חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ייעוץ עסקי : ליצור רווחיות עם לקוחות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן : לוח עסקים למכירה שוק עסקים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בנקים בדיקות רביות פיננסים

נושא המאמר: ואלה שמות: תלונות צרכנים כנגד הבנקים
מאת: לי טורסטון-עדני    שמור מאמר למועדפים

ואלה שמות: תלונות צרכנים כנגד הבנקים
אחרי שגם הנגיד יצא כנגד הבנקים, אין מנוס מלהסיק שהבנקים עושים עוול לציבור.
חברת ניהול ובקרה פיננסי ערכה סקר על תלונות צרכנים כנגד הבנקים.
הממצאים? כרגיל – עובדים עלינו....


מסקר שערכה חב'ניהול ובקרה פיננסי בקרב 400 איש, בנושא תלונות צרכנים על בנקים עולה, כי החלק הארי של התלונות כ- 21%, נסובות סביב טעויות שנעשות במשכנתאות. התלונות השכיחות הן על כך שהבנקים מערימים קשיים במחזור המשכנתא. כלומר, האזרח הקטן לא יכול לקחת משכנתא חדשה בריבית נמוכה יותר מבלי לשלם קנס גבוה על פירעון מוקדם.

15.5% מהתלונות קבלו על טעויות בחשבון הבנק. תלונות שכיחות בהקשר זה היו לגבי חשבונות משותפים שיש בהם שני מורשי חתימה ושהבנק אישר פעולות עם אישור של רק אחד ממורשי החתימה.

מספר רב של תלונות קשורות בקשיים שנערמים בפתיחת חשבון בנק. לקוח בנק בישראל אינו יכול לפתוח חשבון בנק בתנאים אופטימאליים, גם אם אותו לקוח נושא עמו פיקדונות ובטחונות. בראש ובראשונה הבנקים מחייבים את הלקוח בריבית אשראי מקסימאלית, כמו גם בתוספת סיכון מקסימאלית. רק לאחר כמה חודשים הם מוכנים לשבת ולדבר. ואז, כשמגיע רגע ניהול המשא ומתן על גובה הריביות, אומרים לו בבנק שהוא מקבל את הריבית הטובה ביותר. המציאות, כמובן, רחוקה מכך.

תחום אחר שמככב הוא ריבית על פיקדונות. התלונות השכיחות הן על כך שהבנקים נותנים הטבות מבלי לציין בצורה מפורשת, כי ההטבות הן לתקופה הראשונית של הפיקדון. לחלופין, קורה גם שהבנקים נותנים הטבות ולא עומדים בהן.
10% מהתלונות היו כנגד עמלות שנגבות על צ'קים. על צ'קים דחויים ניגבת עמלה, אבל גם כאן הריבית גבוהה למדי ויש מקום רב למשא ומתן. ועוד בעניין צ'קים - תלונות שכיחות נוספות היו גם סביב זיופי צ'קים, אובדן צ'קים ובעיות עם מועד חיוב וזיכוי צ'קים.

9.5% מהתלונות קבלו נגד עמלות. מרבית המתלוננים טענו שהעמלות גבוהות מדי.(עמלות הקצאת אשראי, תחום מסגרת, דמי ניהול, ועמלת שורה). בבנק ישראל טוענים שהבנקים מעדכנים את תעריפון העמלות ביולי, אך מתחילים לגבות את העמלה כמה חודשים לפני. נרשמו גם תלונות על גביית עמלה על פעולה מסוימת על סמך סעיף שגוי בתעריפון העמלות.

8% מהתלונות היו בנושא אשראי, כלומר כל הסוגי ההלוואות לרבות מסגרת אשראי. תלונות הנפוצות על בטחונות מוגזמים שדרשו הבנקים, או על עמלות פירעון מוקדם מוגזמות מוקדם על החזר ההלוואה.

מנכ"ל חברת ניהול ובקרה פיננסית יאן קליימן אומר, כי הממצאים לא מפתיעים אותו וכי כל שנה אחוז ההחזרים של הבנקים ללקוחות עולה מכיוון שהיום קימת מודעות גבוהה של לקוחות פרטים ועסקים לעמלות השונות הנגבות בבנק. קליימן גם קורא לחברות במשק, גדולות כקטנות להיוועץ באנשי מקצוע, כדי לקבל את ההחזר המקסימאלי שמגיע להם. לכל חברה בארץ, לטענתו, מגיע החזר כלשהו מהבנק, בין אם מדובר בשנה האחרונה, או אפילו מספר שנים אחורה.

www.nihulvebakara.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי טורסטון-עדני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]