חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על קצה המזלג - עקרונות המיסוי בפולין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהמון בעיות בבת אחת ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהמון בעיות בבת אחת ?

לעיתים רבות אדם נתקל בהמון בעיות שונות שעם כולן הוא צריך להתמודד ואין לו מושג מאיפה להתחיל, מה לעשות קודם וכיו"ב. בנוסף כשאתה מסתכל על עצמך אתה בוודאי רואה המון דברים ונושאים שבהם אתה יכול להשתפר, כגון ניהול זמן יעיל יותר, ריכוז, סבלנות, חשיבה חיובית, שמחה, רוגע, ביטחון עצמי ועוד ועוד. בפועל יש יותר מידי דברים שעליך לטפל בהם וצריך לדעת מהי הדרך היעילה ביותר לטפל בהכל ואיך מתמודדים ביעילות עם המון דברים שונים במקביל ?

הפתרון לזה הוא שעליך לנסות למצוא מכנים משותפים בין כל הדברים שעליך להתמודד איתם. לאחר מכן נסה שוב פעם למצוא מכנים משותפים לאותם מכנים שמצאת קודם. על ידי זה תוכל לצמצם את כמות הדברים שעליך להתמודד איתם, תוכל להתמודד עם פחות דברים בצורה אפקטיבית יותר, ממוקדת יותר ויעילה יותר.

לדוגמא רשום לפניך על גבי נייר את כל הדברים שלדעתך חוסמים אותך מלהתקדם, את כל הדברים שבהם אתה רוצה להשתפר, את כל הדברים והבעיות שלך בחיים. עכשיו נסה למצוא קשר בין הבעיות השונות. נסה לראות כיצד פתרון של בעיה אחת ישפיע על פתרונה של בעיה אחרת. נסה לראות אילו דפוסי התנהגות שלך גורמים לדעתך לכל בעיה בצורה נפרדת. רשום אותם. לאחר מכן נסה לראות את המכנה המשותף של מספר בעיות. לדוגמא אתה תגלה שחוסר הסבלנות שלך גורם לכך שאתה כועס מהר מאוד, מתייאש מהר מאוד, לא מצליח לשלוט בעצמך ועוד. כל אחד במקרה אחר כמובן. אם כן אתה בעצם יכול לראות כיצד תכונה ודפוס התנהגות מסוים שלך קשור למספר דברים במקביל.

נסה לראות 2 דברים. הראשון נסה להבין מה גורם לכל בעיה שעומדת בפניך. ז"א נסה להבין אילו תכונות חסרות לך שחסרונן יוצר את הבעיות שבפניך. דבר שני נסה לראות כיצד פתרון בעיה אחת פותר את הבעיה השניה. עליך לנסות לצמצם את כל הדברים שאתה רוצה להתמודד איתם למספר קטן יותר של דברים. בנוסף אתה רוצה לנסות לחשוף את השורש של כל הדברים כדי שתוכל להתמקד בשורש ולא בסימפטום. לאחר שהצלחת לראות את הקשר שבין בעיות מסוימות לבעיות אחרות, נסה שוב פעם לנסות למצוא קשר בין המכנים המשותפים שכבר מצאת. נסה לראות כיצד חוסר הביטחון שלך קשור לחוסר האופטימיות שלך שקשור לחוסר היצירתיות שלך וכיו"ב. נסה למצוא מכנה משותף רחב יותר לכל הדברים.

ככל שתמצא מכנה משותף רחב יותר, כך תוכל להתמודד עם הסיבות ולא עם הסימפטומים. ככל שתבין טוב יותר את המכנה המשותף של כל הדברים כך תוכל לייעל את הצורה שבה אתה מתמודד, תוכל להתמקד בפחות דברים, תוכל להתמקד בדברים החשובים יותר ועל ידי זה תוכל לפתור המון בעיות בבת אחת. על ידי שתבין את השורש והבסיס של כל הפעולות שלך על ידי זה תוכל במכה אחת לפתור ולהשתפר באלפי פעולות שונות בבת אחת.

הבסיס לכל הנ"ל נובע מכך שכל התכונות שלך כאדם קשורות אחת לשניה בקשר ברור ככל שתבין זאת יותר כך תתקדם יותר. בהצלחה.

המאמר עסק ב דפוסי התנהגות, תכונות, התמודדות, מכנה משותף, פתרון בעיות, יעילות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהמון בעיות בבת אחת ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=127


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]