חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לא ניתן לשמוע הזדמנות המקישה על דלת מרופדת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח רכב ביטוח סוכנות ביטוח פוליסה

נושא המאמר: ביטוח רכב
מאת: צוות ליסינג סנטר   שמור מאמר למועדפים

בעת השוואה בין פוליסות של חברות שונות יש לקחת בחשבון לא רק את המחיר, אלא גם את הרכב, הכיסויים וסכום ההשתתפות העצמית:
א. בדרך כלל, ההשתתפות העצמית תהיה נמוכה יותר אם המבוטח יסכים שרכבו יטופל במוסך הסדר (מוסך שעמו יש לחברת הביטוח הסדרים לגבי עלויות התיקונים).
ב. בפוליסת רכב מקובל לרכוש כיסויים לגרר, שבר שמשות וביטוח לרדיו. כל כיסוי
נוסף מייקר את הפוליסה.
ג. אלמנט נוסף שיש להשוותו הוא דרישות המיגון. לעתים, חברה עשויה להציע
תעריף מוזל ובתנאי שהמבוטח יתקין ברכבו אמצעי מיגון מסוג כלשהו. במקרה כזה,
כדאי להשוות את העלות הכוללת של הביטוח (לרבות התקנת אמצעי המיגון) למול עלות כוללת של פוליסה מתחרה.
ד. בעת בדיקת הצעות ביטוח של חברות שונות כדאי גם לברר פרטים לגבי מאפייני
השירות במקרה של תביעה. למשל: מתי מקבל המבוטח רכב חלופי, תוך כמה זמן יקבל פיצוי בגין רכב שנגנב ומהו שיעור הנזק שבגינו יוכרז הרכב הפגוע כאובדן מוחלט (טוטאל לוס), וזאת משום שלכל חברה יש סטנדרטים אחרים של שירות.
חובה לקרוא היטב את התנאים המצוינים בפוליסה ולוודא כי הנכם עומדים בכל התנאים המוקדמים לתקפותה של הפוליסה, כגון הגנות הנדרשות ברכב על מנת שהפוליסה תכסה נזק אשר נגרם כתוצאה מגניבת הרכב וכיו"ב.
ביטוח מקיף אינו חב במע"מ (בניגוד לביטוח עצמי) ולכן כאשר משווים מחירים בין חברות הליסינג חשוב לבחון את המחיר המוצע כולל מע"מ. ככל שכלי הרכב ישן יותר, כך יורדת גבול האחריות בביטוח רכב צד ג' אינו אחיד וניתן למצוא הבדלים שיכולים להגיע אפילו למאות אלפי שקלים בין המבטחים השונים. במקרה של נזק גדול לרכוש צד שלישי ההבדל עשוי להיות משמעותי. לכן חשוב לבדוק את ההבדל בין גבולות האחריות בין ההצעות השונות הכדאיות של ביטוח הרכב בביטוח מקיף.
אם פגעתם ברכוש של צד ג', עליכם למסור למי שנפגע על ידכם את הפרטים האישיים ופרטי הפוליסה בלבד.יש להימנע מכל הודאה באשמה, כי הודאה כזו לא תחייב את המבטח ואפשר, כי בסופו של דבר יהא עליכם לשלם את הנזק מכיסכם הפרטי.
הפוליסה קובעת, כי הודאה באשמה, התחייבות שלכם או של אדם מטעמכם לתשלום כלשהו לנפגע או כל הצעה או הבטחה שניתנו ללא הסכמת המבטח מראש ובכתב, אינן מחייבות את המבטח. אולם איסור ההודאה באשמה אינו חל על מסירת פרטי התאונה במשטרה או על מתן עדות בבית משפט, כך שאם נמסרה תלונה במשטרה עליכם למסור את פרטי האירוע למשטרה. ככלל, הפעלת פוליסת הביטוח תחייב כמובן השתתפות עצמית של המבוטח אך גם עלולה לפגוע בהנחת היעדר תביעות במועד חידוש הפוליסה, לפיכך יש לשקול בכבד ראש את כדאיות ההפעלה של הפוליסה.
לבסוף, חברות הביטוח מחויבות להבליט ולהדגיש בפוליסה וברשימה המצורפת לה כל תנאי החורג מהכיסוי הביטוחי, וזאת על מנת להביא לידיעת המבוטח את התנאי המוקדם לתחולת הביטוח.

באדיבות צוות ליסינג סנטר, השוואת ביטוחי רכב

chyuj rfc chyuj xufbu, chyuj pukhxv muu, muu, khxhbd xbyr chyuj rfc ביטוח רכה ביטוח כרב בטוח רכב

www.bituach-rechev.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צוות ליסינג סנטר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]