חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אודות "הפרברים והדודאים".





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שמלת כלה חתונה שמלות כלה שלומי יקיר

נושא המאמר: 5 שמלות הכלה שנבחרות של השנה!
מאת: אור אשורי סטייליסטית בתחום הכלות   שמור מאמר למועדפים

שמלת הכלה עברה שינויים מהותיים בשנתיים האחרונות, משמלת כלה כבדה ומזיעה ללא הבדלים מהותיים מאחת לשניה התקדמנו למראה שמלת הערב המדויקת, הנינוחה והרומנטית. שמלת הכלה כיום היא עניין של אופנה וסטייל, מגוון עצום של גזרות, דגמים, בדים ומחירים ואם כבר בסטייל עסקינן אז לפניכן שמלות הכלה שהכי עשו לי את זה השנה, שמלות לא מתיימרות, לא מזיעות ומענות כאלו שלא רוצים להוריד כשנגמר הערב המרגש בחיינו. למעצבים חצבני, עמנואל, שלומי יקיר, יאיר ג'רמון וגלית קורנר נאמר פשוט שאפו!

שמלת כלה – זו לא סתם מילה , זו מילה מרגשת, קסומה ומרטיטה, תמיד כשהיא נאמרה זה העלה בנו הבנות הצעירות והחולמניות התרגשות, חיוך, חלום לבן על נסיכה בשמלה לבנה שכובשת את הרחבה, להרגיש כוכבת ליום אחד עם האביר על הסוס הלבן. כשעברנו את גיל 25 זה עדיין ריגש אותנו אבל גם צבט לנו עמוק בלב כשרק יכולנו לדמיין אותו את אותו אביר – מי הוא זה? האם זה ההוא שחולף על פנינו ברחוב או שמא זה שיושב לידי באוטובוס המלא צחנה של יום קיץ דביק? בגיל 28 רוב החלומות כבר נגוזו וזה מתחיל להעלות בנו רגש כואב עד דמעות והבנה שאולי שמלת הכלה שלי לא תהייה שלי והאביר שלי הוא לא ממש שלי ואני היא לא ממש אני והשינוי צריך להגיע מהר לפני שכולם ירחמו עלי...

הבאנו עבורכן הבנות את חלום שמלת הכלה כפי שהוא מתעצב אצל מובילי סטייל בתחום אפנת הכלות בארץ, כאמור אפנת שמלות הכלה בארץ הוא מאוד מפותח ומושקע, הכלה שמה לב לפרטים הקטנים ולא מתפשרת ולכן בשנה האחרונה ישנו שינוי ומעבר משמלות הכלה הנפוחות והקצפתיות מרובות השכבות לעיצוב שמלות כלה יותר נינוחות וזורמות, בגזרות מחמיאות ומציאותיות. כאמור בנות תשכחו מהנפוח זה פאסה.
המעצבים של הדגמים הנבחרים מציגים אמירה אישית משלהם עם אינטרפטציה בולטת לנוחות, סקסיות , נשיות ורכות, לפניכם הקלאסיקה בהתגלמותה.

תחזיקו חזק - הנה 5 שמלות הכלה הקלאסיות הנבחרות של 2008 !

עמנואל – http://www.mitchatnim.co.il/members/Emanuel/
קולקציה 2008 דגם מס' 4 באתר מתחתנים.
שמלת סטן קלאסית בקווים נקיים ונינוחים.
מפתח עליון קולר פתוח עם כיווצים הנשפך מטה בזרימה אל הצד הנערם כולו אל סיכת פנינים מעוצבת שיוצרת קפלי סאטן מעניינים בחצאית .
למעשה שמלת סאטן בקווים מאוד נקיים ומאוד מיוחדים בגזרה מושלמת.
למי שאוהבת להראות מיליון דולר בפשטות נינוחה לא מעיקה ולא מתימרת.


דוד חצבני – http://www.mitchatnim.co.il/members/david_hatzbani/
דגם מס' 14 בקולקציית 2008 באתר מתחתנים.
שמלת טול סטרפלס כיווצים המעוצבת ביד של אומן.
מפתח עליון סטרפלס נשיקה. מחוך גמיש המעניק גזרה נשית למותניים בדמוי גיטרה גם לבנות מלאות. החלק העליון כולו תפור בכיווצים במלאכת מחשבת, החלק התחתון טול ומתחתיו סאטן משי כשמהצד נופלת שרשת אבנים מיוחדת.
שמלת מחוך עדין וגמיש שמסתיר גלגלים גם לבנות מלאות.


שלומי יקיר –
http://www.mitchatnim.co.il/members/shlomiyakir/
דגם 1 בקולקציה 2009 אתר מתחתנים.
מעצב צעיר ומוכשר שלא כמו שאר המעצבים אינו יושב ברחוב דיזינגוף מעוז הכלות אלא העדיף להתרחק לראשל"צ ולעבוד בסטודיו שקט במערב העיר עם דגש על יחס אישי ועל מחירים הוגנים. השמלה מאוד מיוחדת ורומנטית בקווים נקיים ונשפכים, החלק העליון במפתח עמוק המבליט צוואר ברבורי נשי , כתפיות התחרה משוות מראה רומנטי להפליא לשמלה כשהגב ברובו פתוח. החלק העליון עשוי תחרה עדינה בגזרה ארוכה מה שמטיב גם עם הבנות המלאות. החלק התחתון עשוי טול משי עדין המורם מהצד ומעניק מעין חגורה נמוכה ממנה נשפך הבד הזורם מטה במורד החצאית.דגם מיוחד ומחמיא לכולן!


גלית קורנר –
http://www.mitchatnim.co.il/members/galit-korner/
דגם 13 קולקציה 2008 אתר מתחתנים.
מעצבת שתפסה גם היא את הנישה של שמלות הכלה הנוחות והמעוצבות בגזרות מדויקות. השמלה הנבחרת היא בגזרה קיסרית כשהחלק העליון של החזה עשוי סאטן משי עם כיווצים בגזרת קולר נשיקה וכל החלק התחתון נשפך בגזרת A מחמיאה וזורמת מבד תחרה עדין ורומנטי . כמה פשוט ככה יפה!


יאיר ג'רמון –
http://www.mitchatnim.co.il/members/yairjarmon/
דגם 4 קולקציה 2008 באתר מתחתנים.
רוב הדגמים שלו הם קלאסים בקווים נשיים מאוד עם נגיעות קטנות של סקס אפיל. הדגם הנבחר הוא שמלה שהחלק העליון שלה הוא בגד גוף נצמד ומבליט גוף מושלם לכלה, הגזרה עדיפה לבנות רזות או ממוצעות אבל לא למי שיש בטן בולטת , בגד הגוף עשוי תחרה חצי שקופה במפתח עמוק עם כתפיות דקות המבליטות כתפיים נשיות וסקסיות, החגורה הנמוכה התפורה במלאכת אומן ועשויה כיווצים מתחת למותן מבליטה מותניים נשיות ומפתות וממנה ומטה נשפכת חצאית תחרה המציצה מהאמצע כשמעליה שיפון עדין הנותן עוד שכבה לחצאית העשירה.

בנות, תחליטו אתן מי הכי עושה לכן את זה – אני את שלי כבר עשיתי...
המון מזל- טוב!
אור אשורי סטייליסטית [email protected]



www.mitchatnim.co.il/members/shlomiyakir


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אור אשורי סטייליסטית בתחום הכלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]