חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בין נסיעה לרכיבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוגיה משפטית | זמיר גרפולוגים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עו"ד מיסים עו"ד מכס נסיעה לחו"ל מכס

נושא המאמר: איך לצאת משדה התעופה מבלי להסתבך עם המכס?
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


נסיעה לחו"ל היא החופשה האולטימטיבית, אולם מביני דבר יודעים, כי הכיף האמיתי בחופשה מתחיל בדיוטי פרי. האווירה, המבחר המגוון, המחירים הנמוכים וכמובן הרצון למנוע אי נעימות עם קרובינו לא מותירים בידנו ברירה - לקנות וכמה שיותר.

במאמר זה ניתן לכם עצות שימושיות כיצד להימנע ממפגש לא נעים עם איש המכס, מהם החפצים והכמויות שאתם רשאים להביא עמכם לארץ וכיצד עליכם לדווח על כספים שברצונכם להעביר.

ראשית, חשוב להבהיר כי ישנם שני "מסלולי מכס":
1) המסלול הירוק – אם בחרתם להיכנס למסלול הירוק אתם מצהירים, כי אתם צדיקים תמימים ואתם נושאים עמכם רק את החפצים והכמויות המותרים על פי החוק.
2) המסלול האדום – בחירה במסלול זה יחייב אתכם להצהיר על כל החפצים שהבאתם עמכם.

אם חלילה תתפסו במסלול הירוק עם מוצרים מעל הכמות המותרת בתקנות המכס, תדרשו לשלם לא רק את הבסיסי עבור המוצרים שבחזקתכם, אלא גם תענשו על כך ותאלצו לשלם קנס אשר גובהו הוא סכום כפול מהמס ששילמתם – כך יוצא שתשלמו מס משולש עבור המוצר שהבאתם עמכם.

אל תחשבו כי פקיד המכס ממתין לכם אך ורק במסלולים, ישנם בלשים רבים שמסתובבים לפני המסלולים, אשר יכולים לדרוש מכם להראות להם את מרכולתכם. המלצתנו היא לשמור אתכם את כל האסמכתאות למוצרים שרכשתם, הן בארץ והן בחו"ל, כך תצליחו להימנע מוויכוחים מיותרים עם פקיד המכס. הצגת אסמכתא כנגד מוצר שנראה לפקיד המכס "חשוד" תפתור לכם במרבית המקרים את הבעיה.

חפצים אישיים לצורכי הלבשה, הנעלה וצורכי טואלט אישיים בסוג ובכמות שנהוג להביאם כמטען יד פטורים כמובן ממסים בכניסה לישראל. להלן הכמויות המקסימאליות אותם הנכם רשאים להכניס לישראל לבדכם:
1. משקה חריף עד 1 ליטר, יין עד 2 ליטר.
2. עד 1/4 ליטר של תמרוקים כוהליים.
3. עד 1/4 קילו של טבק על כל צורותיו.
4. ניתן לערוך קניות בדיוטי פרי בסך של עד 200$ לאדם.

למתחכמים שבינינו נבהיר, כי הפטור מתשלום מס בהתאם לכמויות מעלה אינן ניתנות להעברה. לדוגמא, אין באפשרותכם לצרף את חבריכם הנוסעים אתכם לחו"ל בטיסה בכדי לרכוש מוצרים למשל מעל לסך של 200$.
ראו כי הוזהרתם מראש, "שיטת מצליח" אינה עובדת כאן. אם טענתכם, כי קניתם מוצר ששוויו הוא מעל 200$ בגלל שחברכם לא קנה דבר לא צלחה, תאלצו לשלם מס מלא בגין ערכו של החפץ, ולא את ההפרש.
חשוב לציין, כי עליכם לדווח על כספים שערכם עולה על סך של 90,000 ₪, אשר הנכם מתעתדים להיכנס/לצאת אתם מהארץ. הכוונה לא רק לכסף מזומן, אלא גם להמחאות נוסעים והמחאות בנקאיות. עליכם למלא טופס מכס שמספרו 84 בשני עותקים, ובו תדרשו לדווח אודות הפרטים האישיים שלכם, כיוון העברת הכספים, האם הנכם פועלים עבור אדם אחר, אופי פעולת העברת הכספים ואיזה סוג כסף באופן פרטני הנכם מעבירים. מטרת הדיווח הנה לאתר העברת כספים חשודה וכמובן בכדי למנוע הלבנת הון של כספים.


רמת גן: רח´ החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל´: 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל´: 04-8526693 פקס: 04-8555976
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]







www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]