חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מוסד הכופר בתיקי מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מזרח אירופה נדל"ן נכסים עו"ד אירופה

נושא המאמר: חמשת הדיברות למשקיע הישראלי בנדל"ן במזרח אירופה
מאת: אלי דורון, עו"ד – ירון טיקוצקי, עו"ד (ורו"ח) / [email protected]   שמור מאמר למועדפים

מזרח אירופה הפכה זה מכבר ליעד אטרקטיבי בקרב אנשי עסקים ישראליים רבים, המעונינים להשקיע כספם ברכישת נדל"ן בחו"ל. השקעת נדל"ן לוקחת בחשבון מספר רב של שיקולים עסקיים/מסחריים. שיקול דומיננטי בביצועה של כל עסקה מסחרית, הינו שיקול המס, הואיל ויש בכוחו לחסוך ממון רב למשקיע הפוטנציאלי. לאור האמור, להן מספר דברות בתחום המס שיעשה טוב המשקיע הישראלי אם ישים ליבו אליהם בטרם סוגר הוא עסקה נדלנית במזרח אירופה.
שיטת המס - מאז שנת 2003 שיטת המס הנהוגה במדינתנו הינה שיטת מס על בסיס פרסונלי, קרי מיסוי כל הכנסותיו של תושב ישראל, ללא תלות בזהות מקום הפקת ההכנסה. לפיכך, משקיע ישראלי אשר מפיק הכנסה מנדל"ן במזרח אירופה חייב במס בישראל (בכפוף לאמנות למניעת כפל מס).
תושבות - יחיד תושב ישראל הוא מי שמרכז חייו מצוי בישראל. לשם קביעת מקום מרכז חייו של יחיד, יובאו בחשבון מכלול קשריו המשפחתיים, הכלכליים והחברתיים. כמו כן, חזקה הניתנת לסתירה היא, שמרכז חייו של יחיד בשנת המס הוא בישראל: אם שהה בישראל בשנת המס 183 ימים או יותר ו/או אם שהה בישראל בשנת המס 30 ימים או יותר, וסך כל תקופת שהייתו בישראל בשנת המס ובשנתיים שקדמו לה הוא 425 ימים או יותר.
לשאלת התושבות משמעות קריטית, הואיל, וכאמור, תושב ישראל חייב במס בגין כל הכנסה ללא קשר למקום הפקתה (בכפוף לאמנות למניעת כפל מס).
חברות - אנשי עסקים המשקיעים בנדל"ן באמצעות חברות זרות חייבים לזכור כי חברה ישראלית הינה לא רק חברה אשר התאגדה בישראל, אלא אף חברה אשר הניהול והשליטה בה מתבצעים מישראל. לפיכך, חברה המאוגדת בחו"ל, המנוהלת ונשלטת מישראל, חייבת במס בישראל בגין כל הכנסה ללא קשר למקום הפקתה (בכפוף לאמנות למניעת כפל מס).
אמנות - ישראל חתומה על מספר רב של אמנות למניעת כפל מס (רומניה, פולין, בולגריה וכד'). רוב האמנות מתירות למדינות הזרות להטיל מס רווח הון על הכנסות הנובעות לתושב ישראל כתוצאה מהעברת מקרקעין בתחומן או מהעברת מניות בחברה שרוב נכסיה מורכבים ממקרקעין. במקביל, הוראות האמנה מעניקות זיכוי מס בישראל בגין תשלומי מסים ששלם תושב ישראל במדינה הזרה, שהיא צד לאמנה עם ישראל, כך שבסופו של יום משלם הנישום בישראל אך את ההפרש שבין המס ששולם בחו"ל לבין המס האמור להשתלם בארץ בגין רווח ההון שנצמח לו בחו"ל.
יתר על כן, רוב האמנות אף מתירות למדינות הזרות למסות הכנסות של תושבי ישראל הנובעות ממקרקעין בשטחם, כגון הכנסות מדמי שכירות.
מדינות אתן אין לישראל אמנה - הפקת הכנסה במדינה אתה אין לישראל אמנה מכפיפה את הנישום והכנסתו הן לשיטת המס ולשיעורי המס הנהוגים במדינה הזרה, והן לרשת המס בישראל. יחד עם זאת, פקודת מס הכנסה מאפשרת קבלת זיכוי בישראל בשל מס ששולם בחו"ל אף אם אין מדובר במדינת אמנה, כך שבסופו של יום לא ישלם הנישום הישראלי כפל מס.

לאור מגוון היבטי ושיקולי המס שיש לקחת בחשבון עת מחליטים לרכוש נדל"ן במזרח אירופה (שיטת המס במדינה הזרה, קיומן של אמנות למניעת כפל מס, השקעה באופן ישיר או באמצעות חברה וכד'), יעשו טוב המשקיעים הישראלים אם בטרם יבצעו רכישה נדלנית כזו או אחרת, יקבלו ייעוץ מקצועי מהעוסקים בתחום.

www,adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד – ירון טיקוצקי, עו"ד (ורו"ח) / [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]