חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קורס טייס פרטי - רשיון טייס פרטי - קורס טייס פרטי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קושי להיפרד קושי לשחרר שליטה ביטחון עצמי נמוך הגשמה עצמית

נושא המאמר: אוגרים יותר מידי חפצים?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

אתם אוגרים יותר מידי חפצים? אתם מתקשים להיפרד מדברים? הבית שלכם מלא בערמות של דברים? יכול להיות שיש לכם קושי להיפרד.
יתכן והמוכר מהווה בשבילכם ביטחון. הדברים שרכשתם או שצברתם במהלך חייכם, הם מוכרים לכם ונותנים לכם תחושה של ביטחון.
כאשר אנחנו נמצאים במצב שבו דברים משתנים, אם אין לנו את הביטחון הפנימי אנחנו מאבדים ביטחון. כאשר דברים מוכרים לנו, הסביבה מוכרה זה נותן לנו אשליה של ביטחון גם כאשר בתוך תוכנו אין לנו ביטחון פנימי.
אם בתור ילדים קטנים לא הרגשנו שאנחנו יכולים לסמוך על ההורים שלנו. כיוון שבחוויה שלנו הם לא היו שם בשבילנו. לא באמת ראו אותנו או שלא היו פנויים עבורנו – אנחנו לאט לאט מפסיקים לסמוך על אחרים ולומדים לסמוך רק על עצמנו ולא על אף אחד אחר. כשאנחנו סומכים רק על עצמנו אנחנו חייבים להיות כל הזמן בשליטה.
לאנשים שיש קושי לשחרר או לאבד שליטה יש להם גם קושי להיפרד. כל פרידה מחייבת וויתור מסוים על השליטה שלי. אם אני בשליטה אני לא יכול להיפרד מדברים.
בחוויה שלנו פרידה היא נתק. וכאשר ישנו נתק אני לא יכול להיות בשליטה. על מנת ללמוד להיפרד מדברים, אנחנו חייבים קודם כל ללמוד לשחרר שליטה. ללמוד לוותר על השליטה שלנו. ללמוד לסמוך גם על אחרים ולא רק על עצמינו.
אדם שלא מצליח להיפרד מדברים הוא אדם שגם לא מצליח להתחיל. החיים שלו מאד מצומצמים והוא נע כל הזמן בתווך של הגבולות הבטוחים שלו. יש בתוכו חוויה פנימית שהוא לא יצליח להסתגל לשינוי ולכן עושה כל מאמץ לשמר ולהבטיח את הקיים. את המוכר.
על מנת להכניס לעצמנו גמישות נפשית לחיים ולהיות מסוגלים לשחרר שליטה ולהיפרד מהעבר. עלינו ראשית להיות מודעים. רוב האנשים שמתקשים להיפרד יהיו עיוורים לנטייה הזאת שלהם. לגביהם זה יהיה נורמאלי לחלוטין. הסביבה תהיה זאת שתשים לב לכך.
סתם בשביל הספורט, תשאלו את הקרובים לכם – איך אתם בקטע של אגירת חפצים. ותבדקו, אולי יש לכם בעיית שליטה? אולי יש בכם פחד פנימי שלא תסתדרו במצב של שינוי, במצב חדש?
זה אף פעם לא מאוחר לעבוד על הביטחון העצמי הפנימי שלכם.
לחיי ההגשמה עצמית המלאה שלכם,
חני
בלוג – http://www.chany.co.il

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]