חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גירושין– אלימות במשפחה – בעלי מכה אותי – אשתי משפילה אותי!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרושים חיפוש עבודה חיפוש עובדים

נושא המאמר: חיפוש עבודה לאמהות לילדים
מאת: ג'ובי   שמור מאמר למועדפים

האפליה בתחום חיפוש עבודה כנגד אמהות לילדים קטנים, או אמהות לעתיד מחמירה. ישנן תופעות הגובלות בהטרדה, לפיהן מעסיקים ביקשו מאמהות בתהליך חיפוש עבודה, להביא התחייבות כתובה של המטפלת או סבתא, שאם האם תתעכב בעבודה, היא מתחייבת לטפל בילד.
גלעד דיין, מנכ'ל לוח ג'ובי לחיפוש עבודה באינטרנט, פנה לשר התמ'ת, אלי ישי, לקראת יום האם, בבקשה להקים יחידת פקחיות שתיאבק באפלית אמהות במהלך חיפוש עבודה. על פי הצעתו, הפקחיות יתחזו לאמהות טריות ויגיעו לראיונות עבודה, לצורך חיפוש עבודה, על מנת לאתר ולהעניש מעסיקים שמעלים בראיון עבודה שאלות בנוגע לסידורי ההשגחה על הילדים, כשהתשובות להן משמשות כבסיס לאפליית המתראיינת לתפקיד ביחס למועמדים אחרים, בתהליך חיפוש עבודה.
במכתבו כותב גלעד דיין: 'כמנכ'ל לוח ג'ובי, הלוח המוביל לחיפוש עבודה באינטרנט, ושל סוכנות ההשמה ניצן משאבי אנוש, אני שומע פעמים רבות על נשים צעירות הנשאלות בתהליך חיפוש עבודה, בראיונות שאלות לגבי הורות, קיימת או מתוכננת, וזאת בניגוד לחוק. נשים אלו נאלצות לפרט בידי מי ישאירו את הטיפול בילדיהן הרכים ולספק רשימת מטפלים פוטנציאליים, קרובי משפחה שיגיעו במקומן לגן ולבית הספר במקרה שהילד חולה או בחופשה, על מנת לעבור את משוכת הראיון, בשעת חיפוש עבודה, ולמצוא חן בעיני המראיין. על אף שחוק שיוויון הזדמנויות בעבודה אוסר על שאלות מסוג זה, העדר האכיפה גורם לכך שבמקומות רבים מתעלמים מחוק זה, בשעת חיפוש עבודה ועובדים'.
הקמתה של יחידת אכיפה עשויה להפחית את חוסר ההוגנות בשוק העבודה כלפי מועמדות אמהות, כיון ששאלות מסוג זה אינן נשאלות כשמדובר בגברים, אבות צעירים. בתקופה זו זוגות רבים חולקים באופן שווה בנטל, ובכל זאת מעסיקים צופים יותר היעדרויות מנשים ומפלים אותן בקבלה לעבודה, גם אם שאר דרישות התפקיד והמאפיינים זהים. ימים ספורים לפני יום האם, כמעסיק שבחר באופן מודע להעסיק רוב של נשים שהינן אמהות, ומרשה לעצמי בבחינת נאה דורש נאה מקיים. כולי תקווה כי תיענה במהרה לדרישתי, וכי תפעל לצמצום האפלייה הקיימת היום בשוק חיפוש העבודה', כותב דיין לשר ישי.
יש לציין כי הבעיה מתעוררת לא רק בראיון, בשעת חיפוש עבודה, אלא גם בנוגע לקידום נשים, אמהות במקומות עבודה , האצלת יותר סמכויות וקבלת תפקידים בכירים וניהוליים בתוך האירגון, אותן נשים נשאלות שוב ושוב, כמו בשעת חיפוש עבודה, גם עתה, אחרי שהוכיחו עצמן בעבודה, כיצד יעמדו בדרישות תפקיד משודרג המחייב השקעת שעות עבודה ארוכות יותר.

www.jobby.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ג'ובי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]