חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הלוואות מסוכנות ומסכנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מאיפה להתחיל ? מאיפה בדיוק להתחיל להשתפר ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מאיפה להתחיל ? מאיפה בדיוק להתחיל להשתפר ?

אתה בוודאי שואל את עצמך פעמים רבות, מאיפה מתחילים ? הבנת שיש עשרות ומאות רעיונות טובים שיכולים לשפר את איכות חייך ולעשות אותך לאדם מאושר ושמח יותר. אבל אז אתה מסתכל על עצמך, רואה כמה אתה רחוק מכל זה ושואל את עצמך, מאיפה לעזאזל אני אמור להתחיל ? מה חשוב יותר לעשות קודם ? מאיפה נגשים לכל המסע הזה ? כיצד מתחילים ?!

התשובה על כך היא די פשוטה. לא משנה מאיפה תתחיל - העיקר שתתחיל. דמיין פירמידה. אתה אמור להגיע לראש הפירמידה, לא משנה מהיכן תתחיל לטפס, העיקר שתתחיל לטפס. כל התכונות שאותן אתה רוצה להשיג, כולן קשורות אחת לשניה. יכולת ריכוז, קשורה לאושר, קשור לרוגע, קשור ליכולת שליטה, קשור ליכולת של ראיה חיובית ועוד. הכל קשור להכל. לכן העיקר שתתחיל לא משנה היכן אתה נמצא, העיקר שתתחיל לא משנה מאיפה, העיקר שתתחיל. בגלל שכל התכונות שלך כאדם קשורות אחת בשניה. אין שום דרך להיות מושלם בתכונה אחת בלי להיות מושלם גם בתכונות אחרות (וכן להפך, חוסר שלמות בתכונה אחת, מעיד בהכרח על חוסר שלמות בתכונה אחרת) . ולכן זה לא באמת משנה מהיכן תתחיל, העיקר שתתחיל.

זכור, אין שום דרך בעולם שיהיה לך הרבה כסף בלי שיהיה לך קודם לכן מעט כסף, ועוד קצת ועוד קצת, עד שיהפוך להרבה. אי אפשר לסיים לקרוא ספר שלם בלי לקרוא את כל המילים שבו. אין שום דרך לסיים אוכל שבצלחת בלי להתחיל לאכול אותו ולא משנה מה תאכל קודם. אין שום דרך לרזות ולרדת במשקל בלי לאבד גרמים בודדים, אין שום דרך להגיע ליעד בלי להתחיל להתקדם אליו. אין שום דרך שתוכל להיות מושלם בלי שתתחיל לצעוד בדרך.

תבין, כל דבר חיובי שאתה עושה אפילו הקטן ביותר, הכי קטן, אפילו מחשבה חיובית, אפילו רצון טוב שיש לך, כל דבר אבל כל דבר הוא בעצמו חלק מהדרך שלך אל השלמות. אין שום דבר שעדיף יותר מדבר אחר. הכל קשור בהכל. כל פעולה חיובית שתעשה תקדם אותך בוודאות אל הדבר החיובי הבא יותר מכל מצב אחר אילו לא עשית את אותה הפעולה הבודדת הקטנה ביותר. העיקר שתתחיל. וכמובן תמיד תשאל את עצמך, מה אני כן יכול לעשות. לא משנה מה, כל דבר יהיה קטן אשר יהיה. העיקר שאתה "כן" יכול לעשות אותו בדרך אל המטרה שלך.

קח את המטרה שהצבת לעצמך, פרק אותה להמון שלבים קטנים, עכשיו פרק אותם שוב פעם כל אחד מהם לשלבים קטנים יותר. בדוק עם עצמך בכנות מה אתה כן יכול לעשות מהשלבים האלו. אל תזלזל בשום שלב. אל תאמר שלב זה קטן לכן לא אעשה אותו, אל תאמר בגלל שאיני יכול לעשות הכל לא אעשה כלום, אל תאמר בגלל שאיני רואה את הסוף לכן לא אתחיל להתקדם. אם ברצונך להגיע לסוף אין לך ברירה אלא להתחיל לעשות כל דבר, העיקר שתעשה.

המאמר עסק ב התחלות חדשות, פעולות חיוביות קטנות, תכונות, שלמות, פירוק לגורמים, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מאיפה להתחיל ? מאיפה בדיוק להתחיל להשתפר ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=25


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]