חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת די ג'י לחתונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודים השכלה קריירה מכללה

נושא המאמר: אינטרנט כמקור מידע ללימודים השכלה וקריירה
מאת: ד"ר וייס   שמור מאמר למועדפים

האינטרנט הפך כבר מזמן לחלק מחיי היום יום שלנו, וממלא לנו את משבצת הבילוי וגם את משבצת העשרת הידע והרחבת האופקים שלנו.
קשה לדמיין מה היה לפני כן, כיצד הסתדרנו בלעדיו. אבל גם את התשובה לשאלה זו בודאי נוכל למצוא באינטרנט כמובן.
אם בעבר הלא רחוק, צעירים המתעניינים בלימודים הלכו וכיתתו רגליהם אל תערוכות לימודים למיניהן, כדי לדלות מידע על מוסדות לימוד, הרי שהיום רוב הצעירים והצעירות עושים זאת באמצעות העכבר והמקלדת ומגיעים להרבה יותר מידע בפחות זמן.

כשאנו פונים לאינטרנט במטרה לחפש לנו עתיד, מקצוע או תחום לימודים, אנו ניתקל בלא מעט אינפורמציה בנושא, עד כדי בלבול לפעמים. אתרי האינטרנט של המכללות, אותם ניתן למצוא דרך מנועי החיפוש השונים ובעיקר דרך גוגל Google בהקשת המילה לימודים, מספקים לא מעט מידע, אך הבעיה היא היעדר אובייטיביות, היות ומטרת אתר המכללה היא לקרב את הגולש אל המכללה.

על מנת להקל על הגולשים המתלבטים בבחירת דרכם בחיים, הוקם פורטל הלימודים באינטרנט, המציג את כל האפשרויות, מוסדות ומסלולי הלימוד ומאפשר לנו "לטייל" בין מכללה למכללה, להתרשם, להשוות נתונים ולהגיע להחלטה בדרך נוחה וקלה יותר.
פורטל הלימודים לימודים אינפו www.limudim-info.co.il הוקם לפני כ 4 שנים מתוך מטרה לספק את כל המידע בנושא לימודים וקריירה. מידע הדרוש לחברה צעירים שסיימו או מסיימים צבא, או חזרו זה עתה מטיול בעולם ורוצים ללמוד ולבנות את עתידם.

פורטל לימודים אינפו, המתרחב ומתחדש כל הזמן, כולל נכון לימים אלה כ 4,000 עמודי תוכן ומידע על אוניברסיטאות, מכללות אקדמיות, מכינות קדם אקדמיות, מכללות לרפואה משלימה, מכללות ללימודי הנדסה, הנדסאים, מחשבים, משפטים, מנהל עסקים, תואר ראשון, תואר שני, קורסים והכשרה מקצועית ועוד..
פורטל "לימודים אינפו" כולל גם מידע מקיף על תחומי ומסלולי לימוד רבים, מידע המסודר בצורה נוחה מאד לגולש וקלה מאד לניווט ולמציאת המידע הדרוש, על מנת לדעת מהו המקצוע המתאים לנו ביותר, ואז לראות באילו מוסדות לימוד ניתן ללמוד את אותו המקצוע.

בשלב זה, לאחר שמצאנו את תחום הלימודים ואת מוסד הלימוד בו אנו חפצים, גם כאן חשבו עלינו בפורטל "לימודים אינפו" והם מאפשרים לנו לבצע פניה ישירה אל מוסדות הלימוד דרך דף המידע של המכללה. וזאת על ידי רישום קצר ושליחת המידע המגיע באותו רגע אל המכללה המבוקשת, אשר נציגיה המיומנים המחכים לפניות אלה, כבר יצרו איתנו קשר בתוך זמן קצר כדי לתת לנו יותר אינפורמציה ואולי אם נרצה אף לתאם לנו פגישה עם יועץ להמשך התהליך.

לאוהבי כתבות ומאמרים, יש בפורטל למעלה מ 1,000 כתבות ומאמרים בנושאים שונים בתחום הלימודים. בפורטל לימודים אינפו תמצאו גם מידע על אפשרויות מימון לשכר הלימוד, מידע על מלגות הניתנות ע"י גופים שונים בהתאם לקריטריונים שנקבעו ורשומים בפורטל, וגם מלגות הניתנות ע"י חלק ממוסדות הלימוד עצמם מתוך מטרה לעודד הרשמה של סטודנטים אליהם.

לימודים אינפו הוא גם מקור מידע לסטודנטים שכבר לומדים ומחפשים מידע על לימודי המשך, לימודי פנאי, מידע על עבודות אקדמיות, הנחות ומבצעים לסטודנטים בכל מיני תחומים, כרטיסים מוזלים להצגות ומופעים, מידע על אגודות הסטודנטים בארץ ועוד..
רבים מבין אנשי הסגל במוסדות לימוד רבים בארץ נמנים אף הם על גולשי האתר, וחלקם אף משתף פעולה בכתיבת חלק מהתכנים באתר, מתוך מטרה לתת לגולש הצעיר את מירב המידע הדרוש לו בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייו.

אם אתם מחפשים מקצוע לחיים, תחום לימודים, מכללה או אוניברסיטה, מידע על תחומים ומקצועות לימוד, זה הזמן להיכנס לפורטל הלימודים באינטרנט.
פורטל לימודים אינפו www.limudim-info.co.il

www.limudim-info.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר וייס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]