חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום טיול באתונה יוון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשירת שיער קרחת שיער דליל התקרחות

נושא המאמר: נשירת שיער - לרדת לשורש העניין
מאת: מוטי מיירוב   שמור מאמר למועדפים

ישנם מספר גורמים עיקריים להתקרחות.

1. גנטית - ירישת הגן הגורם לנשירת השיער באופן תורשתי .
2. תזונה לקויה, דיאטה חריפה ובלתי מאוזנת .
3. מתחים נפשיים, דיכאון ואורח חיים לחוץ .
4. חוסר איזון הורמונלי בגוף .

סטטיסטית, כמעט שניים מתוך שלושה אנשים סובלים מסוג כזה או אחר של התקרחות. אחוז גבוה יותר משני שליש של נשים וגברים סובלים מתופעה של נשירת שיער במהלך חייהם .

נשירת שיער, בדומה לצבע העיניים, עוברת בירושה. כלומר, נשירת שיער יכולה לנבוע מסיבות תורשתיות. אצל כ- 60% מהגברים קיימת השפעה גנטית לנשירת שיער ולהתקרחות, בעוד אצל הנשים האחוז עומד על כ- 30%.

בישראל מתקרחים 25% מכלל הנשים מתחת לגיל 40 ו-50% מהנשים מעל לגיל 40, המאבדות שיער משמעותית. לעומת זאת, אצל 40% מהגברים יש התקרחות נראית לעין בשנותה-20 המוקדמות לחייהם.
ניתן לומר בוודאות כי הסיבה השכיחה ביותר נובעתמתורשה גנטית, עם זאת יכולות להיות סיבות רבות נוספות להתדלדלות ולאובדן שיער כגוןהפרעות בתפקוד בלוטות התריס, מחסור בחלבונים, מחסור בויטמינים ובברזל המאפיין בעיקרצמחוניים חולי זולודציה ולכן כדי להבטיח צמיחה תקינה של שיער יש להקפיד על מזוןהמכיל חלבונים, כדוגמת עוף, דגים, ביצים, מוצרי טופו ואגוזים .

ישנם שני סוגי מתחים נפשיים הגורמים לנשירת שיער:

1. הסוג הנפוץ יותר והפחות חמור "Telogen Effluvium" – השיער מפסיק לגדול ונשאר במצב רדום, קרי לא פעיל והוא ינשור חודשיים- שלושה חודשים אח"כ. השיער יצמח ויגדל שוב בטווח זמן של חצי שנה עד עשרה חודשים.

2. הסוג השני נקרא "Alopecia Areata" ונוצר כאשר כדוריות דם לבנות תוקפות את זקיקי השיער. נשירת שיער זאת מאופיינת בנשירה תוך שבועות מספר ולפי צורות של טלאים. השיער יכול לחזור ולגדול שוב, אך בדרך כלל נחוץ טיפול.

ידוע כי קיימת קורולציה ברורה בין רמות הורמון ה- DHT (ההורמון הגורם לבעיות בנשירת שיער) לבין רמות הנשירה, כלומר, ככל שעולה רמת ה- DHT, כך עולה במקביל כמות נשירת השיער.

www.american-look.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי מיירוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]