חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד יתכן שילד מקבל חינוך טוב ובכל זאת יהיה סורר ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בורסה הבורסה כלכלה מטבעות

נושא המאמר: הבורסה רותחת הבורסה עולה
מאת: צביקה ברגמן    שמור מאמר למועדפים

הבורסה רותחת הבורסה עולה

שיאים נשברים יום אחרי יום ובפתח חודשיים טובים.בספר שלי בורסה נוסחאות אמן ההשקעות כתבתי על חודש נובמבר כך:
"נובמבר הוא מלך התשואות יתכן ויהיו מכם שירימו גבה אבל עם עובדות לא ניתן להתווכח. בעשר השנים האחרונות הניב חודש נובמבר תשואה של כחמישה אחוז המהווה את התשואה הגבוהה ביותר שהושגה במהלך כל השנה. מחזורי המסחר מתרחבים בחודש זה בצורה משמכותית ונראה כי מתחילה הפעילות הקוסמטית של מנהלי התיקים המבקשים להראות תשואות טובות בסוף השנה. זהו חודש חשוב למשקיע ונראה כי הוא עשוי להעניק כמעט חצי מהתשואה הממוצעת הרצויה לתיק ההשקעות הנבון"

על מנת למקסם את ההשקעות מובאים בפניך עשרה טיפים על השקעה בשוק ההון.

*.החלק הארי של המשקיעים מנכסים לעצמם בדרך כלל הרבה יותר ידע ויכולת לגבי היכולות שלהם בשוק ההון מאלה שיש להם באמת.נתון זה מוביל אותם להתנהג ולסחור בצורה יהירה המובילה להפסדים.גם למשקיע הסוחר עשרים שנה בשוק ההון יש עדין מה ללמוד וגם הוא יכול לחזות בתופעות שעדין לא ראה.

*.שמירת קשר עם תיק ההשקעות בתוספת שליטה על מה שיש בו וזיכרון משובח הם שילוב מנצח המביא להפחתת האפשרויות בהן תביט על תיק ההשקעות שלך ותופתע ממה שתגלה בו לאחר זמן. לא פעם משקיע מגלה מאוחר מידי כי מניה מסוימת שרכש איבדה מחצית מערכה.מיותר לציין כי אין הרבה מה לעשות במצב כזה.

*.כותרות חדשות כלכליות רעות של חברות מייצרות למשקיעים מתוחכמים הזדמנויות פנטסטיות להשקעה.ניסיון , אפשרויות פיננסיות וכושר ניתוח מעולה עשויים להוציא לדרך השקעות שיניבו בעתיד רווחים נאים והכל בעקבות אותן כותרות.כל שעליך לעשות הוא להיות צרכן אובססיבי של מידע כלכלי.

*.על המשקיע להשקיע מלבד בניירות ערך ומכשירים פיננסים גם במידע.מנוי על מגזינים ועיתונים כלכלים , תשלום לאתרי אינטרנט כלכלים עבור מידע או רכישת תוכנות וספרים אינם בגדר מותרות אלה כלי עבודה חשובים שבלעדיהם קשה מאד לבצע את המטרה שלשמה כולם מגיעים אל השווקים הללו.

*.משקיע בשוק ההון המוגדר כמשקיע בהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי רשויות המס בישראל ישלם חמישה עשר אחוז מס על הרווחים.לעומתו משקיע שייחשב סוחר על פי אותן הגדרות ישלם ארבעים ותשעה אחוזי מס על אותם רווחים.בבואך לפעול השוק ההון ועל אחת כמה וכמה אם אתה כבר פועל מומלץ לבחון את הקריטריונים הללו.

*.משקיעים רבים הנחשפים לשוק ההון לוקים "בהתלהבות של מתחילים".ההתלהבות היא כח מניע עצום העשוי להצית אש שאינה נכבית גם עם כמויות גדולות של מים קרים והפסדים.השליטה באותה התלהבות ותיעולה למטרות לימוד השוק תקדם את המשקיע .לעומתם משקיעים ירוקים שההתלהבות תשלח אותם להלחם בשווקים יחזרו ללא מאום.

*.ישנם דוחות רבים וניתוחים לא מעטים של אנליסטים על השווקים ועל מניות או מטבעות וסחורות.למרות שהדברים נשמעים הגיונים ונראים כמגיעים ממקור סמכותי שאינו יכול לטעות היו לא מעט הפתעות.על מנת להבין מה טיבן של דוחות אלה כדאי מאד לקרוא דוחות כאלה שנכתבו לפני שנה או שנתיים-יתכן מאד שתופתעו ובמקרים מסוימים אף תצחקו.

*.משקיעים מפסידים כסף בהשקעות שיש עליהן הסכמה מקיר לקיר שהן הן באמת ההשקעות הטובות ביותר.השקעות הנחשבות לוהטות מושכות משקיעים רבים ובדרך כלל הם גם רואים רווחים בתקופה קצרה אבל נפילות מהירות ובלתי צפויות מוחקות את הרווחים הללו במהרה כמעט ללא אפשרות לצאת.לאורך זמן אין ספק כי השקעות המכונות לוהטות בשורה התחתונה לא יהיו ריווחיות.


*.למשקיע המשקיע במניות בוול סטריט או בבורסות אחרות בארצות הברית מומלץ להשאיר את הכסף בעת שהוא מוכר מניות בחשבון/פקדון מט"ח.אומנם הפיקדון הנ"ל אינו צובר ריבית אבל הוא הרבה יותר חסכוני מלהמיר את הכסף לשקלים ולאחר מכן שוב לדולרים על מנת לרכוש שוב מניות מעבר לים.

בברכת השקעות מוצלחות
צביקה ברגמן



www.sodot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה ברגמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]