חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התפטרות עקב העתקת מגורים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כיבוי אש גילוי אש ועשן מערכת כיבוי אש ציוד כיבוי אש

נושא המאמר: מה זה מערכת כיבוי אש?
מאת: לאוניד וייסבורד   שמור מאמר למועדפים

בס"ד
מה זה מערכת גילוי עשן ?
האם גם אני צריך להתקין מערכת כזו בעסק שלי?
מערכת גילוי עשן בדרך כלל, לא מתקינים מרצון אלא- מתוך דרישה של גורמים אחראים המספקים לנו שירות, כמו: חברת ביטוח, איגוד ערים ,כיבוי אש, מהנדסי בטיחות, מנהלי אחזקה של המתקנים.
בדרך כלל, כל בעל עסק לא ממהר להתקין מערכת זו, בגלל העלות הגבוהה הכרוכה בכך.
בכל זאת ,למה חייבים להתקין את המערכת?
מערכת גילוי עשן מצילה חיים, המערכת משוכללת ביותר, עד כדי כך שהיא יכולה: לנתק חשמל בלוח המזין, לסגור ברז גז חשמלי, להפעיל מפוחים-לשחרור עשן, לפתוח חלונות, להפעיל צופרי פינוי, להזעיק כיבוי אש ואפילו להתקשר לבעל המקום.
בנוסף, מערכת גילוי עשן יכולה להפעיל מערכות כיבוי, למלא מים במתזים (ספרינקלרים) ולקבל אינדיקציה על הפעלתם.
המערכת דייקנית במיוחד והתראתה ניתנת על המיקום המדויק ביותר של מקור העשן.
למערכת גילוי עשן קיימת תשתית ברמה גבוהה מאוד שבעזרתה היא שורדת בטמפרטורות גבוהות!
זה לא כבל שזורקים על תקרה אקוסטית במסדרון-זה צינור אדום או מררון, שלוט, קופסאות מעבר, הלחמות בכל חיבורים, כבל בקוטר 0.8 ממ"ר מינימום. כל הציוד עבר בדיקות יסודיות ומקיפות של מכון התקנים וגם לאחר כל התקנה חדשה צריכים להזמין בדיקה מעבדה מוסמכת על-ידי משרד מסחר ותעשיה(מכון ההתקנים, סיסטם, איזוטוף, מבדקה לבניין ).
מה נותנת הבדיקה? - לכל מעבדה יש ביטוח מקצועי על סכום 5,000,000 דולר! שאין לאף מתקין.
אלו מערכות קיימות? - מערכות אזוריות, מערכות אנלוגיות, ומערכות בלעדיות של חברות גדולות כמו: אפקון, סוילקו, אורד,פלג מערכות, ארדן,יעד בטיחות, סקיי ליין, ברק אש ועוד כמה חברות שכדאי להיזהר מ "החתונה" איתם. כי רק הם יכולים לאשר תחזוקה למערכות שלהם, ורק להם יש חלקים למערכות האלו. בכל זאת, איש רכש אמין מבצע איתם הסכם לאורך 10 שנים. וגם חושב על החלפה מערכת בעוד 10 שנים שלא תעלה לא כלל, למעט תחזוקה שנתית.
אף במידה ומערכת עד 30 גלאי עשן, אז- מומלץ להתקין מערכות אזוריות הזולות יותר בתחזוקה.
למערכות מעל 30 גלאי מומלץ להתקין מערכת אנלוגית.
לבעלי רכוש על גבי דיסק קשיח- מומלץ להתקין מערכות כיבוי אוטומטיות בגז שעלויותיהן מעל 17,000₪, ובנוסף צריך להעריך עלות המידע הקיים ועד כמה כדאי להשקיע בשביל לתחזק אותה.
במסעדות ומטבחים מוסדיים- אל תשכחו! להתקין מערכת כיבוי מנדפים במטבח ולנתק אנרגיה באמצעות סגירת ברז גז חשמלי, גלאי גז, ולנתק חשמל,זכרו: עדיף למנוע את השרפה מלטפל ולהצטער עליה מאוחר יותר.
בכל מקרה, נשמח לתת לכם שירות בצורה הטובה והמתאימה ביותר- לעסק שלכם!
מנכ"ל א. גילוי אש
לאוניד וייסבורד
http://fier.co.ilmail: [email protected]

www.fier.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לאוניד וייסבורד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]