חיפוש מאמרים

11713 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוגי עור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ עסקי ייעוץ עסקי יעוץ ארגוני יעוץ שיווקי

נושא המאמר: ייעוץ אסטרטגי, תקשורת והמפץ הגדול
מאת: אורי זוגלובק   שמור מאמר למועדפים

עסק שמרוויח כסף, אך מנתק את התקשורת עם לקוחותיו (מפסיק לתת שירות, מייצר מוצרים שלהם אין כל ביקוש), מתעלם מהמשקיעים שלו או בעלי החוב שלו (בנקאים, מחזיקי אגרות חוב וכו´) או מהעובדים שלו – קיימת סכנה ממשית שיעבור קריסה עסקית בעתיד, גם אם היא תהיה איטית בשל רזרבות אדירות.

עסק, כבר אמרו חכמים, כולו סובב סביב לתקשורת.

תקשורת עם לקוחות שבלעדיה אין הכנסות, תקשורת עם עובדים שבלעדיהם אין מי שייצר את השירותים או המוצרים, תקשורת עם פקיד הבנק בנושאים מימוניים ואפילו תקשורת עם בני הזוג, להבטחת שיתוף פעולה ותמיכה במסע להצלחה מסחררת.
יותר חשוב מכסף!

תקשורת חשובה יותר מכסף.

חשבו על כך: עסק שמפסיד כספים (אין לו מספיק כסף) או דרוש לו הון לצורך ביצוע פעולות עסקיות שונות (רוצה עוד כסף) יכול על ידי שימוש בתקשורת שיווקית עם הלקוחות שלו (יותר מכירות) להרוויח את הכסף או על ידי שימוש בתקשורת עם משקיעים שונים להשיג את הכסף הדרוש.

עסק שמרוויח כסף, אך מנתק את התקשורת עם לקוחותיו (מפסיק לתת שירות, מייצר מוצרים שלהם אין כל ביקוש), מתעלם מהמשקיעים שלו או בעלי החוב שלו (בנקאים, מחזיקי אגרות חוב וכו´) או מהעובדים שלו – קיימת סכנה ממשית שיעבור קריסה עסקית בעתיד, גם אם היא תהיה איטית בשל רזרבות אדירות.

תקשורת חשובה יותר מכסף.

לכן, נקודת המוצא קריטית של ייעוץ אסטרטגי הינה ניתוח מצב התקשורת העסקית ושיקום נתיבי התקשורת השונים.

ניתן להרחיב ולנסח כלל אצבע שיאפשר להנהלה להעריך את חוסנה של אסטרטגיה חדשה:

אסטרטגיה עסקית טובה חייבת להתייחס במפורש ולהציע מערכת צעדים אשר תשפר את מצב התקשורת עם קהלים רבים יותר של החברה (לקוחות, בעלים, משקיעים, בעלי חוב, ספקים, ציבור גיאוגרפי וכו´).

חדי העין מזהים בכלל החשוב המפורט לעיל נושאים כמו מיתוג, שיווק, יחסי ציבור אך גם יחסי עבודה, תפעול, ניהול טקטי, יעילות ופיתוח עסקי.

תקשורת, לבדה, תהפוך חברות זעירות לאימפריות עסקיות ותהפוך את בעליהם למיליונרים (למשל, חברת סטארבקס האמריקאנית שהראתה כיצד ניתן להפוך בתי קפה לאימפריה עסקית)...

...או תשפיל ענקים עסקיים אל ברכיהן ותהפוך אותן לאיי- חורבות פיננסיים (קריסתה המרהיבה של חברת האנרגיה הענקית אנרון לאחר ניתוק תקשורת עם משקיעים ולקוחות עולה בזיכרוני כדוגמה מעניינת).

מהי תקשורת?

אוקי. ביססנו את החשיבות שבתקשורת בבניית אסטרטגיה עסקית ובביצוע ייעוץ אסטרטגי.

זלזול או התעלמות מהנושא על ידי הנהלה בכירה משולים למשחק ברולטה רוסית. לחיצה אחת לא נכונה והמשחק שלך נגמר.

מעניין לגלות שהגדרת המונח תקשורת לא כוללת התייחסות ברורה למרכיבי התהליך.

ההגדרות המילוניות המקובלות גורסות כי עסקינן ב- "העברת מידע או מסרים".

בשעה שהגדרה זו טובה עבור שימוש יום-יומי, עבור המנהל המקצוען אשר מחפש כלי עבודה ממוקדים אותם הוא יישם על מנת לשפר פרמטרים עסקיים וביצועיים, ההגדרה מעלה פשוט אינה טובה מספיק.

כמה חבל שלא קיימת רשימה של מרכיביה הברורים והממוקדים לתקשורת.

אם הייתה כזו הגדרה, היינו יכולים ללא ספק לעבור עליהם, אחד אחר השני, ולהטמיע כל אחד ואחד מהם לתחומי פעולה שונים.

היינו יכולים ליטול קמפיין שיווקי ולראות אם כל מרכיבי התקשורת מתקיימים בו וכתוצאה המסר שלנו היה עובר מהר יותר ועמוק יותר והיה מניב לנו יותר לקוחות מתעניינים;

היינו יכולים לבחון את אנשי המכירות שלנו אחד אחד ולהשוות את המיומנות שלהם בכל אחד ממרכיבי התקשורת, לאתר את החריגות או החסכים ולשפר אותם והמכירות שלנו היו נוסקות מעלה;

היינו יכולים לבחון את המערך התפעולי שלנו ולזהות בדיוק היכן הם הליקויים שמבריחים את הלקוחות שלנו לזרועותיהם הפתוחות של המתחרים שלנו ומצמצמים את בריחת הלקוחות לאחר שהושקע כסף כה רב באיסופם;

בקיצור, היינו יכולים להשיג הישגים עסקיים וארגוניים שהיו מובילים את החברות שלנו ישר לצמרת או לפחות היינו מרווחים הרבה יותר כסף.

כמה חבל!

אולי קיימת הגדרה כזו? ...

....אולי המסתורין כבר נחשף?

אולי מנהלים מקצוענים מכירים את הסוד, רק לא חולקים אותו איתנו, שאר בני התמותה?

כי אם כן, זה יהיה נתון אחד עליו אין אנו יכולים לוותר!

זה יהיה כלי ניהולי אחד שנצטרך לעיין בו כמעט כל יום ולהשתמש בו ללא הפסק.

זה יהיה כלי שיהיה רב ערך באותה מידה עבור המנכ"ל, מנהל השיווק, איש הכספים, נותן השרות, אשת הטלמרקטינג ואיש יחסי הציבור ויהיה אפילו קריטי עבור בונה אתר האינטרנט שלנו או אנשי הטכנולוגיה שכותבים עבורנו שורות קוד בפיתוח תוכנות עסקיות.

נכון?

אז זהו, שכלי כזה אכן קיים.

קראתם נכון.

הנוסחה קיימת!

למעשה, היא פוצחה בשנות החמישים בקירוב, אבל היישומים העסקיים והאסטרטגיים שלה נותרו רדומים עד עצם היום הזה.

נכתבו מילים רבות ואפילו ספרים במהלך המחקר אודות נוסחה זו.

יישום שלה מהווה יתרון שמעניק יתרון אדיר למנהלים שמשתמשים בה אל מול התחרות.

מדובר בחומר נפץ של ממש למי שמוכן להפעיל את התאים האפורים וליישם את החומר אל המערך העסקי שלו.

בעוצמה עסקית, אנו יודעים לספר כיצד יישומים אסטרטגיים שנסובו סביב נוסחת התקשורת שינו עסקים מקצה אחד למשנהו.

אנחנו רואים יום יום כיצד הנושא הזה לבדו קובע את רמת הביצועים של עסקים.

הנה חמישה טיפים בסיסיים בנושא תכנון אסטרטגי ותקשורת שיעזרו לך להעריך את חוסנה של התוכנית האסטרטגית שהופקה לעסק שלך.

הטיפים בנויים בצורת דף בדיקה המבוסס על נוסחת התקשורת בה אנו משתמשים כחלק מתהליך תכנון אסטרטגי בעוצמה עסקית.

התשובות צריכות להיות חיוביות כולן.

אם לא, "חזור לשולחן השרטוטים", כמו שאומרים אצלנו ותכנן תוכנית טובה יותר.

1. במהלך התכנון האסטרטגי האם נבחנה מידת קבלת המוצר או השירות של החברה אצל הלקוחות הסופיים?
2. האם התוכנית האסטרטגית מציעה תוכנית לשיפור הממצאים שנתקבלו בסעיף הקודם?
3. האם התוכנית מציעה דרכים לחזק ולמקסם קווי תקשורת לקהלי היעד?
4. במהלך התוכנית האם נבחנו קווי זרימת התקשורת הפנים ארגונית לשם זיהוי מעצורים ו"פקקים" פנים ארגוניים?
5. האם התוכנית מציעה מערכת צעדים להאצת הקווים מבלי להפר את הממצאים שבסעיפים הקודמים?

תוכלו להשתמש בצעדים אלו על מנת לנתח את התכנון האסטרטגי הקיים שלכם ולדעת, הרבה לפני שאתם יוצאים לדרך, עד כמה התוכנית צפויה לעבוד היטב.

תכנון אסטרטגי מוצלח ומהנה לכולם!

אם גם התוכנית האסטרטגית עבת הכרס של העסק שלכם שוכבת במגירה ומעלה אבק ואתם לא יודעים כיצד ליישם אותה, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר.

נציגינו ממתינים לפנייתכם וישמחו לסייע גם לכם.


כותב המאמר: אורי זוגלובק

http://www.powerbusiness.co.il

איסוף חומרים : חנן זוגלובק


אורי זוגלובק הוא מומחה ניהול והכשרת מנהלים, בעל ניסיון רב בתחום המולטימדיה, יועץ בכיר ומבעלי עוצמה עסקית יועצים.








www.powerbusiness.co.il/subpage.asp?page=success


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורי זוגלובק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."