חיפוש מאמרים

11726 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תפריט מומלץ לגיל המעבר. חלק א`





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכנה לראיון עבודה אימון אישי קריירה ראיונות עבודה

נושא המאמר: C.V בראיון עבודה –זה לא מה שחשבתם // חיה חכמוב
מאת: חיה חכמוב   שמור מאמר למועדפים

הדרך אל הכניסה אל שוק העבודה רצופה ראיונות עבודה.
מה זה אומר? זה גם אומר להתחיל להתאמן על ה-C.V שלך. איזהC.V?

C.V בראיון עבודה –זה לא מה שחשבתם // חיה חכמוב

כשחריש על ספרי הלימוד מסתיים וחריש חיפוש העבודה מתחיל, מתרחש לו על פי רוב תהליך ארוך ודי מתסכל של נבירה בעיתונים וגלישה מסיבית באתרי האינטרנט אחרי המשרה המיוחלת. אולי עוד לא תלית על עצמך שלט: "דרושה עבודה" אבל עשית הכול כדי שהמשפחה שלך, המכרים שלך וגם אלו שלא נופלים באחת מהקטגוריות האלו, יידעו על החיפושים. אחרי מאמצים רבים שלעיתים לוקחים חודשים, יגיע הרגע הנכסף. זימון לראיון עבודה ומיד אחר כך עיון ב-Corikulum Vita שלך כדאי להתאמן לראיון.

קורות חיים? ה-C.V של היום זה לא ה-C.V של פעם.
בימים שהטלוויזיה היא פלזמה, הטלפון זה סלולרי והמחשב- לפטופ, ה-C.V שלכם הוא מיתוג!
ראשי תיבות של Credibility ו- Visibility נראות ומהימנות.

אימון למיתוג הוא תהליך וככזה הוא לוקח זמן. אין צורך לחכות לטלפון שיצלצל, צריך להתחיל להתאמן עכשיו!

כלל מס' 1: לכל אחד יש מיתוג אישי לא לכל אחד יש מיתוג אפקטיבי
רוצה להכין את עצמך נכון לראיון? קורות החיים הם לא ה-דבר. אלא המיתוג שלך. מיתוג הוא שילוב של תדמית (חיצונית) ודמות (פנימית). זה ה- C.V שיש להתאמן עליו.
התדמית כוללת: תחזוקת הגוף- סגנון לבוש, צבע לבוש, הנעלה, אביזרים ושפת הגוף.
הדמות כוללת: ערכים, חוזקות, כישורים, השכלה, חוויות, הצלחות, כישלונות ואמונות.

גם אם יש לך כישורים מצוינים כמו יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וראש גדול, עדיין חובה לזכור את הכלל הבא:

כלל מס' 2: אם לא תראה? איך תיראה?
כדי שיקשיבו לך צריך קודם כל להיראות טוב.
להיראות טוב, זה לא אומר שיש לבקר לפני ראיון עבודה אצל פלסטיקאי, קוסמטיקאית וסטייליסטית, זה כן אומר, שיש להפנים כמה כללים בלבוש ובהופעה חיצונית.

אין הזדמנות שנייה ליצירת רושם ראשוני! פועל יוצא, סיפורים למראיין שלך על האחריות שהייתה לך על הכתפיים בחברה הקודמת עם חור בחולצה, יחרר למראיין שלך באחת את הרצון לקחת אותך לתפקיד. גם אם החולצה שלך עומדת בכללים של "חולצה תקנית" לראיון, עדיין יש מצב שהישיבה שלך כוללת כתפיים שמוטות. דיבור על אחריות צריך להראות אחריות!.
שיחה עם מנהלת משאבי אנוש על סדר וארגון עם חולצה שקנית בפעם האחרונה בהודו- אין מצב שהיא קונה את זה.

כלל מס' 3: שפה זה לא רק שפת אם
לבוש וצבע הם שפה. השפה הזו מובילה לתקשורת ולדיאלוג. אם דיברת, הסברת נימקת וכל זה היה מלווה בחורים בחולצה, כתמים, קמטים, סנדלים ובתי שחי חשופים- כאילו לא דיברת כלל. אבל גם ההפך הוא נכון, לקח לך זמן לחשוב על התשובה בנוגע להתמודדות עם לחץ? הידיים שלך היו שלובות חזק בחיקך? מה שאמרת אחר כך חסר משמעות.

כלל מס' 4: זיהוי ובנייה של האני הייחודי שלך
כל אחד הוא אבן חן. יש ללטש אותה עד שתנצוץ! היא זו שתביא אותך למטרה בדרך הקצרה והיעילה ביותר. לרוב קיים פער בין מי שהינך לבין השדר שלך.
לכל אחד ההצלחה שלו, ליטוש אבן החן שלך הוא המיתוג שלך להצלחה!

כלל מס' 5: יצירת קורלציה בין הדמות לתדמית
המראיין שלך התרשם מהופעתך, שידרת לו אחריות, מקצועיות וביטחון עצמי, זה הזמן לשמוע את זה!
או במילים אחרות הגיע הזמן לעבוד על ה- credibility בקורות החיים שלך.
בתהליך של אימון למיתוג, העבודה על הפנימיות נעשית בעזרת חיפוש ואיתור שלוש תכונות דומיננטיות והחצנתן. תכונות אלו צריכות להיתפס כחוזקות. אם כל בוקר קשה לך לגרור את עצמך מהמיטה – זה אולי תכונה דומיננטית אצלך אבל היא ממש לא תיתפס כחוזקה בתחום העבודה, לכן לא רצוי לשים עליה דגש. לעומת זאת, אם קור רוח ומקצועניות במצבי לחץ הם מתכונותיך הבולטות כדאי מאוד שהמראיין שלך ידע על כך.

כלל מס' 6: המראה הפיזי שלך לא צריך להשתנות – רק הלבוש!

כלל מס' 7: האישיות שלך לא צריכה להשתנות- רק לבלוט!

כלל מס' 8: אין צורך להפוך את עצמך!

כלל מס' 9: המטרה: להיות עצמך ב-מ-י-ט-ב-ך!

כלל מס' 10: שנן את כלל מס' 1.

הכותבת היא חיה חכמוב – Personal Branding
מאמנת למיתוג אישי ועסקי.
אתר: www.personalbranding.co.il



www.personalbranding.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיה חכמוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."