חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודה שבועית פרשת מטות





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרסום מודעות דרושים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיפוש עבודה דרושים קורות חיים עבודה

נושא המאמר: מקורות חדשים לעבודה – חיפוש עבודה באתרים עם מנועי חיפוש- אתרים של מקבצי עבודות
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

חיפוש עבודות: אתרי עבודות

בעבור מרבית דורשי העבודה, אתרי עבודות אינם 'תשובה' לכל צורכי חיפוש העבודה שלהם וכיום ודאי שלא קיצור דרך למציאת עבודה. אולם הטובים עשויים להיות שימושיים ביותר ומחפשי עבודות יודעי דבר משתמשים בהם כנקודת התחלה ומקור חיפוש כמו גם כנקודות כניסה לתוך מערכות חיפוש עבודה מאוגדים רשמיים.

אלפי אתרי עבודות
וכמובן, לא 'הכול נבראו שווים'. חלק שימושיים ביותר וחלק הם בזבוז זמן יקר.

אתרי על של תעסוקה – כולנו מכירים את שמותיהם ממודעות 'סופר בול', כתבות בעיתון ועשור של כרזות ופרסומים אחרים. רובנו שלח קורות חיים לשם לפחות פעם אחת (בין אם ידענו על כך ובין אם לאו) וחיפשנו בהם הזדמנויות כמה פעמים. הימנעות מאתרי העל זו כנראה טעות בשל היראותם למעסיקים. הימנעות מהם קשה גם כן מאחר שיש להם מאות אתרים 'שותפים'.

אתרי מרכז – לעתים קרובות אנו מכירים גם את השמות הללו בגלל המוניטין שלהם או מניסיון. הם קטנים יותר ולעתים קרובות יקרים פחות בעבור המעסיקים מאשר אתרי העל, ולעתים קרובות מכוונים לקבוצה גדולה, כמו מנהלים או כל עבודות טכנולוגיית מידע או לאזור גאוגרפי רחב. לעתים קרובות הם מספקים חדשות מקצועיות/תעשיתיות ומידע נוסף על גישה להצעות עבודה.

אתרי נישה – אתרי נישה חוקיים משמשים אזורים ספציפיים קטנים יותר: אתר, מקצוע, קבוצת גיל, תעשייה, תחומי עניין. לעתים קרובות אתרים אלה מקושרים לאיגודים תעשייתיים או מקצועיים או לקבוצות עסקים פנים אל פנים שלפני תקופת האינטרנט.

אתרי נישה פופולריים אצל המעסיקים שלא יכולים להרשות לעצמם את העלות של שימוש באתרי על ורוצים למזער את ההוצאות הקשורות בחיפוש עובד חדש. הם גם פופולריים אצל פקידי כוח אדם שמחפשים אנשים הקשורים לאיגוד מקצועי מסוים, תעשייה או קבוצת עניין.

אמת מידה חדשה לבחירת אתרי עבודות

אנחנו מכירים אתרי ליקוט עם עבודות 'טריות' במיקום ותעשייה/התמחות נכונים, אבל העולם נעשה מורכב יותר ככל שהונאות חדשות מצטרפות לתערובת של חיפוש עבודות מקוון.

• דע את האתר ואת האנשים או הארגון שמאחוריו. אתרי עבודות מזויפים קיימים – המטרה שלהם אינה ברורה אבל ברור שהם לא מקשרים דורשי עבודה עם עבודות חוקיות. חפשו מידע של קשר אמתי בדפי 'אודותנו' או 'צור קשר' באתר האינטרנט. היזהרו מאוד מאתרי עבודות שבהם מופיעים רק טפסים למילוי או שנשלחים דרך הדואל.
• אתר שנכלל באחד הקישורים של אתר עבודות אמור להיות בסדר, אבל העובדה שהוא נכלל איננה אחריות מאחר שניתן למכור רשימת אתרים לאנשים מוסריים פחות בקרב מעגלי ביקורת.
• תנאי שימוש ומדיניות של שמירת פרטיות אמורים להעניק תחושה לגבי האמינות והמוסריות של האתר. היזהרו מאתרים המוסרים מידע על חיפוש עבודה לגוף שלישי, אפילו אם אפשרות של 'מחיקה מרשימת התפוצה' ניתנת על ידי גופים שלישיים אלה, והימנעו מאתרים שלא מספקים מידע על נוהלי פרטיות ותנאי שימוש. כן, אתרים מזויפים לעתים קרובות מעניקים מידע זה ועל כן מידע זה אינו מבטיח הגנה וביטחון ובייחוד אם אוספים קורות חיים.

אתרי מרכז ונישה הם לעתים קרובות 'נקודות מתוקות' בתהליך חיפוש עבודה, שם דורשי עבודה מוצאים את ההזדמנויות הטובות ביותר בלי רעש ותחרות הקשורים לאתרי הענק. רק 'היזהרו שם בחוץ' כפי שנהג לומר מנתח בסדרת הטלוויזיה 'היל סנט בלוז' בתחילת כל משמרת.



jobsearch.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]