חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אופנת קיץ ססגונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד כוח המחשבה משפיע על הגוף שלך מבחינה פיזיולוגית ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד כוח המחשבה משפיע על הגוף שלך מבחינה פיזיולוגית ?

דע כי למחשבה יש כוח גדול שמשפיע גם על גוף האדם ועל הפיזיולוגיה שלו. מחשבה חיובית גורמת לאדם להיות יכול מבחינה פיזיולוגית לעשות דברים שהוא לא יכול לעשות בצורה רגילה וכנ"ל להפך חשיבה שאינה חיובית גורמת לאדם שלא יוכל לעשות פיזית גם דברים שהוא כן יכול לעשות.

ידוע כי ברגע שאדם במצוקה לדוגמא בשעת שריפה, משהו של חיים ומוות, פתאום הוא מצליח לעשות דברים פיזיים שהגוף שלו ביום רגיל לא עושה. דבר זה נובע משום שכאשר האדם נמצא במצב של חיים ומוות, הרצון שלו להינצל גדול כ"כ, שהמוח של האדם משדר לגוף שלו שהוא סוג של סופרמן שיכול לעשות הכל כדי להינצל, כי פשוט אין לו ברירה אחרת, לכן הוא המוח של האדם גורם לגוף שלו להאמין שהוא יכול לעשות כל דבר. משם בעצם נובע הכוח הבלתי מוסבר של אנשים שנמצאים במצוקה ובאיזו סכנה.

מכאן עליך ללמוד על היכולות של האדם ברגע שהוא מאמין בעצמו. וכנ"ל גם להפך, חשיבה שאינה חיובית, ברמה המעשית גורמת לאנשים לא להיות יכולים לעשות גם דברים פשוטים למדי. הצורה הטובה ביותר להמחיש את זה היא על ידי הניסוי הבא. קח משקולת מסוימת. חשוב על משהו שלילי, משהו שממש אינך אוהב, משהו שגורם לך להרגיש רע, משהו ממש רע. נסה עכשיו להרים את המשקולת, קשה - הא ? נסה עכשיו משהו אחר, חשוב על משהו אחר, חיובי לחלוטין, משהו ממש טוב שקרה לך, משהו שיגרום לכל הגוף שלך להרגיש טוב רק מעצם המחשבה עליו, נסה עכשיו להרים - קל הא ? את הניסוי הזה ניתן לבצע בהמון וריאציות. בכל אחד מהמקרים תראה שפיזית יש לך יותר כוח כאשר טוב לך יותר, גם בלי שום קשר למחשבה על היכולת שלך לעשות את אותו הדבר. מכאן תלמד עד כמה כוח המחשבה של האדם משפיע על הגוף שלו.

בכל פעם שעליך לעשות משהו שקשה לך לעשות, משהו שנראה בלתי אפשרי לביצוע, תחשוב על דברים חיוביים, תשכנע את עצמך שאתה יכול לעשות אותו, תאמין בכל כוחך שאתה מסוגל לעשות אותו. אם לא תצליח בסופו של דבר, אז לפחות זה לא קרה בגלל שלא רצית מספיק, אלא בגלל שבאמת לא יכולת. אבל כל דבר שלוגית ושההיגיון שלך אומר לך שאתה יכול לעשות, אבל רק קשה לך לעשות אותו, בוודאות אמונה בעצמך בהכרח תגרום לך להיות יכול לעשות אותו.

בנוסף אם אתה מתקשה לעשות משהו, בדוק עם עצמך ותוודא שאין לך מחשבות לא חיוביות, תוודא שלא במקרה אתה לא מאמין שאתה אינך יכול לעשות את אותו הדבר שאתה רוצה לעשות. תהיה ערני לכך שלא במקרה חוסר האמונה שלך בעצמך היא זו שעוצרת אותך. תוודא שאתה מאמין בעצמך ונמצא בחשיבה חיובית. אם תתמיד בכל הנ"ל תצליח לעשות הרבה יותר מאשר אתה חושב שאתה יכול. בהצלחה.

המאמר עסק ב כוח המחשבה, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, גוף, יכולת, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד כוח המחשבה משפיע על הגוף שלך מבחינה פיזיולוגית ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=92


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]