חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת דירה במוסקבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוד ותיקון תת המודע מגלה את הייעוד ייעוד ותת המודע איך מגלים את הייעוד ?

נושא המאמר: מהו הייעוד שלך ? - ייעוד ותיקון - תת המודע מגלה את הייעוד
מאת: אלעד כהן   שמור מאמר למועדפים




כיצד תת המודע יגלה לך מהו הייעוד שלך ?


במאמר זה אנסה לפרט כיצד כל אדם יכול לגלות את ייעודו , אך לפני זה אסביר מהו ייעוד .

ייעוד היא הסיבה לקיומנו כאן בעולם . לכל אחד יש ייעוד - למען האמת כמה וכמה ייעודים . בקרב אנשי הדת קוראים לזה תיקון . כלכ אדם מגיע לעולם על מנת לתקן את מה שנשמתו לא הצליחה לתקן בגלגול קודם . תינוק שגמעי לעולם הוא בעצם תיקון . תינוק = תיקון .
בטרם העובר גדל ברחם אימו - באותו רגע של חיבור הזרע והביצית עוד לפני שנוצר משהו בכלל - מגיעים לאותו חלק שאמור להיווצר ייעודי הנשמה שלו . משך החיבור הוא שלושה ימים . בכל יום כזה שבו מתחבר הזרע לביצית מגיעים לנשמת העובד 6 ייעודים שונים . כך בכל יום ובסוף שלושת הימים סך של 18 ייעודים לנשמה אחת . לכן אין ייעוד אחד בעולם כולו שדומה למשנהו . כל ייעוד כזה הגיע מניצוץ נשמה אחר שעדיין לא מימש את ייעודו .
אנו רואים זמר מפורסם ומצליח וכולנו אומרים :"זה הייעוד שלו ". זה אכן נכון . אך יש לו עוד המון ייעודים מעבר לכך . אם זה הייעוד שלו והוא מימש את ייעודו ומיצה את עצמו ואת סיבת קיומו מדוע הוא עדיין כאן ?
התשובה היא שיש לאותו "זמר" עוד המון ייעודים - חלקם קשורים למשפחה בה נולד , חלקם למשפחה אותה גידל , חלקם לאופי שלו , חלקם לחברים , וכו' .

כיצד נדע מהו הייעוד שלנו ?

שני פרמטרים לכך :

הראשון הוא להבין שהייעוד הוא הדבר שהכי קשה לנו לביצוע . למשל בני זוג שאינם מסתדרים אך עדיין אוהבים ומאוד רוצים אך לא מצליחים להסתדר ביניהם . האחד רוצה יותר תשומת לב מהשני ודורש דברים שהאחר לא מצליח לבצע . הייעוד הקטן שלנו כאן הוא לדעת איך להתסדר עם בעיה זו . גבר שרוצה למשל יותר תשומת לב אינטימית מאשתו ולא מקבל אותה - הייעוד שלו הוא ללמוד כיצד להשלים עם הבעיה . אם ילמד להסתדר ולא יפרק את נישואיו עקב כך - הוא הצליח בייעודו . מימש את ייעודו .

הפרמטר השני הוא הדחף הבלתי מוסבר שלנו לדבר מסוים .
יש אנשים שאוהבים אופנועים , יש שאוהבים את העולם שמעבר כמוני , יש שאוהבים לשיר , יש שאוהבים לרקוד , יש שאוהבים להציג , יש שאוהבים ללמוד על חינוך ילדים , וכו' . הדחף הזה הוא דחף שנולדנו איתו ולא תמיד יש לנו הסבר מהיכן הגיע אלינו . יש נערים בגילאי 20 שנמשכים מאוד לאופנת שנות השישים , לשירי שנות השישים ... הדחף הזה הוא סימן לייעוד - הוא הגיע איתנו מניצוץ הנשמה שנמצא בתוכנו .

אם כן הדבר הכי קשה לביצוע והדחף שלנו הוא הייעוד העיקרי שלנו - ישנם עוד ייעודים משניים כפי שהסברתי - אך לא אפרט במאמר זה . (על כך אפרט במאמר - הריון מבחינה רוחנית) .

תת המודע משדר כל הזמן - צריך רק לרצות להקשיב לו ...


"הרי לך הדרך בה תדע אם משימתך עלי אדמות הושלמה - אם אתה חי - סימן שלא !!!".




www.eladcohen.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]