חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודות של עיצוב בתים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תפירה מכונת תפירה מכונות תפירה זינגר

נושא המאמר: מכונות התפירה החדשות אינן צריכות שימון
מאת: רם קרינסקי - המרכז הישראלי למכונות תפירה   שמור מאמר למועדפים

או כל טיפול שוטף אחר. בזכות החברות שמובילות את ענף מכונות התפירה בעולם כמו ינומה-יפן ואלנא-שוויץ אנו זוכים לקבל מכונות תפירה טובות יותר, קלות לשימוש ואפילו כאלה שאינן זקוקות לשימון וטיפול שוטף. חברת ינומה-יפן המייצרת מעל 2 מיליון מכונות תפירה בשנה נחשבת לגדולה מבין כל יצרני מכונות התפירה בעולם. החברה משקיעה סכומי כסף אדירים בפיתוח טכנולוגיות חדשות ובין היתן שימוש במתכות שעוברות תהליך של ספיגת שמן בלחץ עצום. תהליך זה מחדיר שמן לתוך המתכת ושומר עליה לכל האורך ללא צורך בשימון נוסף. המרכז הישראלי למכונות תפירה ברחוב לוינסקי 82 בל אביב נתקל פעמים רבות בתופרים/ות שכל נושא התחזוקה רחוק מהם ובמשך שנים היו נמנעים מלשמן את המכונה. התוצאה נזקים בלתי הפיכים למכונה. היום בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של ינומה-יפן ואלנא-שוויץ החיים פשוט קלים יותר.
המידע הנ"ל אינו פוליטיקליקורקט מכיוון שאני מודע לעובדה שחנויות רבות של מכונות תפירה מתפרנסים מהזמנת הלקוחות לטיפול ושימון, אבל אנחנו במרכז הישראלי למכונות תפירה מאמינים אחרת, טובת הלקוח תוביל בסופו של דבר להתפתחות ענף התפירה בארץ. ועוד המלצה קטנה לתופרים שיש להם מכונות תפירה ישנות, הקפידו לשמן את המכונה רק בשמן המיועד לכך, אחרת המכונה עלולה להיתקע והנזק יהיה רב.
לסיכום, המלצה חמה, חפשו את המכונות שלא צריך לטפל בהם ולא לשמן אותם ובכך תחסכו לכם כאב ראש וכסף.
הכותב: רם קרינסקי מומחה למכונות תפירה מהמרכז הישראלי למכונות תפירה ברחוב לוינסקי 82, תל אביב. טל: 1-599-533-544

www.r-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רם קרינסקי - המרכז הישראלי למכונות תפירה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]