חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם לא הגיעה העת להתקדם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרצאות למנהלים הרצאת מנהלים סדנת מנהלים סדנא למנהלים

נושא המאמר: תאמר לי מי חברך ואומר לך לאן תגיע - הרצאות למנהלים - סדנת מנהלים - סדנא למנהלים - הרצאת מנהלים
מאת: שרונה בן-ארצי   שמור מאמר למועדפים

תאמר לי מי חברך ואומר לך לאן תגיע - הרצאות למנהלים - סדנת מנהלים - סדנא למנהלים - הרצאת מנהלים


חברים כמו משפחה, נכון, את החברים שלנו אנחנו בוחרים, ולתוך המשפחה שלנו אנחנו נולדים. אבל בלי שום קשר אם קירבה המשפחתית או חברות ילדות רבת שנים או חברות חדשה - כשאנחנו נמצאים במשבר,דילמה או בעיה אנחנו פונים אליהם לתמיכה,כנ"ל גם בעיתות שמחה והם מצידם תמיד ישמחו להושיט לנו עזרה - וזה יכול להיות דבר נפלא, שיש לנו אוזן קשבת בדמות הורה/אח/אחות או חבר קרוב, אבל לא תמיד... כי לפעמים ההורים/אחים ו/או החברים שלנו כל כך דומים לנו בהשקפת עולמם עד שאין מצב לסיעור מוחות, והרחבת התודעה, ולכן ברוב הפעמים, מבלי משים, התמיכה והיעוץ שלהם יתבטאו בחיזוק הדפוסים הישנים, המרובעים והמקובעים שלנו, או בהשלכת ההתנסויות, הדפוסים והפחדים שלהם עלינו. ישנם אנשים מעצימים וישנם אנשים מקבעים. לכן, אם אתם רוצים לגדול, לצמוח ולמצות את עצמכם– מומלץ לכם לזהות אותם-ויפה שעה אחת קודם. אז מיהו אדם מעצים ומיהו אדם מקבע ? ובכן, אדם מעצים הוא אדם אשר יואמר לך למה כן כדאי לך לנסות, לעשות, להתנסות, בעוד שאדם מקבע יגיד לך למה לא כדאי לך לנסות, לעשות, להתנסות. בעוד שהראשון מאפשר לך לגלות את הכוחות הטמונים בך ובכך מעצים אותך, השני מעביר לך את הפחדים שלו מההתנסויות הכושלות האישיות שלו, ובכך, לא רק שמעמיס ומחזק בך את הפחדים שממילא קיימים בך, אלא אף גרוע מכך, הוא חוסם ממך את היכולת לצמוח ולהתפתח בדרך האישית והפרטית שלך. אדם מעצים יפקח את עינייך ויביא לתשומת ליבך את הנתונים העובדתיים בלבד הרלוונטיים לצעדים החדשים אותם אתה רוצה לנקוט, בעוד שאדם מקבע, יספר לך איך הוא נכשל כשניסה לעשות משהו בדיוק דומה לרעיון שלך,לצעד שלך, ותמיד זה יהיה ממקום של רגש (סובייקטיבי ...) ופחות ממקום עובדתי. אם אתם רוצים חבר שישב ויסכים איתכם שאתם מסכנים,צודקים,לא יכולים ושאכלו ושתו לכם ועוד שאר ירקות - אז תמשיכו להחזיק באותם אנשים מקבעים חזק, חזק, כי ממילא לא תצליחו להדביק את הקצב של אלה המעצימים... ואם החלטת שאת/ה רוצים לגדול ולצמוח מומלץ לך כעת לשבת בשקט עם עצמך ולבדוק איזה אנשים יש סביבך ? איזה סוג של חבר/ה את/ה לסובבים אותך ? וחשוב מכל, בדקו באמת איזה חבר/ה את/ה לעצמכם- מעצים/מה או מקבע/ת ? כי מעצמכם לא תוכלו לברוח, גם אם איתם רוצים...

choice4life.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרונה בן-ארצי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]