חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עצות לרכישת כורסת טלויזיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער אינפרא אדום קוסמטיקה קרן מאיר

נושא המאמר: גוף חלק זה יפה
מאת: קרן מאיר   שמור מאמר למועדפים

גוף חלק זה יפה.... הסרת שיער "לצמיתות" הפכה לאחד מתחומי האסתטיקה המבוקשים והייחודיים בעולם ובארץ במיוחד. מהיום כבר לא צריך לסבול ! לא עוד מריטות כואבות, לא עוד שיער קוצני או פצעונים בעקבות הגילוח ולא עוד טיפולי אפילציה (מחט חשמלית) תהליך אמנם יעיל אך איטי, הפועל על כל שערה בנפרד, חודרני, העלול לגרום לזיהום וכואב במיוחד.

מהן השיטות להסרת שיער ?
1. לייזר: השיטה הותיקה והידועה, הסרת שיער באמצעות מכשיר הלייזר, אשר נמצא ומורשה במרפאות רופאים בלבד.
2. אינפרא אדום: השיטה הנפוצה ע"י הקוסמטיקאיות.
3. IPL - פעימות אור אינטנסיביות: INTENSE PULSE LIGHT הטכנולוגיה החדשנית, המתקדמת ביותר ומומלצת ע"י מומחים ורופאים. מדוע ? זוהי הטכנולוגיות הגורמות לדילול של השיער בהליך פשוט, ללא כאב, מהיר, קצר ואפקטיבי, הבטיחותי ביותר מבחינה רפואית ומתאים גם לעור הכהה.

מה ההבדלים בין השיטות ?
בשלושת השיטות, ההסרה מתבצעת על ידי קרן בפולסים של אנרגיית חום. הקרן מתבייתת על הפיגמנט (צבע) השיער (המלנין), רוכבת על השערה ומגיעה עד לשורש. למעשה השערה משמשת כמוליך לקרן להגיע עד לשורש. הקרן הורסת את שורש השערה ובכלי הדם שמסביב, על ידי כך מאבד השורש את יכולתו להצמיח שיער. כך חלק מהשיער לא יצמח שוב, וחלק מהשיער יצמח כשיער דק ופלומתי העדיף על פני שיער עבה וכהה.
מכיוון שהשערה משמשת לקרן כמוליך להגיע לשורש, אין למרוט את השערות אלא יש לגדלן. לפני הטיפול מגלחים את האזור (גם באזור הפנים) ומפעילים את המכשיר. ישנן תוכניות שונות של עוצמות ואורכי גל שונים, והטיפול מותאם לצבע העור ולעובי השערות של כל לקוח ולקוח.

• קרן לייזר - קרן ממוקדת ,הלייזר נוצר על ידי ריכוז אנרגיה דרך גזים או גבישים מסוימים, כך נוצרת קרן אור בעלת אורך גל אחד. עם ריכוזו, מפיק הלייזר חום והורס את שורש השיער. הלייזר, בזכות אורך הגל היחיד, "מזהה" ומתרכז בצבע השיער הכהה, ואנרגיית החום שהוא יוצר הורס את שורש השיער. הלייזר עושה הבחנה בין צבעים, אבל צלליות של צבעים מסבכות את התמונה. לכן המועמד האידאלי להסרת שיער בלייזר הוא אדם בעל עור בהיר ביותר ושיער כהה ביותר. מרבית האנשים כמובן, אינם עומדים בקריטריון זה. אנו בנויים עם גווני צבע רבים מאוד. ללייזר ישנה בעיה הנעוצה בניסיון לפנות אל זקיק השערה ע"י סריקת אור לייזר דרך האפידרמיס וזאת בשל חוסר הספציפיות של אור הלייזר. אם עצמת קרן האור חזקה דיה כדי להרוס את פטמית השערה בדרמיס, מה תעשה לגוונים הרבים של צבע שבהם נתקל אור הלייזר בדרכו?

כאן טמונה שורש הבעיה, ובשלב זה יצרני הלייזר לא הצליחו להביא מספיק אנרגיה לבסיס הזקיק בלי להזיק לרקמה הסובבת אותה לכן הג’אול (יחידה של אנרגיית לייזר) היוצא מן המכשיר הושאר נמוך יותר מן הרמה האופטימלית שנחוצה כדי להרוס את פטמית השערה, וזאת כדי למנוע נמק או נזק חמור יותר לאפידרמיס. בנוסף לזאת הסרת שיער בלייזר יכולה להיות מלווה בהיפרפגמנטציה, היפופגמנטציה, וההשפעות ארוכות טווח עדיין אינן ידועות.חשוב לציין שהסרת השיער באזור המטופל נעה בסביבות 80% הצלחה.לפני טיפול לייזר, מומלץ לגלח את השיער באזור בו אנחנו מטפלים, כך כשהלייזר יחמם את השיער, הוא יקלוט את החלק שנשאר בתוך העור ולא ישרוף את פני העור עצמו. מעצם היותה של קרן הלייזר ממוקדת וחזקה בעוצמתה, בשל כך הטיפול כואב יותר ויש לאלחש את המקום ולמרוח על האזור המטופל משחת אמלה ולכסות בניילון כ- 50 דקות לפחות לפני הטיפול. כמו כן הקרן חזקה במיוחד ועלולה לגרום לכוויות וצלקות.
התדירות בין טיפול לטיפול כחודשיים וחצי. (הרבה זמן לתוצאות). לאחר הטיפול, העור יהיה אדמדם וייתכנו עקצוצים קלים באזור המטופל. ישנם מקרים שבהם תהיה פיגמנטציה אשר תעבור תוך שבועיים שלושה.הלייזר אינו מתאים לבעלי שיער בהיר ועור כהה או שזוף, זאת מכיוון שהוא לא יודע להפריד בין גווני העור לשיער כאשר הם דומים מידי. בנוסף הלייזר אינו מתאים למי שעובר שינויים הורמונליים כמו אצל נשים בהריון או צעירים בגיל ההתפתחות. כמובן שבעלי עור רגיש, המפתחים מהר צלקות או משתמשים בתרופות כגון רואקוטן יקבלו ייעוץ מקצועי ואמין.
חשוב לדעת, חלק ממכשירי הלייזר פולטים קרינה המסכנת את בריאות המטפל והמטופל. בחלק ממכשירי הלייזר קיים פילטר אשר תפקידו לסנן ולמנוע את הקרינה. כצרכן סופי לא ניתן לדעת ולבדוק את המכון האם בדק לאחרונה קרינה והחליף מסנן. לסיכום: קרן הלייזר: כואבת ונדרש אילחוש, עלולה לפגוע ברקמות שסביב השיער ולגרום לכוויות, צלקות, פיגמנטציה. כמו כן חלק מהמכשירים פולטים קרינה ואינם בטיחותיים מבחינה בריאותית.


• קרן האינפרא אדום - קרן אור שאינה ממוקדת כמו הלייזר, היא קרן מתפזרת ורכה שמאוד דומה במבנה שלה לקרן הipl, אך נמוכה וחלשה בעוצמתה בהרבה מה IPL. באינפרה אדום משודר הבזק אור בתדר ואורך גל אחד בלבד ובעוצמות
נמוכות מאוד. מכשירי האינפרא אדום נמצאים כיום ב 95% ממכוני הקוסמטיקה, האינפרא אדום משלבת בתוכה מספר אורכי גל ולכן יתרונה על הלייזר הוא, שניתן להתאים את הטיפול לבעלי עור כהה יותר. לרוב קוראים לטיפול בקרן אור "אינפרא אדום", למרות שיש בטיפול מספר אורכי גל ולא רק זה המייצר את האינפרא אדום. חשוב לציין שקרן האור לא פותרת את הבעיה של בעלי השיער הבהיר, זאת מכיוון שגם היא "מזהה" גוונים כהים ולא בהירים. תופעות הלוואי דומות מאוד לשימוש בלייזר, אדמומיות, עקצוצים ולעיתים כוויות קלות. טיפול זה מתאים גם לכהי העור. חסרונותיה של קרן האינפרא אדום הן בחולשתה של הקרן. הקרן חלשה במיוחד, אינה כואבת אך נדרשים הרבה מאוד טיפולים עד לקבלת תוצאות משביעות רצון.


• קרן ה - IPL - קרן חזקה בהרבה יותר בעוצמתה מקרן האינפרא אדום. IPL אינו אינפרה אדום כפי שחלק מהקוסמטיקאיות נוהגות לומר. נקודה! נכון ששניהם משדרים הבזקי אור אך באינפרה אדום משודר הבזק אור בתדר ואורך גל אחד בלבד ובעוצמות נמוכות מאוד. ב- IPL משודרים הבזקי אור בשלושה אורכי גל , תחום אורכי הגל ניתנים לקביעה במכשיר בהתאם לגוון הלקוחה וגוון שיערה. קרן ה IPL שונה מהלייזר בכך שאינה ממוקדת אלא מתפזרת ורכה יותר. מכאן גם היתרון שלה על פני הקרניים האחרות. טכנולוגיה של פולסי אור אינטנסיבייםIPL כבשה את העולם, הטיפול בעוצמות גבוהות מאוד לכן אין צורך בהרבה טיפולים, הטיפול אינו כואב משום שהשידור נעשה על ידי מכשיר בעל מערכת קירור מים.

הסרת שיער ב IPL היא השיטה בטכנולוגייה המתקדמת ביותר והמומלצת ביותר ע"י הרופאים והמומחים כיום בעולם. יתרונה הוא בכך שהטיפולים אינם כואבים, אין צורך באילחוש המקום, בטיחותית מבחינה רפואית בכך שאין קרינה בכלל, היא אינה גורמת לכוויות וצלקות ומתאימה גם לבעלי העור הכהה. תדירות הטיפולים : בכל חלקי הגוף כל 5-6 שבועות , ובאיזורי הפנים כל 4 שבועות. תוצאות מהירות יחסית לשאר השיטות.
במכשיר הIPL אין קרינה המסכנת את המטפל והמטופל, ואין קרינת UV , לרוב המכשירים יש אישור ממשרד הבריאות הישראלי האירופאי והאמריקאי, והם נבדקו בקפדנות והוכחו שאינם מזיקים לבריאות או לרקמות הגוף.


מהם היתרונות והחסרונות בשיטות השונות להסרת שיער:

מכשיר לתלישת שיער חשמלי
תלישת השיער בעזרת מכשיר קטן חשמלי.
חסרונות: השיטה כואבת. אינה "לצמיתות" , כמו כן המכשיר משנה את כיוון צמיחת השיער וגורם לשערות לצמוח בתוך העור, לעיתים זה גורם לפצעים כתוצאה מצמיחת השערה פנימה הגורמת לדלקת בזקיק השערה (פוליקוליטיס).
יתרונות: השערות נתלשות מהשורש וצומחות לאחר כשבועיים שלושה, השורש נחלש ונראית הידללות במשל הזמן.

אפילציה
פעולה הנעשית ע"י קוסמטיקאית, בעזרת מכשיר חשמלי מחדירים מחט לתוך זקיק השערה והעברת זרם חשמלי אשר מחליש את השורש ולאחר כמה טיפולים ממית את השורש.
חסרונות: פעולה מאוד כואבת, ניתן לאלחש באמצעות משחת "אמלה", טיפול איטי העובד על כל שערה בנפרד וחוזר על עצמו בכמה טיפולים.
יתרונות: השיטה מסירה שיער לטווח ארוך, לכמה שנים ואפילו לצמיתות. מתאימה לאזורים קטנים, בעיקר באזור הסנטר.

שעווה
מריחת שעוות על האזור השעיר ותלישת השיער. קיימות שעוות שונות: חמות, קרות, סוכר, שרף, דונג דבורים.
חסרונות: הסרה זמנית , פעולה מכאיבה, לעיתים העור נעשה אדמומי וזה חולף לאחר כמה שעות.
יתרונות: מתאים לכל איזורי הגוף, מדלל את צמיחת השיער בשימוש עקבי , השיער צומח דק ולאחר שלושה שבועות.


לייזר
הסרת שיער במכוני לייזר, ע"י קרן לייזר הנצמדת לפיגמנט השערות והורג את השורש לאחר מספר טיפולים.
חסרונות: טיפול כואב, יש לאלחש את האזור במשחת "אמלה", ישנו סיכון בפליטת קרינה המסכנת את בריאות המטופלים. לא מתאים לשערות בהירות ופלומתיות (דקות מאוד). לא מתאים לבעלי עור כהה או שזוף, סיכון לכוויות וצלקות בעור. נדרשים יותר טיפולים כי יש לעבוד על תוכנית בעוצמה חלשה כדי לא לפגוע בעור. ההפרש בין טיפםול לטיפול חודשיים וחצי , תוצאה הסופית תהיה לאחר זמן רב. לנשים עם בעיות הורמונלית תוצאות איטיות ולעיתים זמניות. חלק מהשערות יצמחו דקות ובהירות ואין לצפות ל100% הצלחה.
יתרונות: הסרת שיער לטווח ארוך מאוד, כ- 80% הצלחה, מתאים לאזורים גדולים בגוף.

אינפרא אדום
הסרת שיער ע"י קרן אור בעוצמות נמוכות מאוד. משתמשים בשיטה זו ב 95% ממכוני הקוסמטיקה.
חסרונות: בגלל עוצמתה הנמוכה של הקרן יתכן שהטיפולים יגרמו לעיכוב צמיחת השיער ולא הרס של שורש השיערה, כך שלאחר סיום הטיפולים יצמח רוב השיער מחדש. כמו כן , נדרשים טיפולים רבים מאוד עד לקבלת תוצאות משביעות רצון. צריך הרבה סבלנות. אינה מתאימה לבעלי שיער בהיר.
יתרונות: אינה כואבת, מדללת את צמיחת השיער, מתאים גם לבעלי עור כהה. לא פוגעת ברקמות העור והדיכוי ליצירת כוויות וצלקות מאד נמוך.

IPL
השיטה החדישה והמומלצת ביותר בעולם ע"י רופאים ומומחים. הסרת שיער במכונים קוסמטיים ע"י מכשירים המפיצים קרן אור וחום (IPL, אינפרא אדום), בדומה ללייזר הקרן נצמדת לפיגמנט השערה, מגיעה עד לשורש וממיתה אותו.
חסרונות: לא מתאים לשערות בהירות ודקות (פלומתיות). לנשים עם בעיות הורמונליות התוצאות יהיו איטיות בעיקר באזורי הפנים. לאחר סוף הטיפול חלק מהשערות עלולות שוב לצמוח לכן כדאי יהיה להגיע לטיפול נקודתי, חשוב לדעת שחלק מהשערות יצמחו דקות ובהירות, ולצפות ל80% הצלחה.
יתרונות: אין קרינה מסרטנת, הטיפול בטיחותי, לא משאיר צלקות וכוויות, אינו פוגע ברקמות העור, הטיפול ללא כאב כך שאין צורך באילחוש העור, מתאים גם לבעלי עור כהה, מתאים לאזורים גדולים בגוף, תוצאות מאוד מהירות, הטיפולים נעשים בטווח של 5 עד 6 שבועות בין טיפול לטיפול. תוצאות לטווח ארוך ואפילו לצמיתות , 90% 80% הצלחה. השיטה החדישה והמומלצת ביותר בעולם ע"י רופאים ומומחים.

למי לא מתאים טיפולי הסרת שיער לצמיתות ?
לבעלי עור כהה או שזוף מידי, כאשר צבע העור שלהם כהה מצבע השיער שלהם . במקרים אלו הקרן עלולה להגיע לפיגמנט שבעור ולא לזהות את פיגמנט השערה, בכך תגרום לכוויות בעור ולא תהיה אפקטיבית.
לבעלי שיער פלומתי, דק ובהיר, הקרן לא תזהה פיגמנט וכך הטיפול לא יהיה יעיל.
לנשים בהריון, בטיפולים עם מכשירים חשמליים לא מטפלים בנשים בהריון , ולו רק בגלל שאם חס וחלילה ייולד תינוק פגום מסיבות אחרות ושונות, עלולה האם להשליך את הסיבות לטיפול הסרת שיער, לכן למכונים לא כדאי לקחת סיכונים ולהיחשף לתביעות מיותרות.

האם זה באמת לצמיתות ?
לא כדאי להבטיח הסרת שיער לצמיתות, צמיחת השיער מושפעת משינויים הורמונליים בגוף ובעיקר מהאנדרוגנים (הטסטוסטרון) הורמונים גבריים המצויים גם בגוף האישה. כאשר אין איזון הורמונלי יתכן ותהיה צמיחה מחודשת. כאשר מגיעה אליי אישה שעירה אני תחילה בודקת את רמת השיעור שלה באזור הפנים והסנטר במיוחד, אם נראה לי המצב חריג אני מבינה שאישה זו סובלת מ"הירסוטיזם" שיעור כתוצאה מטסטוסטרון גבוה.

את הלקוחה אני אפנה לאנדוקרינולוג או גיניקולוג לבדיקה. לעיתים מומלץ לנשים אלו ליטול גלולות נגד הריון המכילות את ההורמון הנשי אסטרוגן ותרופה הנקראת "אנדרוקור", בכך הן יאזנו את רמת ההורמונים בגוף ותופעת השיעור תעלם עם הזמן. חוסר איזון הורמונלי יכול לקרות בגיל ההתבגרות בו מומלץ להתחיל טיפול מגיל 18 כשההתפתחות מסתיימת. לאחר הריון, או בגיל המעבר כאשר אין ייצור הורמונים נשיים ומתגבר ההורמון הגברי אז מופיע שיעור באזור שפם וסנטר.
האזור ההורמונלי אצל הגברים הוא אזור הכתפיים, שם הם עלולים לאחר טיפולים להצמיח שוב שיער לאחר סיום הטיפול, מומלץ שהם יגיעו לאחר סיום הטיפולים מיד פעם לטיפולים תחזוקתיים. חשוב לדעת כי השערות בגופנו נמצאות בשלושה שלבי חיים: צמיחה (אנגן), כניסה למנוחה(קטגן) ונשירה (טלוגן), מה שאומר שבכל טיפול לא כל השערות נמצאות בחוץ ולכן הן לא יקבלו את הטיפול, זאת הסיבה לכך שהסרת שיער נעשית בשלבים ובמספר טיפולים.

www.kerenmeir.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן מאיר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]