הישבן והרגלים, שעליהם מוטל רוב העומס במהלך הגלישה.
אם אתם מתחילים קחו את המסלול הירוק / הכחול המסלול האדום מיועד למתקדמים ואם אתם מוכנים לגלישה ומולכם אתם רואים שלט שחור, אז חברים, אתם בבעיה, נתקלתם במסלול למקצוענים בלבד.

כשאתם יוצאים לאתר אל תשכחו כמה פריטים הכרחיים:

ביגוד – בררו אם ניתן לשכור ביגוד לסקי באתר אליו אתם מגיעים. במידה ולא (וכנראה שלא) ניתן לשכור סרבל או חליפת שני חלקים גם בחנויות בארץ. והמוטו הוא – נ.ק.א – בגד נושם, קל ואטום.
תכשיר להגנה מהשמש – גם אם קר בחוץ חשוב להימרח היטב לפני יום הגלישה, מאחר והשלג מחזיר את הקרינה של השמש. לכן, שיהיה אתכם תכשיר בתיק ורצוי עם מקדם הגנה גבוה.
משקפי שמש – למניעת סנוור בימים בהם השמש בהירה.
גרבי סקי – אם אתם לא מגיעים עם נעלי גלישה מהבית (ועדיף שלא – בכל אתר ישנם נעלים להשכרה, רק תקפידו שהמידה תהייה מדויקת) אז תשקיעו בגרבי סקי שמיועדות לנדף את הזיעה.
כפפות – אטומות לרוח ומים. (אם אתם מתכננים להתנסות בגלישת סנובורד רכשו כפפות עם מגן לשורש כף היד).
מגן אוזניים - רצוי כזה שעשוי מפליז.












www.israir.co.il/guide.asp?id=28&menu_id=27


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ישראייר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]