חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לצאת משדה התעופה מבלי להסתבך עם המכס?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גלי הלם טיפול בגלי הלם

נושא המאמר: סובלים מדורבן בכף הרגל? כל הגורמים, התסמינים והפתרון החדשני באמצעות גלי הלם!
מאת: גלי הלם   שמור מאמר למועדפים


אלפי ישראלים סובלים מדורבן בכף הרגל. היום אנו יודעים על מספר גורמים אשר גורמים לדורבן כגון עודף משקל, שלד לא מאוזן כראוי, מבנה של כף רגל שטוחה, או קשת גבוהה בכף הרגל, וכן כאבים כרוניים דלקתיים באזור העקב וגיד אכילס. רוב האנשים הסובלים מכאבים בכף הרגל מתלוננים על כאבים המופיעים בנקודות שונות לאורך כף הרגל עקב השינויים הניווניים והעומסים שנעשים בכף הרגל נוצרת דלקת וכאב חד במצב שבו דורכים ברגל. אלו שהתלוננו על הכאב טענו כי הם חשים תחושה של שריפה, נימול והירדמות בחלקים מסוימים בכף הרגל. ניתן להסביר זאת מהסיבה שאת משקל הגוף שלנו נושאות כפות הרגליים במשך שעות רבות במשך היממה.
ראשית, דורבן בכף הרגל זה השם שניתן למחלת דלקת העקב בכף הרגל. אחד מכל עשרה אנשים יסבול בשלב כלשהו בחייו מדורבן. כיום, דורבן ברגל או דורבן בעקב נפוץ יותר בעיקר בקרב בני הארבעים ומעלה. דורבן ברגל מאופיין על ידי דלקת כרונית בנקודה כלשהי לאורך רקמת החתולית הכפית ולרוב בחיבור הרצועה לעצם העקב- תופעה לא נעימה של כאבים חזקים המקשים על ההליכה, לעתים אף במספר בודד של צעדים. כאבים הפוגעים באיכות החיים המחייבים טיפול. לעתים הטיפול נעשה בטיפול תרופתי, לעתים הטיפול נעשה בזריקות. ואולם, טיפולים אלו עוזרים בהקלת הכאבים אך לא לזמן רב. לעתים ממליצים למטופל פיזיותרפיה להקלה על הכאב אך זהו תהליך ארוך טווח הדורש התמדה. במקרים רבים הטיפול בפיזיותרפיה לא עוזר והכאבים החדים פוגעים לנו בשגרת היום יום. בדרך כלל, הפתרון שנותר הוא ניתוח- טיפול פולשני שלעתים גורם סיבוכים שונים, וזמן החלמה ארוך וממושך.
בשנים האחרונות הוכח בארץ ובעולם כולו פתרון אפקטיבי ולא פולשני בגלי הלם. הטיפול הוכח כטיפול יעיל ביותר לדורבן ולעוד מגוון בעיות של דלקות וכאבים כרוניים. חשוב לדעת כי ישנן מספר דרגות של כאבי דורבן בכף הרגל: החל מדרגה קלה של כאבי דורבן המאופיינת בדלקת המלווה ברגישות בעצם העקב שבצדו התחתון. הדרגה הבינונית של כאבי דורבן המזוהה לאחר מיפוי עצמות- בדלקת באזור העקב הפרוס לכל רצועות האורך והרוחב של כף הרגל. ועד לדרגה הקשה המאופיינת בכל הסימנים המאפיינים את הדרגה הבינונית ובנוסף להם בצילום הרנטגן מזהים כי קיים זיז סידני בעצם העקב.

legs.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלי הלם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]