חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חתונה ביום שישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה עבודה לסטודנטים סטודנטים

נושא המאמר: עבודה לסטודנטים – עצות לקראת ראיון עבודה
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

אם הצלחת להיות מוזמן לראיון עבודה למשרה מתאימה בעקבות חיפוש עבודה לסטודנטים, כדאי ליישם מספר עצות לקראת ראיון העבודה ובמהלכו:

1. מומלץ להתכונן מראש לקראת הגעה מסודרת לראיון העבודה, ולתאם מראש את דרכי ההגעה למקום,כמו כן להקדים להגיע לפני שעת הראיון.
2. לקראת הראיון מומלץ לאסוף חומר רקע על העבודה לסטודנטים והחברה שאליה הוזמנת לראיון. ניתן לבדוק את תחום עיסוקי החברה, נתונים על מעמדה בשוק וכן פרטים עסקיים שונים הרלוונטיים לתחום עיסוקה. גילוי עניין בחומר זה, עשוי להותיר רושם רב על המראיין בשעת ראיון העבודה.
3. לקראת הראיון מומלץ להקפיד על לבוש מסודר ומוקפד, ולהימנע מלבוש מרושל או הגעה בסנדלים, דבר שעשוי להותיר רושם שלילי על המראיין.

4. בשעת הראיון השתדל להיראות שלוו ולענות על שאלות בצורה עניינית.

5. בשעת העלאת נושא השכר, מומלץ לנקוב בטווח המיועד של שכר שאתה מצפה לו. ראוי לזכור כי מעסיקים רואים בחיוב מועמדים לעבודה לסטודנטים הנוקטים בגישה ישרה ומעריכים את שכרם בהתאם לכישוריהם הנצפים.
6. ראוי לזכור כי גם אם לא התקבלת למשרה המיועדת, חשוב לשמור על חשיבה חיובית, כיוון שיתכן ולעיתים יציע המעסיק משרה אחרת בתחום עבודה לסטודנטים שלדעתו עשויה להתאים לך.
7. בעת הראיון יש להתנהג בצורה מאוזנת, שפירושה לא להיראות שחצן ומאידך לא חסר ביטחון. זכור כי הותרת רושם טוב על המעסיק היא אחת המשימות העומדות בפניך בעת הראיון. לכן מומלץ לשים לב לשפת הגוף ולא להיראות לחוץ אלא נינוח כמידת האפשר במהלך הראיון.
8. בשל היותך סטודנט, מומלץ לברר בעת הראיון את מספר ימי העבודה ומספר המשמרות, והאם הן מתאימות ללוח הלימודים שלך. ראוי לזכור בעת חיפוש עבודה לסטודנטים כי ישנן מספר עבודות לסטודנטים שעלולות להותיר אותך לחוץ בזמן המוקדש ללימודים וחסר רעננות וריכוז הדרושים לך בכדי ללמוד. לפיכך ראוי לסנן עבודות אשר עלולות לגזול זמן ומשאבים פיזיים ונפשיים רבים מידי במהלך העבודה. גם כאשר הגענו לראיון עבודה מוכנים, יתכן וניתקל בשאלות מקשות שלא התכוננו להן מראש. הנה כמה דוגמאות לכך:
1. המראיין עשוי לשאול אותך לדבר על עצמך. אין צורך להיבהל אלא לספר באופן כרונולוגי על מעשיך מתיכון צבא ולימודים, וכן משימות ופרויקטים שעמדת בהם. ניתן להזכיר תחביבים ושאר עיסוקים מעניינים.
2. מנה שלוש תכונות חיוביות ושליליות בעצמך. שאלה זו עשויה להיות בעייתית כיוון שיתכנו גם תכונות שעשויות להיות חיוביות ושליליות והן תלויות במצב. לכן מומלץ להזכיר תכונות כמה שפחות שליליות, שאינן רלוונטיות למהות העבודה הנדרשת ואינה מפריעה לה באופן מהותי.
3. הסבר מהו שפת תכנות בשלוש משפטים לילד בן שלוש. שאלה מפתיעה זו עשויה לצוץ בעת ראיון עבודה למשרת הייטק. שאלות מסוג זה נועדו לאבחן יצירתיות וחשיבה בלתי שגרתית. מומלץ לענות באופן תמציתי, ניתן להוסיף הומור ושנינות, ולא להיבהל מעצם השאלה עצמה.
4. אם היית מנהיג מדינה, איזה מדינה היית בוחר ובאיזו בעיה היית מטפל. שאלה כללית זו נועדה לאבחן ידע כללי והתמצאות באקטואליה בעניינים פוליטיים וכלכליים בעולם. ניתן לדבר על מדינה שאתה מכיר ובכך לענות על השאלה תוך הצגת נתונים שאתה נתקלת בהם בעבר.
אלו הן מספר דוגמאות בלתי שגרתיות שמראיין עשוי לשאול אותך בעת ראיון עבודה. חזרה על שאלות אלו והתכוננות ראויה לראיון, עשויה להותיר רושם חיובי אצל המראיין.

www.jobtov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]