חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנית אימונים למתקדמים בתחום פיתוח הגוף והכושר \ יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חוות דעת מומחה חוב בנק

נושא המאמר: חוות דעת מומחה לכספים
מאת: סגולה אלטמן   שמור מאמר למועדפים

חוות דעת מומחה בענייני כספים נדרשת במגוון רחב מאוד של סיטואציות. לא תמיד מדובר במתן תמיכה לכתב טענות כלשהו, אם כי זהו המקרה הקלאסי. פעמים רבות נחוץ הדבר במהלך העסקים הרגיל לצורך עניינים הקשורים לניהול השוטף של העסק לצורך הוכחת עניין כספי השנוי במחלוקת.
הדבר יכול להיות בענייני ריביות על אשראי ספקים/לקוחות, אשראי בנקאי וחובות שונים לרבות הלוואות חוץ בנקאיות לטווח קצר או בענייני נזקים כתוצאה מהפרת הסכמי שיתוף פעולה שוטף כגון הסכם ייצור בו צד א' מייצר וצד ב' משווק כאשר הצדדים מתחייבים הדדית לייצור ושיווק כמות חודשית מינימלית במחירים מסוימים שנקבעו מראש או למחזור עסקאות חודשי מינימלי למשך תקופה שנקבעה מראש.
במקרים אלו, יש צורך במומחה על מנת לאמוד את הנזקים הכספיים שנגרמו כתוצאה מאי עמידה בתנאי הסכם- כאשר ההסכם עשוי להיות בכתב או בעל פה- כעולה מהנוהג בין הצדדים על פני תקופה ניכרת.
לעתים זקוקים למומחה כדי לפתור בעיות תזרימיות בניהול השוטף ולייעל תהליכים קיימים ויש צורך בפורמט חוות הדעת על מנת להציג את אפשרויות ההבראה בפני ההנהלה באורח מקצועי.
יש מקרים בהם זקוקים לתכנית עסקית או להערכת שווי החברה והמוניטין שלה על מנת לקבל החלטות אסטרטגיות כמו כניסה לתחום חדש, הרחבת עסק קיים, עדכון הידע אודות המתחרים והשוק לשיפור התחרותיות ועוד.
אך עדיין ברוב המקרים, נדרשת חוות דעת מומחה בעיקר במצבים של התנהלות משפטית כגיבוי, חיזוק ולרוב כביסוס העיקרי לכתב הטענות- אם כהגנה או כתביעה, שכן חוות הדעת מבססת את האמור בכתב הטענות ומציגה תמונה כלכלית של המצב הכספי הנדון תחת הטענות וההנחות התומכות בטענות על פי נסיבות המקרה הספציפי.
חשוב מאוד שחוות הדעת תהיה מבוססת ככל האפשר. בתי המשפט עמוסים והשופטים נתקלים רבות בכתבי טענות שאינם מבוססים דיים. על חוות הדעת להסתמך בעיקר על מסמכי צד ג' ופחות על טענותיו הסוביקטיביות של מזמין חוות הדעת, שכן הסתמכותה על מסמכים בלתי תלויים במזמין חוות הדעת מבססת את אמינותה בעיני קוראיה, ובית המשפט בכללם.
הדבר לא תמיד מוצא חן בעיני מזמין חוות הדעת שכן מסמכי צד ג' אינם תמיד זמינים ולעיתים לא רק טורח רב כרוך בהשגתם אלא גם ממון. אך התועלת מהשגתם לרוב עולה עשרות מונים על עלותם ועל הטירחה הרבה שהושקעו בהשגתם והדבר מוכיח את עצמו שוב ושוב ועומד יפה במבחן המציאות.
כמו כן, על מזמין חוות הדעת להמציא למומחה את כל הנתונים הרלבנטיים לנושא, הן בעל פה והן בכתב, על מנת שהלה יקבל את התמונה המלאה של נסיבות המקרה ויבסס את חוות דעתו על פי נסיונו במקרים דומים ולא רק על החוק היבש.
לסיכום, גורמים רבים משפיעים על חוות הדעת ויש לזכור להמציא את כולם למומחה על מנת שיערוך את חוות הדעת נטובה ביותר עבור הלקוח תחת הנסיבות.
הכותבת בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה- האוניברסיטה העברית, ירושלים. 15 שנות ניסיון בתחומי החשבונאות והכלכלה ועשרות הצלחות בעקבות מתן חוות דעת מומחה בתחומי בדיקות בנקים, הערכות שווי ואומדן נזקים כספיים (כגון למוניטין). יוצאת BIG 4, נמנית על רשימות המומחים של בית המשפט המחוזי בתל אביב ושל ההסתדרות הציונית העולמית. מנהלת אלטמן יעוץ http://www.altmanconsulting.co.il

altmanconsulting.co.il/apage/1480.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סגולה אלטמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]