חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המֶכֶס מצלצל פעמיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות מודעות

נושא המאמר: בדרך לתודעה גבוהה יותר
מאת: גלית שלגי   שמור מאמר למועדפים

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בהן נתקלת בעבודתי, שדי הרבה אנשים פוחדים להתמודד עם עולם הרגש. אחת המטרות שלי בעבודה עמם היא לסייע להם להרגיש ולבטא את הרגשות שלהם, כיוון שזה עוזר לי להתחבר לעולם הרגש שלי. נראה שרובנו מתקשים להתמודד עם עולם הרגש, ולכן אנו מדחיקים חלק גדול מאוד מהרגשות שלנו. רובנו פוחדים להתמודד עם רגשות אותם אנו מגדירים כרגשות "שליליים" כמו – פחד, כעס, עצב, ייאוש... אנו פוחדים שאם ניכנס לתוך החוויות הרגשיות הללו, נישאר "תקועים" בהם לנצח. אך חשוב לדעת. כשאנו חוסמים רגשות אלו ולא נותנים להם ביטוי, אנו בעצם סוגרים את זרימת האנרגיה בגוף, דבר אשר מוביל בסופו של דבר לאי נוחות ברמה הפיזית ולאחר מכן למחלות.

האמת הפשוטה היא, שכאשר נהיה מוכנים לחוות רגש מסוים בצורה מוחלטת, האנרגיה הרגשית ה"תקועה" תשתחרר והרגש יתפוגג. לכן, בעבודה עם אנשים שיש להם רגשות חסומים, אני מייעצת דווקא לנוע אל תוך הרגש ולאפשר לו להציף אותם. כאשר מבטאים וחווים את הרגש בצורה מוחלטת, הוא בדרך כלל מתפוגג ואז ישנה תחושה של שלוות נפש. כך אנו מגדילים את זרימת האנרגיה בגוף ומעשירים בעצם את חיינו.

רגשות הם מחזוריים והם כל הזמן משתנים. אנו יכולים להרגיש משהו אחד כרגע, ובעוד שעה להרגיש משהו אחר לחלוטין. אנו נעים דרך טווח רחב של רגשות. אם נבין זאת, נוכל ללמוד ליהנות ממגוון הרגשות שלנו ופשוט לאפשר להם להמשיך להשתנות. אבל אם נפעיל שוב את המחסומים הרגשיים שלנו בגלל פחד מההתמודדות עימם ניתקע באמצע הדרך ולא נוכל לעבור דרכם. רק כשנאהב ונקבל את כל החלקים בעצמנו, נוכל להיות חופשיים ומלאים.

רובנו נוטים לחשוב על רגשות מסוימים כ"כואבים", ולכן אנו נמנעים מלהרגיש אותם. אבל האמת היא, שכאב הוא בעצם התנגדות לתחושה. כלומר, ההתנגדות שלנו לרגש היא זו שגורמת לנו כאב. לכן, כאשר אנו פוחדים מרגש מסוים ומדחיקים אותו, דווקא אז נחווה כאב רגשי. ברגע שנאפשר לרגש לבוא לידי ביטוי בצורה מוחלטת, הוא יהפוך לתחושה חזקה למרות שלא תהיה זאת תחושה כואבת. הרבה מהאנשים הנמצאים בתהליך טיפול אומרים לי שהם רוצים לדעת "לחשוב חיובי", ושהם מרגישים תקועים ברגשות "השליליים" שלהם. האמת היא שאין דבר כזה "רגשות חיוביים" או "רגשות שליליים". זה אנחנו שעושים אותם לשליליים או לחיוביים על ידי כך שאנו דוחים או מקבלים אותם. אני מאמינה שכל הרגשות הם חלק מהתחושה המשתנה שנקראת חיים. כשנאהב את כל הרגשות שלנו הם יהפכו לצבעים רבים של חיים.

להלן מספר רגשות שנראה שרובנו מפחדים מהם, עם הסבר קטן כיצד אפשר להתמודד איתם:

כעס - כעס מתקיים כאשר אנו מדחיקים את הכוח האמיתי שלנו ומאפשרים למישהו אחר כוח רב יותר עלינו. בדרך כלל אנחנו מדחיקים את הכעס ונעשים קהי רגשות. לעומת זאת, אנשים שנמצאים בתהליך התקדמות לתודעה גבוהה יותר, פוגשים מהר מאוד את הכעס העצור בתוכם, מכיוון שהם מתחברים חזרה לכוח שלהם, ודורשים לקבל אותו בחזרה. אם אתם לא מרשים לעצמכם לכעוס הרבה, מה שסביר שיקרה הוא שתתחילו ליצור לעצמכם מצבים ואנשים שיעוררו את הכעס שלכם. לא צריך להתמקד כל כך בבעיה החיצונית, אלא פשוט להרשות לעצמכם להרגיש את הכעס ולהכיר בו כעוצמה שלכם.

הרבה אנשים פוחדים לכעוס בגלל שהם פוחדים שהכעס שלהם יגרום להם לעשות דברים הרסניים. אם גם לכם יש את הפחד הזה, צרו מצב בטוח שבו תוכלו לבטא אותו - לבד או עם חבר קרוב. הרשו לעצמכם לעשות כל מה שמתחשק לכם. ברגע שתעשו זאת בסביבה בטוחה, תוכלו להתמודד עם מצבים שונים בחייכם בצורה יעילה יותר, וכך לא תפחדו יותר לעשות משהו הרסני. אם אתם נמנים עם האנשים שהרגישו וביטאו הרבה כעס בחיים שלהם, יתכן כי אתם משתמשים בכעס כמנגנון הגנה כדי להימנע מלהרגיש פגיעים. עליכם לנסות לחפש ולבטא את הפגיעה המתקיימת מתחת לכעס. דבר חשוב נוסף הקשור בהתמרת הכעס למצב של קבלת הכוח שלכם חזרה, הוא ללמוד לעמוד על שלכם. כלומר, לעשות את מה שאתם רוצים לעשות, וללמוד לבקש את מה שאתם רוצים, מבלי להיות מושפעים מדי על ידי אנשים אחרים. כאשר תפסיקו לתת את הכוח שלכם למישהו אחר, לא תכעסו יותר.

פגיעה - פגיעה היא ביטוי לפגיעות.רובנו רגילים להסוות את הפגיעה תחת מעטה של התגוננות ואשמה, על מנת לא להודות שאנו פגיעים. רצוי לבטא רגשות של פגיעה באופן ישיר ומבלי להאשים אף אחד.

פחד - חשוב לזהות פחדים ולקבל אותם. אם תקבלו את עצמכם גם כשאתם מרגישים פחד, ולא תנסו להרחיק את עצמכם אל מעבר לפחד שלכם, תתחילו להרגיש יותר בטוחים והפחד יתפוגג.

עצב - כאשר תאפשרו לעצמכם להרגיש עצב ותאפשרו לעצמכם גם לבכות, תגלו שהלב שלכם נפתח ובכך תוכלו לחוש יותר אהבה.

חוסר תקווה - רגש זה קשור לכניעה. כאשר מרגישים חוסר תקווה, האגו נכנע. אנו נוכחים לדעת שאף אחד מהדפוסים הישנים שלנו לא מצליח. רק אם ב א מ ת נאפשר לעצמנו להיכנע ולהרגיש חוסר תקווה מוחלט, נגיע לשלווה ולרמה חדשה של התמסרות לעולם. הרבה אנשים שאני פוגשת אומרים "אני לא יודע איך עושים את זה?" נוכחתי להבין שהרבה אנשים זקוקים לעזרה כשהם לומדים לשחרר את המחסומים הרגשיים הישנים שלהם. אם גם אתם חשים שאתם זקוקים לעזרה שתסייע לכם ללמוד לחיות בדרך יותר מלאת רגש, חפשו תראפיסט טוב או קבוצה שמתעסקת בטכניקות ייעוץ. אל תהססו להיפגש עם כמה מטפלים עד שתמצאו את המטפל שיהיה טוב עבורכם. נסו למצוא מטפל שנמצא בקשר עם הרגשות שלו ושימו לב כי הוא מתייחס אליכם בצורה כנה ואמיתית. בכל אופן, גם אם אתם לא מחפשים עזרה מקצועית, הצעתי היא, שתתרגלו לשאול את עצמכם כמה שיותר פעמים ביום איך אתם מרגישים. נסו ללמוד להבחין בין מה אתם חושבים לבין מה אתם מרגישים. והכי חשוב לדעת: אם תקבלו את הרגשות שלכם ותיהנו מהם, תגלו שבעצם אתם פותחים דלת לחיים עשירים, מספקים ומלאי התלהבות.

בברכה, גלית שלגי
dkh, akdh
crhtu,
,usgv gmnh,

www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלית שלגי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]