חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לשמור על תחפושות הפורים לשימוש חוזר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליסינג ליסינג מימוני ליסינג לפרטיים ליסינג תפעולי

נושא המאמר: פורטל AUTO1 -כולם בוחרים היום בשיטת הליסינג
מאת: דוד דגן   שמור מאמר למועדפים

רכבים שנראים כרכבים פרטיים ויש עליהם מדבקה לפרסום חברת הליסינג, כיום יכולים להיות בשימוש לקוחות פרטיים, בניגוד למה שסימל לפני מספר שנים את הליסינג התפעולי לעסקים. נכון, באותה התקופה היה הליסינג תפעולי משתלם לעסקים, אולם מאז שחלה רפורמה בעניין שווי השימוש ברכב והמיסים המשולמים עליו, השוכר שהוא הפך עם השנים לצרכן נבון יודע שרצוי להמשיך עם שיטת הליסינג, רק שלא באמצעות העסק. עוסקים עצמאיים יכולים כיום בכל מקרה להזדכות במס על הוצאות של הרכב ולכן הם יכולים בין כה וכה לצאת נשכרים מהשימוש בו.

ליסינג פרטי במקום רכישת רכב חדש
מי שמעוניין לממש את הפנטזיה לרכב חדש, יכול כיום לשלב את ההתלבטות בין מספר סוגים של רכישת רכבים חדשים: הראשונה היא רכישת רכב מליסינג – כאשר הרכב הוא חדש לגמרי ממש כפי שמקבלים אותו בסוכנות – רק שמשלמים עליו בתשלומים. ניתן גם להשיג את הרכב בשיטת הליסינג – ליסינג תפעולי או ליסינג מימוני.

מהו ליסינג מימוני ללקוחות פרטיים?
הליסינג המימוני הוא שיטה לרכישת הרכב או להשכרתו לטווח הזמן הארוך עם אופציה לרכישתו. שוכר הרכב משלם עליו תשלום חודשי, כשהרכב מצוי בידי השוכר בדרך כלל עד תום חודשי התשלום לחברת הליסינג. השוכר משלם על הרכב לבדו, ולא על הביטוח או על הטיפולים הנלווים לו. הוא יקח אותו לטסט וישלם על רישויו. בתום התקופה יוכל לרכוש אותו כשהוא משלם על ההפרש בין מה ששילם כבר ושווי הרכב.

מהו ליסינג תפעולי לפרטיים?
מדובר בשיטת הולכת ומתעצמת, כשבשיטת ההשכרה הזו מקבלים את הרכב בחבילה יחד עם ביטוח הרכב, תשלומי הטסט, הרישוי, טיפולי מוסך תקופתיים, שירות מיוחד שבו נציג לוקח את הרכב לרחיצה מבית הלקוח או המשרד ומחזירו. כל זאת, לאורך מספר שנים מוקצב מראש, ובתשלום חודשי. ביטוח רכב, קורס מורי דרך.

www.auto1.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד דגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]