חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המצאות ופטנטים- מוצרי צריכה,יוזמות אינטרנט,תוכניות טלויזיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרכבים מוסיקלים הרכבים מוסיקליים מוסיקה לאירועים מוסיקה לחתונות

נושא המאמר: כיצד תבחרו הרכב מוסיקלי לאירוע שלכם?
מאת: טלי סער, מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים   שמור מאמר למועדפים

ללא ספק השנים האחרונות מאופיינות במגמה הולכת ומתגברת של שאיפה לייחודיות, מקוריות ומגע אישי בכל הנוגע לארגון חתונות ואירועים. אחרי הכול, חתונה יש רק אחת (או שתיים או שלוש.... תלוי את מי שואלים) וביום המיוחד הזה חשוב שהכול יהיה מושלם ויותר מכך, חשוב שהיום יהיה מותאם ותפור לפי מידותיכם, רצונכם, וגחמותיכם - ללא רבב.

אחת הדרכים המעניינות והאלגנטיות לשוות לאירוע שלכם הרגשה אקסקלוסיבית וייחודית היא הזמנת הרכב מוסיקלי שילווה את קבלת הפנים במוסיקת רקע נעימה, וינעים לאורחים את זמנם בזמן שהם נהנים ממיטב הקייטרינג שבחרתם עבורם. הרכב שכזה יכול להוות מהפך של ממש באווירה השורה באירוע, להחיות אותה, ליצור מוקד עניין ומשיכה, נושא שיחה ו"משהו שידברו עליו".

אז מה בעצם אנחנו מחפשים? הרכב שידע כיצד להשתלב באלגנטיות ולא במוחצנות יתר, שידע לנגן מוסיקה שממלאת את החלל אך לא קוטעת שיחות נעימות בין האורחים, שיהיו נאים, אסטטיים, חיכניים, ונמרצים – כי התקשורת והקריצה לקהל – עליהם יקום ויפול הדבר. ריכזנו עבורם את "עשרת הדיברות" החשובות ביותר עליהן יש להתמקד, להסתכל, לשאול ולברר בבואכם לבחור את ההרכב המיועד.

1. בחרו הרכב מוסיקלי המתאים יותר לאורחים, ולא לכם – נכון, הלילה שייך לכם, אבל בכל ההילולה וההמולה המטרה העליונה היא שהאורחים ייהנו והסיבה היא פשוטה – אם הם ייהנו, אתם תיהנו. דעו את הקהל שלכם, התאימו את המוסיקה לטווח הגילאים. רעיון טוב הוא למצוא הרכב שידע לשלב בהצלחה קטעים שמדברים לכל הגילאים (שירי ארץ ישראל או נעימות שהן קלאסיקות של כל הזמנים), יחד עם קטעים עכשוויים או סגנון מוסיקלי שיותר מאפיין אתכם. היכולת לשלב בהצלחה תתן לכם לחוות מהטוב שבשני העולמות.

2. מוסיקת רקע או הופעה? – ההבדל הוא מהותי. מי שייקבע איך זה יראה הם הלהקה בעצמה – לפי העוצמה, האנרגיה, ותשומת הלב שהם ימשכו אליהם. חשוב לדבר על כך עם ההרכב מראש, ולהבהיר מה רצונכם, לוודא שהם מבינים ומכוונים לאותו כיוון. כדי להימנע מאי הבנות שימו לב אתם מול מי אתם יושבים, האם מדובר בהרכב ייחודי עבור אירועים? האם יש להם ניסיון בהופעה בסוגים שונים של אירועים, שבהם הם צריכים לבלוט יותר או פחות?

3. ניסיון ומקצועיות, מקצועיות וניסיון – תתפלאו לשמוע, אבל הרבה מהנגנים המפורסמים ביותר בארץ, שהופיעו על במות מפארק ניצנים ועד אירופה מנגנים גם באירועים, ויכולים להיות גם אצלכם באירוע. זכרו תמיד שלא חייבים לקחת סיכון על הרכב אלמוני שאין לכם כל בטחון לגבי ביצועיו. כמובן, אם תגיעו מהמלצה של חבר טוב, תוכלו ברוב המקרים לסמוך על כך שההופעה תהיה ברמה, אבל אם לא התמזל מזלכם ואתם מגששים אחר ההרכב הנכון בכוחות עצמכם, בקשו לשמוע את הרזומה. זוהי העדות הטובה ביותר ליכולת הנגינה וחשוב מכך יכולת ההופעה של הנגן וההרכב כולו.

4. גיבוי? חובה! - האירוע שלכם הוא ממש לא המקום לפאשלות של הרגע האחרון. באותה מידה שתצפו שהקייטרינג יכין קצת יותר מנות מהצפוי, ושהדיג'י יגיע עם מערכת לגיבוי, כך גם דעו שלכל חבר וחבר בהרכב יש את המחליף המתאים. לעיתים מדובר בשלושה ארבעה או יותר אנשים, שאם רק אחד מהם נעדר מסיבה כלשהי עלול להיות שינוי מהותי באופי ההרכב. וודאו היטב כי יש נגנים חלופיים, שעבדו עם הלהקה בעבר ומכירים אותה היטב, ויוכלו להשתלב בה ללא קושי וללא ירידה ברמה.
5. מערכת ההגברה – הכוכבת האמיתית – גם אם אלטון ג'ון או ברברה סטרייסנד בעצמם יופיעו בכניסה לאולם, אם מערכת ההגברה והסאונד לא טובים רוב הסיכויים שהקהל לא ייהנה. הופעה איכותית מתחילה דבר ראשון בסאונד איכותי ומאוזן. רוצים שהזמרת תענג אתכם בקולה המלאכי ולא תצרח כל כך חזק שהדוד יוסף יוציא את מכשיר השמיעה מהאוזן מגודל האימה? וודאו כי ההרכב מגיע עם מערכת הגברה איכותית ועם איש סאונד שיוכל לכוון את העוצמה ולתאם בין עוצמות הכלים השונים. להקה שעומדת ומנגנת לא יכולה, בשום מקרה, לשמוע את עצמה "מבחוץ" ולהתאים את הצליל. חשוב! על איש הסאונד להישאר לאורך האירוע, כיוון שהצליל משתנה ככל שהאולם מתמלא אנשים, ויש לכוונו בהתאם, וכמו כן כפתור אחד קטן שזז בשוגג יכול להוות אסון אמיתי, שאיש לא יוכל לתקנו מלבד איש הסאונד שלכם.

6. הרכב טוב והפקה מושקעת, שווים את הכסף. – נכון, אירוע מיוחד, ובעיקר חתונה משמעותה הרבה הוצאות – שמלת כלה באלפי שקלים, קייטרינג במאות שקלים למנה, אולם בעשרות אלפים, דיג'יי באלפי דולרים ועוד ועוד ועוד.... עליכם לוודא כי ההרכב שמולכם מבין, ומשדר לכם, שהופעה באירועים היא עסק לכל דבר – מיתרים צריכים שיחליפו אותם, מיקרופונים צריכים תיקון, כלי הנגינה צריכים הסעה לאירוע ובחזרה, מערכת סאונד, איש סאונד, קוד לבוש, ייחס, עמידה בזמנים – אפילו חדר חזרות לאימונים... כל אלו עשויים להיות סיסמאות ריקות מתוכן עבור הרכב ש"מוכר את עצמו בזול". הפקה טובה של הרכב טוב ומהנה עולה כסף. אם לא שילמתם כסף, ההפקה לא תהיה מושקעת. נקודה.

7. הרכב פרטי או סוכנות הרכבים מוסיקליים? - הזמנת הרכב לאירוע דרך סוכנות הרכבים מוסיקליים היא ככל הנראה הדרך הנוחה והבטוחה לעשות זאת. כך אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שההרכב שלכם הוא מקצועי, בעל ניסיון, ושיש מאחוריו אנשי הפקה שידאגו שהכל יתקתק כמו שעון. אחרי הכל, אף סוכנות לא תרשה לעצמה להציע לכם הרכב ש"לא סיפק את הסחורה" בעבר. עם זאת, גם הרכב שהגעתם אליו באופן פרטי יכול בהחלט להיות טוב, אולי אפילו בזול יותר – אך עליכם לבדוק שבעתיים את ה"רקורד" של ההרכב, וחובה להגיע לראות אותו בהופעה לפני שיגיע אליכם – זכרו שאין לכם כל ערובה לאיכותו של הרכב שפועל באופן פרטי מלבד מה שהם מעידים על עצמם.

8. הגיעו מוכנים – דעו את הסגנון שלכם – לעיתים קרובות הזוג הנישא, או מארגני אירועים אחרים, מגיעים לרעיון מאוד מוגדר ומוצק לגבי איך ההרכב המוסיקלי שהזמינו צריך להראות ולהישמע. חשוב מאוד שתוכלו להעביר את המסר בצורה חדה וברורה. אם תיקחו עשרה אנשים שונים ותאמרו להם את המילים: "מוסיקה נעימה", "קלאסיקות" או "להיטים" יתקבלו עשר תמונות שונות בראשם! עולם המושגים של כל אחד מאיתנו הוא שונה. כדי לקבל תוצאות טובות ביותר נסו להגדיר בדיוק את סוג המוסיקה אותו אתם מחפשים, רצוי על ידי מספר דוגמאות – של שירים אהובים, או של זמרים ולהקות אהובות. הבהרה טובה וברורה של המסר שלכם תמנע אכזבה בהמשך.

9. "בקשות מיוחדות" – אין ספק שנגינת שיר מיוחד בשבילכם בהופעה חיה על ידי הלהקה שלכם יכולה להיות רגע שיא עבורכם באירוע כולו. כדאי לבקש שיר כזה, או אפילו שני שירים שקרובים ללבכם. עם זאת, מומלץ מאוד שלא לדרוש מעבר לשיר אחד או שניים, אלא כדאי יותר להכתיב סגנון כללי. המשמעות של רשימת שירים ארוכה היא שהלהקה תצטרך לערוך חזרות רבות וארוכות במיוחד בשבילכם וזה לא כדאי ועלול לייקר את העסק כולו. וודאו כי ללהקה יש רפרטואר נרחב בסגנון אותו אתם מבקשים. הקפידו שינגנו מוסיקה בסגנון הזה, ושיבינו את "הראש" שלכם. אל תדרשו רשימת שירים ספציפית.


10. אל תתעקבו יותר מדי לפני שתסגרו את ההרכב – הזמנת הרכב לאירוע שלכם היא קצת כמו לקנות בית – מחפשים... מחפשים... ובום! מוצאים הרכב שהתאהבתם בו. ואז ממש כמו מתווך דירות יאמרו לכם "אם אתם ממש רוצים את הבית שימו מקדמה לפני שיחטפו לכם...". אין נכון מזה. הרכבים טובים סוגרים הופעות למספר חודשים מראשף והרכב שפנוי בתאריך האירוע היום, לא בטוח שיהיה פנוי מחר. זה מצב מאוד לא נעים, בעיקר כשהייתה לכם "התחושה הפנימית" לגביו. כאשר אתם מוצאים את מבוקשכם סיגרו את התאריך ואל תחכו.




ולסיום – "רשימת מכולת": עברו על כל הפרטים בפגישה, לגזור ולשמור.

• תאריך, זמן, ומיקום ההופעה
• כמה נגנים יהיו בהרכב
• מי אחראי לספק הגברה
• מי יפעיל את מערכת ההגברה
• השעה בה על הלהקה להגיע למקום כדי להתארגן מראש
• קוד לבוש
• כמה אנשים צפויים להיות בקהל
• מהו הרכב האנשים (גילאים, ארצות מוצא, העדפות...)
• נקודה למחשבה – דאגו שההרכב המוסיקלי יוכל להתכבד מהמזון והשתייה המוצעים באירוע – הנגנים יהיו רגועים יותר, שמחים יותר, וירגישו יותר בבית. זה יתבטא על הבמה.
• מהי המקדמה על התשלום, מתי יש להעבירה, ומתי יבוצע התשלום המלא.
• רשימת שירים שאתם מבקשים לבצע



מאחלת לכם בהצלחה ושיהיה במזל – נתראה בשמחות!


הכתבה באדיבות מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים

מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים " Target="_blank" class="redlink">מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי סער, מולה מיוזיק - הרכבים מוסיקליים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]