חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הוצאת ויזה לארה"ב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ריצוף אבן שיש אריחי פסיפס ריצוף חוץ

נושא המאמר: ריצוף אבנים - אריחי פסיפס - ריצוף חוץ - אבן שיש - ריצוף וחיפוי
מאת: .a-designer   שמור מאמר למועדפים

ריצוף אבנים - אריחי פסיפס - ריצוף חוץ - אבן שיש - ריצוף וחיפוי


רבים מאמינים, כי אבנים הן בעלות סגולות ואנרגיות וטיבן וצבען קובעים את ההשפעה שיש להן על הקרובים אליהם. ומה קורה כאשר האבנים נכנסות אל תחום ריצוף הבית? במקרים אלו, אבנים מהוות תשתית, מגדירות אווירה, מכתיבות את שאר תהליך העיצוב ובעיקר מעניקות לנו חיים יציבים על הקרקע הביתית. ריצוף עשוי אבן, על סוגיו השונים, מכניס נופך טבעי ואותנטי יותר לחלל המגורים ומציג בולטות וחוזק המעצימים ממקומם הנמוך את יופיים של שאר הפריטים בבית עד התקרה. ומה הופך את משאלתנו בבחירת ריצוף אבן אולטימטיבי ללגיטימית וברת הגשמה? ניתן לענות על כך בשני צירופים עיקריים, אבנים מחומרים שונים כגרניט, שיש, צפחה ועוד וטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת עיבודים כחומר ביד היוצר המביאה לתוצאות ייחודיות ומעניינות. ננסה לראות את התמורה העיצובית השונה אותה מעניקים ריצופים משני סוגים – צפחה ושיש. אלו הבוחרים למעונם ריצוף צפחה, ברוב המקרים נמשכים אחר המראה הביתי, כפרי, חמים ומשפחתי. כאן נראית בוודאות יכולתם האנרגטית של האבנים במסגרת התחומה של ריצוף הבית, היא מעניקה, מלבד מראה מעוצב גם תחושות ואווירה כאשר נכנסים לבית. ריצוף אבן עשוי צפחה נחשב פרקטי ביותר, בעל תכונות חזקות של עמידות וכושר ספיגה נמוך המונע היווצרות כתמים קבועים ולכן משתמשים בו רבות לריצוף חיצוני לא פחות מן הפנימי ולעיתים גם משתמשים בו כתחליף לרעפי גגות או כחיפוי קיר. צפחה הינה אבן מרובת שכבות וצבעיה משתנים בהתאם למקור ממנו נחצבה ובדרך כלל צבעה כהה ותופס את העין. הרכבה היציב מכיל חומרים כתחמוצת ברזל ואלומיניום והיא בעלת מרקם גס כך שכל ריצוף העשוי ממנה בעל מראה טבעי יותר. אבן שיש, כבר אינה נחלתו הבלעדית של המטבח לשימוש כמשטח עבודה שנים רבות. ריצוף שיש הפך פופולארי מאד בשנים האחרונות והוא מעניק מראה מבריק ופחות עמום. בעגה הלא מקצועית, ריצוף שיש מתאר למעשה כל ריצוף אבן שאריחיו עברו תהליך ליטוש. תהליך הליטוש הופך אבן שיש לשקופה כמעט ובעלת גימור חלק דמוי שעווה. ריצוף אבן שיש מציג משהו אומנותי יותר, ולא בכדי, הוא משמש חומר גלם לעבודות פיסול. גווני של ריצוף זה, טבעיים ומגוונים ונבדלים גם במרקם וחוזק. טיבו של ריצוף זה, גורמים לו להיות אהוב ביותר ולהשתמש בו לחללים השונים בבית. אלו האוהבים את ביתם מרוצף אבן שיש, אוהבים מראה מפואר, מלוטש וחלק יותר וראוי לדעת כי אבן זו משווקת בשתי צורות- טבעית וכזו שעברה תהליך עיבוד. כל אחת מהן, מעניקה תוצאה אחרת למראה הבית בשל אופייה, תכונותיה ומראה הכללי. אבן זו עשויה חומר רגיש יותר ולכן יש לשמור ולטפח אותה יותר מאבן הצפחה. ראינו כי השוני בין סוגי האבן במגוון תחומים, מעניקים תוצאה אחרת לתוצר המוגמר וחשוב לדעת איזו סוג ריצוף אבן מתאים לקונספט העיצובי וכמובן כיצד הוא משרת אותנו גם במובן הפרקטי.

www.a-designer.co.il/ריצוף_וחיפוי.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י .a-designer שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]